" sana seni seviyorum diyemem ama kalabalık bir ortamda gülerken ilk sana bakarım"
" Kızım hala uyanmadın mı bak öğlen olucak şimdi kınacılar da gelir sen hala yatıyorsun , hadi annecim hadi gülüm uyan " diye bağıran annemin sesini duydum.
Oflayıp yataktan kalktım duvardaki kuşlu saatime baktım , saat daha sekizdi öğlen değildi ki .
"Tamam anne kalktım "dedim
" Hadi gel kahvaltını yap aç kalma o zaman " dedi annem , çok yorgundum ya bıraksalar keşke yatardım .
"Peki " dedim ve yatağımı toplayıp lavaboya gittim , bugün uzun bir gün olucaktı , keşke babam da burda olsaydı benim en mutlu günümde yanımda bir dağ gibi dursaydı , o benim yanımda değildi ama gökyüzünde beni izliyordu biliyordum o yüzden çok mutlu olucaktım.
Hemen annemin yanına gittim ve hızlıca bir şeyler yemeye başladım, aç kalmak istemiyordum .
Yemek yedikten sonra sofrayı topladım ve bulaşıkları da hemen hallettim tam çıkarken pencereden dışarıda olan kalabalığı gördüm, gelmişlerdi .
İyiki de annem beni uyandırmıştı yoksa rezil olurdum herkese.
Hemen gidip kapıyı açtım, gelenler görümcem , Züleyha ve aslanın kuzenleri gelmişti diğerleri de yardıma gelen kadınlardı hepsini içeriye aldıktan sonra hazırlıklar başlamıştı.
" Kız senin daha hiçbir şeyin hazır değil ya , hemen çabucak git banyo yap bizde kınalığını hazırlayalım " dedi Züleyha , haklıydı.
" Tamam ben gidiyorum çabuk çıkarım zaten " dedim ve odamdan kıyafetlerimi alıp banyoya gittim, Allah'tan havalar sıcaktı da su da ısınmıştı yoksa soğuk suyla yıkanırdım .
Hemen bir sabunlanıp liflenip çıktım banyodan herkes beni bekliyordu .
" Heh gelinimizde geldi işte, hadi Suzan abla başla da saçlarını yapalım hemen "dedi Azra
"Ee ama önce kıyafetimi giydeydim " dedim sonradan giyersem saçlarım bozulurdu ve ben bunu hiç istemiyordum .
" Doğru kız aceleden akıl kalmadı ki , hadi gel kıyafetini giydireyim sana " dedi meliş
Kınalığım kırmızıydı ve aslanın seçimiydi , bana kırmızı çok yakışıyormuş öyle diyordu.
Kıyafetimi melişle beraber Züleyha el birliğiyle giydirdiler ve beni masanın başına oturtturdular .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBERİMDE GÜL OYA
RomanceASLAN YİĞİT KÖKSAL ağamız ile GÜL DURU kızımızın hikayesine hepinizi bekliyorumm HİKAYE ŞARKILARI : GÜLNÜR GÖKÇE , ÇEMBERİMDE GÜL OYA İSKENDER DOĞAN , KAN VE GÜL