11

7.6K 181 30
                                    

Göğe bakmalı, rüzgarı yüzünde hissetmeli, az da olsa güneşin sıcaklığını duyumsamalı , sonra sevmeli ...
İnsan çokça sevmeli ...

" Abi " diyen azranın sesini duyduk, hemen arkasını dönmüştü , bende geceliğimin üstünü hemen üzerime geçirdim ve önümü kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Abi " diyen azranın sesini duyduk, hemen arkasını dönmüştü , bende geceliğimin üstünü hemen üzerime geçirdim ve önümü kapattım .

"Azra senin ne işin var burda tek başına " dedi aslan sesi biraz sinirli geliyordu e ne de olsa rahatlayamamıştı , gülmüştüm bu dediğime.

"Ne teki abi annemgil babamgil hepsi aşağıda eşyaları indiriyorlardı bende yukarı çıktım, yenge hadi odanıza git de seni böyle görmesinler " dedi

" Doğru diyorsun " diyip hemen oturma odasından çıkıp odamıza doğru koştum Allah'tan kimse görmemişti beni , hemen dolaptan üzerime kapalı bir elbise aldım ve giydim .

Saçımı başımı da düzelttikten sonra aşağıya indim .

" Anne hoşgeldiniz" dedim ellerini öperken hepsini tek tek öptüğümde sıra tanımadığım bir kıza gelmişti , daha önce de hiç görmemiştim sanki .

" Hoşgeldiniz" dedim şöyle üstten bir bakış attı bana ve " hoşbuldum " dedi

Azraya dönüp bu kim diye gözlerinin içine baktığımda

" Aaa tanıştınız mı , kendisi dilek halamın kızı" dedi kızı sevmediği bir kilometreden bile anlaşılıyordu .

" Anladım" dedim

Ondan sonra Leyla annemgilin getirdiği eşyaları el birliğiyle yerleştirmiştik ve yemek yapmaya koyulduk hep beraber, hizmetliler de gelmişlerdi artık ve ev kalabalık olmuştu .

İlk günler ne güzeldi ses seda yoktu , ama neyse kalabalığı da severdim herhalde, hem canımda sıkılmamış olurdu .

Sofrayı açtım ve azradan herkesi sofraya çağırmasını istedim.

Ahmet babam , Leyla annem , aslan , aslanın kardeşi Alparslan ve dilek sofraya geldiler .

En başa Ahmet babam oturduğunda sırayla dizilmiştik ve ben tam aslanın yanına oturacağım sırada dilek benden önce davranmış oturmuştu , şaşkınlıktan bir süre hareket edemedim , kendime geldiğimde.

" Burası benim yerim " dedim

" Ne var canım karşıya oturuver bugünde nolucak " dedi sırıtarak sofradaki herkes bana bakıyordu , daha fazla uzatmamak için geçip oturdum karşıya ve ben oturduğum anda aslan da yerinden kalkıp .

" Gülüm sen karşıya geç dilek ablanın yanına" dedi azraya o da hemen kalkıp geçmişti .

Dileğin yüzüne baktığımda, suratını asmış bana bakıyordu, halbuki bir şey yapmamıştım daha .

Yanıma oturan aslana gülümseyerek baktım ve masanın altına olan elini tutup sıktım, o da bana gülümseyerek bakmış ve yemeğe babamın da başlamasıyla başlamıştık .

ÇEMBERİMDE GÜL OYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin