Gördüğünü herkes sever , sen onda görmediğini bulacaksın , eğer gerçek aşk istiyorsan ; tene değil kalbe dokunucaksın ...
Bob Marley...
BÖLÜM ŞARKISI: ZAKKUM , SENİ RASTGELE SEVMEDİM ( bölümden bağımsız )
ASLAN'DAN DEVAM
"Karınız düşük yapıyor"...
Gülüm ve benim bebeğim, o kadar çok istemiştim ki bir bebeğimiz olsun , şimdi onu kaybetmek o kadar zor geliyordu ki .
" Doktor bey kurtaramaz mısınız, bebeğimi gülümü" dedim korkuyla ilk defa duygularımı bu kadar belli ediyordum , ve utanmasam hüngür hüngür ağlayacaktım .
" elimden gelen her şeyi yapacağım - " derken doktor , koşarak gelen kurtu gördüm.
" Aslan bir şey mi oldu " dedi
" Gülüm içeride , düşük yapıyor dediler ama illaki bir çare vardır , kurt ikisini de kurtar lütfen " dedim yalvararak
" Merak etme sen , elimden gelen her şeyi yapacağıma söz veriyorum " dedi ve koşarak içeriye girdi ondan sonra da diğer doktor girmişti .
Allah'ım nolur sen onları bana bağışla , onlara bir şey olursa ben ne yapardım.
Aradan saatler geçmişti ama hala odadan çıkan kimse yoktu , artık iyice telaş yapmıştım.
" Hemşire hanım , içeride karım var durumu nasıl bir şey demiyorlar kaç saattir , bari siz diyin " dedim
"Birazdan doktor beyler de çıkar o zaman daha detaylı bilgi verirler , geçmiş olsun " diyip yanımdan ayrıldı.
Sen bana bilgi vermiyceksen neden içerideydin .
Biraz daha bekledim ve en sonunda kurt çıktı, hemen ayaklandım .
" Noldu durumları nasıl " dedim
" Aslan , şuraya geç otur istersen önce" dedi
"KURT , söyle ne diyeceksen "
" Aslan , gülü kurtarabildik ama bebek, bebeği maalesef kurtaramadık , zaten rahmin altında gelişmiş gebelik düşük riski çok yüksek oluyor b- "
Devamını dinleyememiştim , hüzünle çöktüm olduğum yere , bebeğimiz gitmişti.
" Aslan üzülme tekrardan denersiniz daha kaç aylık evlisiniz ki " diye teselli eden kurtun sesini duydum, ama tepki veremiyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBERİMDE GÜL OYA
RomanceASLAN YİĞİT KÖKSAL ağamız ile GÜL DURU kızımızın hikayesine hepinizi bekliyorumm HİKAYE ŞARKILARI : GÜLNÜR GÖKÇE , ÇEMBERİMDE GÜL OYA İSKENDER DOĞAN , KAN VE GÜL