17

2.7K 138 15
                                    

Bir manzara oluşundan habersiz duruşun.
Tek dizelik şiirim bu.

Tek dizelik şiirim bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Doktor bey ?

Hemen kapıya doğru gittim " doktor bey bir durum mu var " dedim gergin sesimle

" Merak etmeyin telaş edilecek bir durum yok annenizin kimliği hastanede kalmış bende evinizi bildiğim için getirmek istedim " dedi

" Anladım çok sağolun , buyurmaz mısınız bir kahve ikram edelim " dedim

" Sağolun ben gitsem daha iyi olucak galiba " dedi

" Lütfen ısrar ediyorum " dedim adamın gerçekten iyiliği çok dokunmuştu böyle göndermek istemiyordum .

" Peki o halde bir sade kahvenizi alırım " dedi

" Bahar sen yapar mısın ben gidip aslanı çağırayım " dedim aslansız olmazdı bir sürü laf söz çıkardı tek başımıza.

Hemen odamıza gittim ve aslanı çağırdım  beraber aşağıya indik , ama doktorun gelişine çok şaşırmıştı ve amacının kimlik olmadığını söyleyip durmuştu aşağı inene kadar .

Ne kadar sus desemde beni dinlemiyordu .

"Aslan lütfen ama bak anlıycak adam bir şey olduğunu, hem öyle bir niyeti olsa daha önceden yapardı demi " dedim

" Sen tanımazsın erkekleri , şimdi Allah bilir neler düşünüyor " dedi

" Bari adamın yanında bir şey deme " dedim ve yüzüme bir gülümseme koyup doktor beyin yanına gittik beraber.

Adamın adını da bilmiyorduk daha , hiç sormak aklıma gelmemişti .

Doktorun yanına vardığımızda Leyla annemle ve demir babamla konuştuğunu gördüm .

Bizi görünce konuşmayı bıraktılar .

" Doktor bey hoşgeldiniz " dedi aslan imalı sesiyle kolumla dürttüm kendisini .

" Hoşbuldum aslan bey , doktor bey yerine Kurt Seyit demenizi tercih ederim " dedi .

Aslan , kurt isimleri de benziyordu .

Bunun üzerine aslan bir şey demedi ama bakışları konuşuyordu onun yerine , niye böyle olmuştu bir anda anlamamıştım.

Daha sonrasında ise havadan sudan konuları konuşmuştu herkes ,  bir aslanla ben susuyorduk , o da konuya dahil olmak istemediğimden .

Çok sıkılmıştım ama yerimden de kalkamıyordum , keşke Nazlı ve Züleyha da burda olsaydı , en azından onlarla konuşurdum canımın sıkıntısı giderdi .

İlerleyen zamanda doktor bey kalkmak için müsade istemişti. 

" Akşam yemeğine kalsaydınız oğlum vallahi size çok kanım ısındı benim " dedi Leyla annem

ÇEMBERİMDE GÜL OYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin