Haftasonuydu dün ki yaşadığım o garip ama beni kıran olaydan sonra baya bildiğiniz depresyona girmiştim. Evet saçma daha tanımadım bile belki de dürtülerim sayesinde hoşlanıyorumdur.
Yataktan kalkmadan instagramda dolaştım.
melisshm00
Kanki bugün kadıköye gidelim mi çalışmaktan artık bunaldım lanBerrinalaca
Olur kanka bende sıkıldım zaten. Nerde buluşalım tammelisshm00
arabayla almaya gelirim seni yarım saat içinde hazırlan yoksa keserim seniBerrinalaca
sus tamam zırlama hazırlanıyorumSırıtıp güzel bi elbise giydim, altına simsiyah bir bot. Makyaj şu bu derken melis aramıştı anladım kapıda olduğunu. Kapıyı açıp girdim içeri
"Sonunda be kızım" sırıtarak konuşuyordu "ne sonunda be alt tarafı 20dakika geciktim" bana he dermiş gibi kafa salladıktan sonra yola koyulduk.Bir kafede oturmuştuk. "melis ben sana birşey anlatıcam ama kızmak yok" kafasını bana eğip "kızıcam söyle" kızgın kızgın baktım gülümseyerek "dalga geçiyorum salak söyle" tekrar ona yaklaşıp anlattım olan bitenleri, Zümra ceoyu yani.
"Lan koskoca ceo kızım işinden kovulabilirsin bu yüzden vallahi seni oraya zar zor aldırdım" Kızıcağını biliyodum zaten. "Deme öyle bak ben belki de aylardır kimseye birşey hissetmiyordum bomboş yaşıyordum" kafasıyla onaylayarak "peki senin hislerin balım ben birşey diyemem genede dikkatli ol sen" gülümseyerek kadıköyü gezmiştik. Fotoğraf şu bu derken eve gelmiştim artık.
+0552****** : Berrin yarın bana kaynakların yazılı olduğu evrağı getir ofisime bırak.
-0558****** : Kimsiniz?
+0552****** : Zümra ben, ceo. Kaydet unutmazsın.0552***** kullanıcıyı Zümra ceo olarak kaydettiniz.
Zümra ceo: Ayrıca erken gelip uğra yanıma öğleden sonra yokum.
+tamamdır.
Heyecanlanmıştım gene. Yarın erkenden ofisine gidicektim, ona ilgi duyan insanı bilmesine rağmen gidicektim. Hızlıca gözlerimi kapayıp sabahı bekledim.
sabah 08:00
Gözlerimi aralıyınca hıphızlı üstümü giyindim. Bugün 1 saat erken uyandım, ofisine geç kalmamak için. Onun şemsiyesini de vericektim. Her zaman ki parfümümü sıkıp mini eteğimi de giyip kahvaltı hazırladım. Acele acele yedikten sonra yola koyulmuştum.
Şirkete geldiğimde asansöre binip Ceo nun katına bastım. Heyecandan ellerim titriyordu, bir elimde de şemsiyesi vardı. Kendisi gibi simsiyah renkteydi, şaşırmadım. Kata varınca Zümra-Genel ceo yazısı görüşüme girince adımlarımı oraya yönelttim.
"gir" Dediğini duyup içeri girmiştim. Odası kendisinin kokusuyla doluydu, eşyalar ise simsiyahtı. "Şemsiyenizi de getirdim, bunlar da dün ki kaynaklar." Masasında oturmuştu dimdik. Gözleri beni bulunca uzun uzun baktı. "koy masama" emir vererek konuşuyordu, arkadaşların dediği kadar varmış soğuktu baya.
eşyasını koyup ve evrakları da koyunca gitmeye yeltenirken "bir dakika" diyip yanıma geldi. "öğleden sonra boşum halletmem gereken birkaç iş var sana emanet ediyorum bu katı diğer çalışanlar sizin katla meşgul" heyecanlanmıştım onun odasının olduğu katta üstün insanlar da vardı. "tabiki hallederim" dedim. O ise hiç gülümsemeden "tamam çıkabilirsin" diyip koltuğuna oturdu. Bende kapıdan çıkmıştım.
öğlen 13:00
Saatin geldiğini fark edince ordaki iş arkadaşlarıma söyleyip ceonun katına çıkmıştım. Koridor kısmında masalar vardı oraya oturup telefonumla oynamaya başladım çünkü kimse yoktu.
Bugün açıkçası güzel gözüküyordum kamerayı açıo fotoğraf çekinecekken bi kadın odasından çıktı, ceonun boyunda ve baskın birine benziyordu. "Güzelsin çok yorma kendini" bana seslenip yanıma gelince bende hemen ayağa kalktım."Şey bugünlük zümra ceo bana emanet etti de burayı" Şaşırdı birden. Kaşları çatıkken "nasıl zümra mı emanet etti burayı sana?" neden şaşırmıştı ki anlamamıştım. "evet neden ki?" gülümseyerek düşünür gibi yapmıştı. "zümra buraya alt kattan hiç getirmedi genelde nöbet için insanlar bulurdu rastgele" dank etti şimdi bana da.
"Beni neden koydu peki buraya?" şaşkın ifademi saklamadan konuşmuştum. Yanıma adım atıp "vardır bir bildiği" diyerek odasına döndü. Yerime oturduktan sonra düşünmüştüm, her insanı aynı kafese koymuyordu belki ama yeni gelen bi insanı böyle kafeste tutması garipti.
saatler geçmişti ve ben perttim. Git gel işlerinden sonra daha yeni oturabilmiştim yerime. Uyukluyordum ve gözlerim kapanıcaktı neredeyse. Birden burnuma yoğun bir tanıdık koku geldi, sezgilerim doğruysa ceo gelmişti.
"Berrin" bana seslenip yanıma gelmişti. Ben zar zor ayağa kalkarken masaya tutunmuştum, saatlerce ayakta durmaktandı. "Sağol baktığın için evine gidebilirsin, bunun için ekstra vereceğim sana merak etme" şuan ne dediğini çözemiyordum bile çok fenaydım gün sonunda. Kafamla onaylarken adım attığım sırada sendelemem bir olunca ceo birden kolumdan tuttu
"Hasta mısın?" çok yakınımdaydı ve dokunduğu yer cayır cayır yanıyordu. "değilim ama yoruldum sanırım ondandır kusura bakmayın geçer zaten" bir adım daha atacakken "Benle gel eve geçicektim seni de bırakayım" şaşkın gözlerle bakınca "h-hayır gerek yok gerçekten" kaşlarını çatarak çenemden tutarak eğilmişti. "Sözüme karşılık verenleri sevmem, senden izin istemedim" çok yakındı ve terlemiştim. Onu onayladıktan sonra arabasına yol almıştık.
Arabada sessizdik ama ben yanıyordum ve camı açmıştım. "Sıcaksa klima açayım" yüzüne baktığımda endişeli duruyordu. "Peki olur" klimayı açtıktan sonra rahatlamıştım biraz. Düşüncelerime dalmışken birden ona baktım, ciddi ve çatık kaşla sürüyordu arabayı. "Neden bana bu kadar iyisin" sorduğum soruyla şaşırarak bana baktı. "Sana iyi olduğumu nereden çıkardın"
"Bugün katta bir kadın söyledi bana. Zümra alt kattan birini getirmezdi dedi" kırmızı ışık yanmıştı durdurdu arabayı. Bana yaklaştı hiç beklemediğim bir şekilde çenemden tuttu "sana hiç tanıdık geliyor muyum" Sorduğu soruyla çenemdeki elini bıraktı. "Hayır hafızam çok güçlü değil ama sanmıyorum" gülümsedi birden. "Çok yakından tanıyorsun, zamanı gelince öğrenirsin"
Şaşırarak sustum. Neden ağzım o an açılmadı bilemedim ama düşününce lise de sadece hoşlandığım bir kız vardı onun dışında unutmuştum çoğunu. Bir dakika. O olamazdı değil mi? ama çok farklılardı. Evimin önüne gelmiştik "teşekkür ederim bıraktığın için" gülümsedi bana. Gülümsedi yanlış duymadınız. Kapıdan indikten sonra eve girmiştim.
sizce zümra kim ve neden berrine yakın davranıyor bir fikri olan varsa yazsın bakalım. (oy unutmayınn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı ceo [GxG]
Genç KurguŞirketin Ceosu vardı oldukça seksi, havalıydı. Arkasında sakladığı gizemle onu çözmeye çalışırken başladı tüm hikayem. -18 Yaş ve üzeri. -Argo ve cinsellik bulunur.