Yazardan;
Zümra berrinin kelepçe detayına fazla sinirlenmişti çünkü onu tek başına kullanması mantık dışı olduğundan akıla sadece başka birşey geliyordu. "Im ya kendim sipariş etmiştim" berrin kaçamak gözlerle bakarken zümra ona doğru adım atarak iki kolundan tutarak yatağa uzattırmıştı onu ardından kendiside üzerine çıkmıştı. "Bana apaçık söyler misin herşeyi berrin. Nefret ettiğim geçmişindeki insanlarla ne yaptığını ve benden sonra neler yaptığını. Bu gece dinlemek istiyorum" berrin ona şaşırır vaziyette bakıyordu çünkü anlatılması zor şeylerdi. "ama sinirin bozulur" berrin masumca bunu derken zümra sinirli bir gülüş atmıştı. "Sence şuan halim mutlu gibi mi" zümra üzerinden kalkıp yatakta oturur şekilde durmuştu. "Bekliyorum" berrin de oturup karşı karşıya olmuşlardı.
"neyi merak ediyosun sor cevaplıyım" zümra 2-3 dakika sessiz kalıp birden diklenmişti. "ilk deneyimin kiminle ve nasıl oldu" berrinin beklediği soruydu. "Duymak istediğine emin misin" çekiniyordu işin aslı. "Evet berrin ikiletme" berrin kafasını sallayıp "Senden sonra gittiğim bar vardı maksat kafa dağıtmaktı. Ordan da bi kızla tanışmıştım" zümra iç çekince berrin tırsmıştı. "devam et" zümra fazla sinirliydi ama haklıydı doğal olarak. "sonra onunla oldum işte alkol kafasıyla" berrin konuşurken yere bakıyordu. "O kız mı aldı bu kelepçeyi" berrin kafasını sallayınca zümra sağına dönerek offlamıştı. "Hala konuşuyor musun onunla" zümra sormakta kararlıydı belli ki. "Hayır ama geçen beni sarhoş aldığın zaman onunlaydım. Sonra istemediğimi belirtince gittim" zümra birden ne dermiş gibi kafasını yana yatırdı.
"Dokundu demi heryerine" zümra berrine öyle kenetlenmişti ki çok sinirli duruyordu. Çünkü onun kızına kimse dokunamazdı, dokunma düşüncesi bile sinirini kat katına çıkarıyordu. "dokundu" evet berrin naneyi yemişti bu dediğiyle. "ama gerçekten eski eskide kald-" demeden zümranın onun çenesinden tutup kendisini yakınlaştırmasıyla cümlesi kesilmişti. "Tekrar diyorum ben geniş insan değilim. Seni yâr etmeyi bırak dokundurtmam bile kimseye, bu devirde iti güdüğü çok kime güvenirsin ki berrin" berrin tekrardan aşık olduğunu hissetmişti. Aradan çok zaman geçse bile aynı samimilikte olmaları onların gerçekten kimyasını gösteriyordu.
"çok haklısın zaten sen ol yeter. Benim dünyam sen olmuşsun" zümra berrinin bu dediğiyle kendisine çekerek sarılmıştı. "senin ağzın iyi laf yapıyor ha nerden öğreniyosun böyle şeyleri bıdık" ikiside sesli gülünce birbirlerine uzun uzun bakmışlardı. "hiç yakın arkadaşın var mı" evet berrinin hassas olduğu soruyla yarasına tuz basılmıştı. Zümra berrinin moralinin düşmesini fark edince "söylemek zorunda değils-" demeden berrin kararlı bir şekilde lafa girmişti. "Vardı melis. Çok yakınımdı ailem gibiydi neredeyse ama artık yazmamaya başladı ve aramıyorda" zümra bu haline üzülüp "hiç sen sormadın mı peki" diyince berrin kaşını çatmıştı. "ben insanlara kendimi zorla sevdiremem. Mutlu mutlu story atıyor buda demek ki bana ihtiyacı yok"
zümra bir anlık düşündü, berrin çok inatçı bir kızdı ama inadı kendisinin kalkanıydı. "yani sende hiç sormadın bu yüzden" zümra sorunca berrin ufak sırıtmıştı. "ben kimsenin bahanelerinin arkasında durmak istemiyorum. Yazmak isteyen insan yazar, tek kalmak yanlış kalabalığın arasında olmaktan iyidir" zümra berrinin bu dediklerine baya şaşırmıştı. Güçlü bir kızdı ama başının okşanmasına ihtiyacı vardı ne olursa olsun. Zümra berrini kollarının arasına çekip kucağına doğru başını yaslattırmıştı. "kurban olurum ben sana. Çok haklısın ama üzülme sakın olurmu, ben belki çok herkesin yerini tutamam ama herkes değilde sadece bendeki yerini hissettiririm"
Berrin zümranın bu dediğiyle kalbi sıcacık olmuştu. Zümranın bazı huyları ailesinden dolayıydı, babasının kiniyle yaşamış bir insandı. Annesi de yoktu, bu düşüncelerle iyice sarılmıştı zümraya.
İnsanlar doğarken bir portre ile doğar. İlkte bembeyazdır, kusursuzdur. Büyüdükçe olaylara bakış açımız o portreyi renklendirir, olumsuz herşey orayı simsiyah yapar fakat olumlu düşündüğümüz herşey rengarenk olur. Hayattan çıkarmamız gereken her ders bir tecrübedir, tecrübesiz hayat yaşanmaz ve sürdürülmez.
Heelloo👋🏻 Sonda bir sözle kapatıyorum bölümü. Yorum ve oy unutmayın lütfen emek veriyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı ceo [GxG]
أدب المراهقينŞirketin Ceosu vardı oldukça seksi, havalıydı. Arkasında sakladığı gizemle onu çözmeye çalışırken başladı tüm hikayem. -18 Yaş ve üzeri. -Argo ve cinsellik bulunur.