14

4.8K 156 34
                                    

Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur ..
Turgut Uyar ...

" Ben biraz ölmeye gidiyorum hakkınızı helal edin, senin görümcen senin de kardeşin olmaktan son derece memnundum ama bu kadarmış, gidiyorumm" diye ajitasyon yapmaya başlamıştı Azra , aslan biz konuştuktan sonra yanına azrayı çağırmıştı ve aslanın...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Ben biraz ölmeye gidiyorum hakkınızı helal edin, senin görümcen senin de kardeşin olmaktan son derece memnundum ama bu kadarmış, gidiyorumm" diye ajitasyon yapmaya başlamıştı Azra , aslan biz konuştuktan sonra yanına azrayı çağırmıştı ve aslanın çağırmasından beri burda bize duygu sömürüsü yapıyordu .

" Tamam otur gitme abin bir şey dediğinde de beni söylersin olur biter " dedim

"Aslan yengem, seni çok seviyorum" dedi boynuma sarılırken .

" Ya sonrasında ne yapacam ben abim hiç unutmaz ki bunu " dedi ağlamaklı ses tonuyla

" Ayy ağlama beni de ağlatacaksın " dedi Züleyha dalga geçerken

" Unutturucaz artık " dedim ve üçümüz birlikte avluya indik.

" Kızlarım vallahi ayrılmaz üçlü oldunuz yüzünüzü gören cennetlik , gelin oturun şuraya da iki muhabbet edelim " dedi Leyla annem

Doğru söylüyordu , herkesi bu ara çok ihmal etmiş kendi derdimize düşmüştük .

" Gül gelinim , seni görmeye gelecekler yarın , hazırlıklar için kızlara söyledim ben ama sen yine de başlarında dur emi kızım " dedi

" Peki anne , benden istediğin bir yemek var mı yapayım yarın için " dedim

" İstediğini yapabilirsin kızım mutfak orda " dedi Leyla annem gülerken

Bir saate yakın avlu da oturup sohbet muhabbet etmiştik hep beraber ve gerçekten gün içinde en çok güldüğüm zaman olmuştu , herkes komikti hele aslanın küçüklüğünü anlattıkları zaman gülmekten karnıma ağrı girmişti resmen.

" Azra seni çağırdım bugün niye gelmedin yanıma " dedi aslan kendini yanıma atarken

" Abicim yengem göndermedi beni " dedi bütün suçu üstüme atarken , azraya kötü bakışlarımı gönderirken aslan konuştu.

" Zaten o yengen var ya o yengen" dedi

" Ee nolmuş bana " dedim sinirli bir şekilde aslana dönerken

" Hep var olsun o yengen " dedi gülerek ,bu laflarla beni etkileyebileceğini zannediyorsa doğru zannediyordu .

Ama küstüm , eriyemezdim .

"Senin abin de var olsun ama suçunu unutmasın " dedim bende .

~~

" Gülüm barışsak mı artık " dedi aslan bana üç gündür barışmak istiyordu ama kabul etmiyordum , bir daha yapmazdı belki .

" Aslan , sadece barışmak istediğini söylüyorsun bunun için bir şey yapmıyorsun , insan biraz romantik olur "dedim bende , şöyle bir sürpriz yapsa beni şaşırtsa ne güzel olurdu.

ÇEMBERİMDE GÜL OYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin