Sen her şeyimsin benim . Ve bu her şeyden bir küçücük zerre eksilse ben bomboş kalırım...
Nazım Hikmet Ran+18 bir bölüm olucaktır okumak istemeyen okumayabilir ☺️🔥🔞
Düğünümüz bitmişti ve bende bitmiştim resmen , kızlarla oynamaktan ayaklarım ağrımıştı şöyle güzel bir banyo yapsam hiç fena olmuycaktı.
Kızlar beni bir oraya bir buraya çekiştirip durmuşlardı düğün boyunca ve şimdi de beni odamıza çıkarmışlar tecrübelerini aktarıyorlardı.
" Bak sakın kendini kasma tamam mı, zaten çok zevk alıcaksın o kadar zevkli ki sende istiyceksin bir süre sonra " dedi Züleyha
" Aynen öyle hem aslan sana dokunurken sende ona dokun erkekler severler kendisine dokunulmasını " dedi melişte
Ben bunların hepsini uygulardım inşallah yoksa anlattıkları boşa gidicekti .
" Tamam kızlar anladım" dedim
" İnşallah" dedi Azra ordan , hadi Züleyhayla melişi anladım da sana noluyordu Azra sen bekarsın daha .
Züleyha ve Melişte aynı benim gibi azraya bakmaya başlamışlardı .
" Ayy ne var ben hala olmak istiyorum suç mu "dedi
" Ayy tamam kız olursun hem aslan abin halleder onu merak etme , hadi biz çıkalım sende dediklerimizi unutma " dedi Züleyha , çok patavatsızlardı ama sevmiştim kendilerini.
Hepsi birden çıktılar ve beni odada tek bıraktılar , gecenin ilerleyen zamanlarında nolurdu bilmiyorum ama hiç korkmuyordum , çünkü aslan benim canımı yakmazdı ve bu gecenin güzel geçeceğinden emindim .
Kızların dediği gibi utanmayıp bende kocama dokunucaktım sonuçta artık gizli saklı bir şeyimiz olmamalıydı , hem onunda benim kadar zevk almaya hakkı vardı bence ve bunları düşünürken alt tarafımda hissettiğim sızıyı da es geçmeye çalışıyordum .
Bir süre sonra dışarıdaki bütün ses kesilmiş ve sadece kapının açılıp kapanan sesini duymuştum , duvağı koca açarmış o yüzden kızlar beni açmamam konusunda uyarmışlardı ve şu anda kırmızı duvağımın altından kocama bakıyordum.
Kocam
Ne güzel çıkıyordu ağzımdan .
Yavaş yavaş yaklaştı bana ve önümde durdu sanki en değerli hazineye bakıyor gibi bana bakıyordu . Elini cebine attı ve inci bir kolye çıkardı ve nazikçe boynuma taktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBERİMDE GÜL OYA
RomanceASLAN YİĞİT KÖKSAL ağamız ile GÜL DURU kızımızın hikayesine hepinizi bekliyorumm HİKAYE ŞARKILARI : GÜLNÜR GÖKÇE , ÇEMBERİMDE GÜL OYA İSKENDER DOĞAN , KAN VE GÜL