-16-

1.8K 77 5
                                    

Zümra ile yan yana koltukta uzanmış film izliyorduk, ben önündeydim o ise arkamdaydı. Elleri belimi sarmıştı izlerken ve o kadar güzel hissettiriyordu ki hiç bu andan çıkmak istemiyordum. İzlediğimiz film romantikti, klişeleri severdim evet ama sevgiliyle izlenebilcek en iyi 2 kategori bence korku veya romantik olmalıydı.

"Kesin öper çok bakıyor kızın dudaklarına" zümra bunu dedikten sonra filme bakınca gerçekten de öyleydi. Kız birden dudaklarına yapışınca ikimizde kıkırdamıştık. Bölüm tam orada bitince "diğer bölümü sonra izleyelim biraz sana bakmak istiyorum" bunu dememle arkamı dönüp yüz yüze gelmemizi sağlamıştım. Sadece gözlerine bakarken aklıma nilayın yaptıkları gelmişti. Söylersem zümra kendini tutamazdı ve buda kariyerine zarar verirdi. "Ne oldu öyle derin derin bakıyorsun" gülümseyerek derken bende gülümsemiştim. "Gözlerin çok güzelde ondan" bunu dememle yüzünü yaklaştırıp dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla bende karşılık vermiştim. Yavaş yavaş öpüyordu sanki tadını alırmışçasına.

İlk dudaklarımı ben çekip "Eğer daha fazla öpmeye devam edersek burası alev olur biliyorsun" kısık sesle diyince oda sesli gülüp beni tutarak kucağına otutturmuştu. "Tamam o zaman kucağımda kal" bu yaptığıyla fena utanmıştım. "berrin birşey soracağım" birden bunu demesiyle yüzümüz ciddiye bürünmüştü. "Tabi söyle" kaşını çatıp iyice koltukta diklenmişti. "Hala gidiyor musun clup tarzı yerlere" bunu sorması garipti işin aslı. "Kafamı dağıtmak için birde arkadaş felan" birden elini belime koyup sımsıkı sıkmıştı. "Kimmiş bu arkadaş berrin" evet iyice batırmıştım ulan clup tarzı yerden ne masumluk bekliyordum sanki.

"Ya öylesi-" demeden sözümü kesip ellerini yanaklarıma koyup yakından göz göze gelmemizi sağlamıştı. "Ben geniş insan değilim berrin. Benimsin dediysem bunu tam olarakta gösteririm söylemekle kalmam. Ya benimle gidersin ya hiç" gerçekten de kızdırmıştım haklıydı. "Haklısın zümram artık öyle" zümram dememle sırıtmıştı. "Ayrıca istemediğim insanlarla da konuşmuyorsun. Eğer bir yanlışları olursa bana de ki çözeriz." bunu demesiyle herşeyi açıklayasım gelmişti. "Zümram aslında şey" gözüme dimdik bakıyordu. "Nilay bana dokunmaya çalıştı" dememle beni kucağından indirip ayağı kalkması bir olmuştu. "sana mı dokundu berrin ne dokunması" sinirinden duramıyordu ama haklıydı. "Sabah kapıyı birisi çaldı ve açar açmaz nilay üzerime yürüyüp sıkıştırdı" yere bakarak derken aslında pişmanlık vardı, zümrayı keşke dinlemiş olsaydım. "ama şu saatte olay çıkmasın lütfen gitme bir yere korkuyorum zaten evde tek"

Bunu dememle iç çekip kafamı göğsüne doğru koyup saçımı okşamıştı. "beni dinlemiş olsaydın keşke bak sana demiştim" fazlasıyla haklıydı. "bugün sendeyim o halde itiraz yok" sevinip boynunu öpmüştüm. Çok güzel kokuyordu ve bu koku beni fena hale sokmayı başarıyordu. Üstüne üstlük gözlerim göğsüyle aynı hizadaydı, dekolteli üst giydiğinden meydana çıkmıştı. "Zümra bugün sana terbiyesiz bir teklifte bulunabilir miyim" bunu diyince gözlerime sinsi bakışını atmıştı. Kafasını sallayınca "bugün sadece bana emanet ol ne istersem yapayım kısacası baskın taraf işte" yüksek sesle gülünce yüzümü asmıştım. "peki peki asma yüzünü öyle olsun bakalım"

Odama doğru ilerlemiştik "ellerin bağlı olucak ama" bunu dememle üzerime adımlamıştı. "Kızım şansını deneme istersen" üzgün bakışlar atıp susunca dayanamadığını bildiğim için "tamam ama sadece ilk ve son" onaylayıp çekmecemden tüylü renkli kelepçemi almıştım. "Bunun sende ne işi var berrin" bir dakika hassiktir ben tamamen bu durumu unutmuştum.

Burda kestim diğer bölüm çok farklı olucak çünkü. İyi sonunda berrin nilayı söyledi (akıllandı bence dhajxhsj)
Oy ve yorum unutmayın lütfen

Belalı ceo [GxG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin