Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek...
Biraz heyecan biraz da düşecekmiş korkusu ...
Duyduklarımla gerçekten şok geçirmiştim demek beni ortadan kaldırıcaktı e ben sana yapacağımı bilirim .Ama önce destek almam gerek tabi .
Sanki daha yeni iniyormuş gibi kendime çeki düzen verdim ve merdivenlerden aşağı inip mutfağa geçtim.
"Ooo yeni gelin günaydın" dedi Züleyha sanki çocukluk arkadaşımı bulmuş gibi çok sevinmiştim.
Hemen gidip kendisine sarıldım,"hoşgeldin canım"dedim
" Hoşbuldum da noldu kız beni mi özledin" dedi
"Evet çok özledim seni , Azra sende gel bir hasbihal edelim hep beraber " dedim ve ikisini de alıp benim odama götürdüm.
"Kız bak aslan kızmasın sonra bizi odaya attın diye " dedi Züleyha
" En azından değdi " diyip güldüm ,ikisi de benimle beraber gülmüştü .
" Kızlar size bir şey anlatıcam " dedim ve ikisininde dikkatini üzerime çekip konuşmaya başladım , dileğin annesiyle ne konuşma yaptığını her şeyi anlattım.
" Vayy şıllık vay ,hem evimizde kal hemde yengemi öldürmeye çalış , yenge onun yaptığı bir şeyi yedin mi " dedi bana Azra
" Yok daha bu sabah duydum ve daha bir şey sürmedim ağzıma " dedim ve devam ettim "Napıcaz şimdi , aslana anlatıp göndersek mi bunu " dedim
" Yok canım bunu göndermeyip süründürücez " dedi Züleyhada .
"Bak şimdi " diyip aklındaki planı bize anlatmaya başladı , bu kızın aklına bunlar nasıl geliyordu .
" Nerden geliyor böyle şeyler aklına " dedim
" Ee kızım Almanya da yaşıyoruz her türlü şeyi öğrendim" dedi Züleyha gülerek .
"Şimdi Azra ilk iş sende git yılmazla ( aslanın sağ kolu ) konuş , durumu anlat haberi olsun " dedi Züleyha
Evet başlıyorduk .
~~~
Azra'dan devam
Dileğe o kadar sinir olmuştum ki plan aklıma geldikçe keyifleniyordum.
Ama önce yılmazı bulmalıydım , neredeydi acaba benim biricik sevdiceğim , evet birbirimizi seviyorduk taa küçüklükten gelen bir şeydi bizimkisi.
Kapının önünde ki korumalara emir verirken gördüm onu , o kadar karizmatikti ki , onu her gördüğümde yeniden aşık oluyordum .
İçimde kabaran duygulara da mani olamıyordum hele ki abimle yengemi kucak kucağa gördükten sonra , acaba biz de öyle olur muyduk ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBERİMDE GÜL OYA
RomanceASLAN YİĞİT KÖKSAL ağamız ile GÜL DURU kızımızın hikayesine hepinizi bekliyorumm HİKAYE ŞARKILARI : GÜLNÜR GÖKÇE , ÇEMBERİMDE GÜL OYA İSKENDER DOĞAN , KAN VE GÜL