Ben güzelliğini kaybetmiş bu dünyada sana şahit oldum...
Sabah gözlerimi açtığımda kuş gibi hissediyordum kendimi , bedenim çok hafifti ama sadece ruhen , üstümdeki ağırlığı söylemek istemiyordum .Kafamı eğip baktığımda göğüslerimin üstünde yatan bir adet aslan gördüm , ellerimi kaldırıp saçlarının içine daldırdım ve yumuşak saçlarını okşamaya başladım .
Artık kocamdı .
Benimdi .
Aslanı ilk gördüğüm günü hatırlıyordum da ona ne kadar sinir olmuştum , boşuna demiyorlardı en büyük aşklar nefretle başlar diye gerçekten de öyle olmuştu .
Saçlarını okşamaya devam ettiğimde bir hareketlilik hissettim sanırım uyanıyordu aslan .
Önce göğüslerimin üstüne birer öpücük konudurdu ve kafasını kaldırıp bana baktı,
" Günaydın güzel karım benim" dedi ve dudaklarıma da küçük bir öpücük konudurdu , " nasılmış benim gülüm ağrısı varmıymış " dedi sanki bir bebekle konuşur gibi .
" İyiyim hafif bir sızı var sadece "dedim
" Hmm burda mı ağrı " diyip kasıklarımı okşamaya başladı beni tahrik ettiğinden habersiz , dokunuşları çok iyiydi ve ben bundan haz alıyordum .
" Aslan " dedim kısılan ve inleyen sesimle onun da bakışları değişmişti.
" Hayır şimdi olmaz çok hassas " diye kendi kendine konuşuyordu , hemen ellerini çekti kendimi yarım bırakılmış gibi hissediyordum ama henüz ağrısı da geçmemişken yapmak da istemiyordum .
" Şu ağrın geçtikten sonra seni bu yataktan çıkaranı si-"diye başlayan cümlesini elimle kapatmıştım .
" Ayıp aslan " dedim
" Gülüm biz o ayıbı yaptık ya hani " dedi
" Olsun yapabiliriz ama konuşamayız " dedim gülerek " benim yaramaz karım " dedi ve beni gıdıklamaya başladı, tikim olduğunu biliyordu ve ona rağmen gıdıklıyordu .
Kahkahalarla gülüyordum " ayy aslan dur artık" dedim nefesimi kesmişti iki dakika içerisinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBERİMDE GÜL OYA
RomanceASLAN YİĞİT KÖKSAL ağamız ile GÜL DURU kızımızın hikayesine hepinizi bekliyorumm HİKAYE ŞARKILARI : GÜLNÜR GÖKÇE , ÇEMBERİMDE GÜL OYA İSKENDER DOĞAN , KAN VE GÜL