" o kızın sert bakan gözlerini gördünüz "
" Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak olmaz "~ Jack London ~
O önde ben arkada dışarıya çıkmıştık ki bir kız " Aslan " diye bağırarak yanımıza gelmiş ve aslana sarılmıştı , evet sarılmıştı.Evet şu anda bir kız benim kocama sarılıyordu ve aslan da buna izin veriyordu .
Bu kız kimdi ?
Hem şaşkın hem de sinirli bir şekilde ikisine bakıyordum , ee uzun sürmüştü ama bu sarılma , hemen sesimi temizler gibi bir ses yapıp ayrılmalarını istedim .
Aslan anlamış gibi kızı bırakıp bana döndü, açıklama bekliyordum şu anda .
" Hatun tanıştırayım seni benim küçüklükten beri arkadaşım Züleyha , beraber büyüdük, Almanya ' ya da yaşamaya başlayınca bir daha görüşememiştik , ne zaman döndün bana neden haber vermedin " dedi son sözünü kıza dönüp söyledi, demek Züleyha'ydı .
"Memnun oldum " dedim o da aynı şekilde demişti bana .
Bu kızı hiç gözüm tutmamıştı yılan gözlü.
Ne diyordum ben böyle, hiçbir zaman kimse hakkında kötü düşünmezdim bana laf söylemelerine rağmen umursamaz geçerdim ama bu kızı neden geçmemiştim ve kötü kötü bakıyordum .
Aslan ve Züleyha beraber konuşmaya başlamışlardı beni unutmuş o kızla konuşuyordu , ben burda yok muydum ?
Yanlarından geçip, annemgilin yanına gittim ve melişin yanına oturdum .
" Kız kocanı o kızla mı bıraktın aferin sana " dedi meliş anında o da huylanmıştı belliki
" Napayım , beni görmüyordu hatun hatun diye dolaşan birileri bende fark eder belki diye geldim işte " dedim tırnaklarımı yemeye başlarken , nefret ediyordum bu huydan ama bırakamıyordum da .
" Kız sen bu çocuğu kıskanıyorsun ha , aynı ben aferin aferin böyle devam et " dedi meliş muzip sesiyle
Kıskanıyordum evet , çünkü ilk defa akrabaları dışında bir kız görüyordum yanında ve bu kadar yakın olmaları canımı sıkmıştı .
" Hatun niye gittin yanımızdan " dedi en sonunda farkedebilmişti demekki .
" Farkedebildin mi ? Ben yokluğumu farketmezsin zannetmiştim " dedim imalı sesimle bir şeyleri anlamış gibi kaşları çatılmıştı .
" Niye öyle diyorsun ? Züleyhayı görünce Almanya ' daki anılarını anlatıyordu bir anda aklımdan çıkmış " dedi aklından çıkmışım , az önce mutfakta dudaklarımı öpen kişi söyleyordu bunu .
" Neyse aslan konuşmana devam et sen ben burda oturucam " dedim
" O ne demek sen neredeysen bende orda olurum, seni tek bırakmam" dedi
" İnşallah bir daha aklından çıkmam o zaman " dedim yanıma otururken , gerçekten bu durum canımı sıkmıştı .
" Tamam benim kıskanç hatunum , sen beni kıskandın mı bakayım ? Ama kıskanacağın bir durum yok ki ortada Züleyha evli hemde kocasıyla beraber gelmiş buraya , birazdan burda olucak Berzan da " dedi
Evli miydi ? Şu anda gerçekten kendimden utanmıştım ama öyle yakın olmaları kafamı karıştırmıştı .
" Özür dilerim " dedim kısık sesimle
" Özür dileme hatunum , nerden biliceksin hem bende söyleyemedim anın etkisiyle " dedi
" Peki , kendisi nerde şu anda bir tanışalım mı ? Konuşmadan gitti mi ? " dedim
" Yok yok kocasını alıp gelicek , kocası yabancı Almanya'da tanışıp evlenmişlerdi , gelince seni tanıştırırım " dedi
" Tamam " dedim ve utancımdan susmaya başladım .
Bir süre sonra Züleyha ve kocası gelmişlerdi ve gelip yanımıza oturdular hemen .
" Tekrardan merhaba " dedim
" Merhaba canım benim , nasıl kandırdın bu Aslan'ı doğruyu söyle , bana hep evlenmiycem evlenmiycem diye konuşurdu " dedi gülerek
" Kandırmadım ki " dedim bende
" O beni görünce güzelliğime vuruldu diyorsun ee tabi bu güzellik kaçmaz aferin aslan " dedi
Öyle demiyordum ama öyle olsun .
Başta yılan gözlü diyordum ama şimdi gözüme tatlı görünme başlamıştı eşiyle beraber de birbirlerine aşk dolu gözlerle bakıyorlardı ve bu gerçekten güzeldi .
Eşinin ismi Hans mıydı neydi tam çözememiştim ama tuhaf bir şekilde konuşuyordu , arada Züleyha tercümanlık yapıyordu bize .
" Ee kına yarın mı o zaman " dedi Züleyha
" Evet yarın olucak , bekliyorum seni de " dedim
"Tabiki de gelirim , bizden kız almak kolay değil aslan bey bilesin " dedi
" Sen ne çabuk taraf değiştirdin " dedi aslan da hem şaşırmış hem gülmüştü .
" Ee gelinin kız kardeşi yokmuş bende orası boş kalmasın diye oraya geçtim hem seni onu yok ben ortadayım işime gelen tarafa geçerim " dedi gülerek .
" Öyle olsun bakalım " dedi tam bir şey diyeceği sırada ordan Leyla annemin sesini duydum.
" Aslan oğlum hadi kalkalım sabaha erken kalkacağız hem gül gelinimgil de dinlensinler birazcık " dedi
" Peki anne kalkalım " dedi ve herkes bir anda ayaklanmıştı .
Aslan bana dönerek " seni yarın kırmızılar içinde göreceğim , kırmızılarla benim gelinim olucaksın , benim hatunum" dedi ve alnımı öpüp benden ayrıldı.
Evet onun gelini olucaktım ve o kadar heyecanlıydım ki .
Herkesle vedalaşıp yolcu ettikten sonra kendimi odaya atabilmiştim , çok yorulmuştum anca ortalığı sabaha toplardım .
Kendimi uykunun kollarına bıraktım..
DEVAM EDECEK..
NASIL BULDUNUZ BÖLÜMÜ FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM ☺️
BEĞENDİYSENİZ DESTEK OLMAYI UNUTMAYIN ☺️🐣
Bir sonraki bölüm hem kına hemde düğün beraber olucak 🐣👰🤵💃
Züleyha ve eşi Hans
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBERİMDE GÜL OYA
RomanceASLAN YİĞİT KÖKSAL ağamız ile GÜL DURU kızımızın hikayesine hepinizi bekliyorumm HİKAYE ŞARKILARI : GÜLNÜR GÖKÇE , ÇEMBERİMDE GÜL OYA İSKENDER DOĞAN , KAN VE GÜL