-8-

2.8K 103 4
                                    


Yaşadığım sinir kat katına ulaşmışken işime dönmüştüm. Beni dinlemeyen bir insanı bende dinlemicektim bundan sonra, zümraya fazla ilgi vermiştim belli ki. Arkadan birkaç kişi kıkırdaşırken umursamamaya çalışmışmıştım gereksiz varlıklar.

Akşam olunca ofistekiler çıkmıştı en sona kalan hep ben oluyordum elim ağırdı çünkü. Zümrayla karşılaşmamak için hızlı hızlı giyinmeye başlamıştım, eşyalarımı da halledip kapıdan tam çıkacakken olmayan şansım kendini göstermişti, zümra tam karşımdaydı. Onu görmezden gelerek aşağıya inecektim sonuçta beni dinlememişti bile. İnecekken "ne o selam bile mi vermiyosun" yüzüne bakmadan adımlarken gelip kolumu tuttu. Yüzüne bakıp "bırak kolumu işim var" birden yüzü ciddi hal alınca boş bir odaya getirdi ikimizi beni kendiyle sürükleyip.

"Konuşmak istemiyorum seninle bırakır mısın beni zümra" yanıma yaklaşıp "sabah ki olan şey yüzündense bana tavır yapmanı gerektiricek durum yok ben buranın ceosuyum" Yüzüne bakıp sesli gülmüştüm 2-3 saniye. "ceosun diye haksızlık yapmayı mı öğrendin" Çatık kaşlarıyla üzerime doğru adım atmıştı, açıkçası şuan ondan gram tırsmıyordum çünkü o kadar garipti ki onu anlamakta zorlanıyordum. "haksızlık mı yapıyor muşum?" bir adım adım atarak. "evet yapıyosun" gülerek bir adım daha atınca sırtım duvarla buluşmuştu. "tekrar söyle" yüzü aşırı yakındı ve çok sinirli bakıyordu. "ö-öylesin" dedikten hemen sonra eliyle çenemi kavrayıp sıktı "fazla yüz vermişim sana" diyip bırakmıştı beni.

"Yüz vermek mi? Bi iyi bi kötü davranıyosun, yıllar sonra burada tekrar karşılaşmışız ve bana uyguladığın muameleye bak" bunları derken bağırmıştım ister istemez. "berrin git" arkasını dönüp. Bende onun önüne geçip "cevap versene zümra hadi söyle bana neden gitgelli davrandığını" ellerinin titrediğini fark etmiştim ama gram umrumda değildi. Birden kolumdan tutup beni kapı dışı yaparak kitlemişti. "bu yaptıklarını yazdım zümra hanım" kapıdan bağırıp ofisten çıkmak için adımlarımı yönlendirmiştim.

Eve gitmek istemiyordum çünkü kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Benim için kolay değildi, lisede kör kütük aşık olduğum insanı seneler sonra görmüştüm. Üstüne üstlük cinsellik yaşamıştım ama zümra çok değişmişti. Telefonumdan melisi aramıştım, ama açmamıştı telefonu kapalıydı belli ki. Melisten başka arkadaşım yoktu ve tek başıma kafa dağıtmam lazımdı şuan.

gece 12:00

Yüksek seslerden başım ağrımaya başlamıştı ama aklım çok iyi durumdaydı şuan. Eski takıldığım bara gelmiştim genelde çoğu takıldıklarım burada olurdu. İçtiğim alkol aklımı uyuştururken birden yanımda birisi dürtüklemişti beni. Baktığımda gecelik ilişkimin olduğu kızdı bu. "Berrin nerelerdesin sen ya" elini saçıma koyup okşar gibi yapmıştı. "Bende bilmiyorum ki buse bir bilsem" ismi buseydi, gecelik ilişkim olmasına rağmen buse sayesinde birçok şey keşfetmiştim kendimde.

"Gel bana geçelim konuşmuş oluruz" onu onaylayıp arabasına doğru yol almıştık. Yolda ara sıra bana bakıyordu ama ses çıkarmamıştı çünkü ben baygın gibiydim alkolden dolayı. Tanıdık alan gözüme gelince hafif sırıtmıştım, son günlerde yaşadığım gerilimden sonra iyi gelmişti burası. Arabadan inip evinin içine doğru adımlamıştık.

İçerisi hala eskisi gibiydi, evin köşesinde duran tütsülük, evin odun tarzında kokması gibi. "Ne oldu özledin mi evimi" gülerek söylerken ister istemez bende gülmüştüm. Koltuğa oturmuştuk ve üzerimdekiler çok baskı yaparken kabanımı ve üstümü çıkarmıştım, ince uzun crop tarzı atletle duruyordum. "Şey sıcak ta" gülümseyip "alkol terletir çoğu zaman, baya içmişsin belli ki" dedi. "Buse biliyomusun lisedeki sevdiğimle aynı yerde çalışıyorum tek sorun o ceo" birden yüzü düşmüştü busenin.

"Nasıl yani sen ve o" kafamla onaylar gibi sallayınca iç çektim. "Ama beni siklemiyor, bazen bebek gibi sözleri oluyor bana karşı. Ama ben uyuşturucu kullandığından şüpheleniyorum" şaşırır gibi olmuştu buse, haklıydı. Yanıma doğru oturmuştu az daha gelip. "Öyle insanı seviyo musun cidden" üzülmüştü anlayamadığım bir şekilde. Tamam hep gecelik yaşamıştık ama garipti. "bilmiyorum bende aklım çok karışık"

Gözlerine bakmıştım upuzun, oda bana bakmaya başlamıştı. 5 dakika kadar sessizce sadece birbirimize bakmıştık ama sanki tüm sorunlarım o an yok olmuş gibiydi.

Bakalım diğer bölümde neler bekliyor bizi. Yorum ve oy unutmayın lütfenn

Belalı ceo [GxG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin