19

2K 126 8
                                    

Uzun bir yolda denizi görmek gibisin..
                                 Sait Faik Abasıyanık...

Sabaha gözlerimi bir karın ağrısı ve bulantıyla açmıştım , midemde ne var ne yok hepsi çıkmıştı , ve kendimi çok kötü hissediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sabaha gözlerimi bir karın ağrısı ve bulantıyla açmıştım , midemde ne var ne yok hepsi çıkmıştı , ve kendimi çok kötü hissediyordum .

Kustuğum zaman çok kötü oluyordum .

"Gülüm daha iyi misin , doktora gidelim mi " dedi aslan o benden daha çok endişelenmişti.

" Birazdan geçer canım" dedim yorgun sesimle

" Cam açık sevişirsek olacağı buydu , kesin soğuk aldın ,sen şimdi güzelce uyu ben sana bir nane limon yapıp getiricem midene çok iyi gelicek " dedi ve yanımdan ayrıldı.

Gittikten bir iki dakika sonra bir kırılma sesi gelmişti, bir yerini kesmese iyiydi .

Bulantım acaba hamilelikten dolayı mıydı, ama daha günüm de geçmemişti ki , acaba daha geçer miydi , beklese miydim?

" Gülüm  bak sana nane limon yaptım , hadi biraz içte iyi ol " dedi aslan elinde nane limonla gelirken ,çok tatlıydı.

Elinden alıp bir yudum aldım , nane limonun tadını hiç sevmezdim ama aslan yaptığı için hepsini içicektim , boşa yapmış olmasındı .

" Eline sağlık kocacığım" dedim yanaklarına birer öpücük kondururken .

"Sen hep iyi ol , senin kötü olmana dayanamıyorum" dedi alnımı öperken.

" Sen yanımdasın ya bak hemen iyleştim " dedim gülümserken .

~~

Günün geri kalanını yatakta geçirmiştik , uyumuş beraber muhabbet etmiş, ve akşamı etmiştik. 

Sevgi teyze yemekleri yapmış ve yine Tahir amcayla beraber evlerine gitmişlerdi , 50 yıllık evlilerdi , yarım asır . Bende aslanla öyle olmak istiyordum. 

Beraber yaşlanmak.

Yemeklerimizi yemiştik ve kendimi biraz daha iyi hissettiğim için bulaşıkları da yıkamıştım , sevgi teyzeye bırakmak istemiyordum .

" Gel gülüm, yorma kendini " dedi aslan

" Yok canım yorulmuyorum ki " dedim ve tam aslan bir şey diyecekti ki kapı çaldı.

Herhalde Tahir amcadır diye düşünüp aslan bakmaya gitti , ve bir süre sonra da  Azra içeriye girmişti ağlayarak arkasından da aslan girmişti , inşallah bir sıkıntı yoktur.

" Azra "diyip ayaklandım , gelip hemen sarıldı bana ağlayarak. 

" Bir şey mi oldu güzelim " dedim azraya sarılırken .

" Annemgil beni evlendirmek istiyorlar "

" Nee " dedim şaşırarak hiç böyle bir şey beklemiyordum.

ÇEMBERİMDE GÜL OYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin