-19-

1.6K 77 7
                                    

Sabah gözlerimi zar zor açarken zümranın beni dürtmesi yüzünden ayılmaya çalışıyordum. "Birazcık daha lütfen" yalvarır tonda derken "olmazz hadi hazırlan işe gitmemiz lazım" demesiyle artık ayılmam lazımdı. Zümraya tamam dedikten sonra ayağa kalkar kalkmaz acıdan inlemem bir olmuştu. "uff çok acıyor" zümraya bakış atınca sadece güldüğünü fark etmemle bende ufak gülmüştüm. "ee birilerinin kışkırtmasına geldimde ondandır" diyince ona sinsi bakışlar atarak hazırlanmaya başlamıştım. Eteğimi üzerime çekince bacaklarımın gereğinden fazla meydanda olduğunu fark etmiştim, zümra geniş bir insan değildi ama kızarmı bilmiyordum çünkü hep etek giymiyordum giderken.

Aynayla uzun bakışmamın ardından zümra gelince bakışları bacaklarımda dolanıyordu. "Ben bile böyle bakıyorsam bir başkasının böyle bakmasını istemem anlıyorsun demi beni" kafamı sallayıp "haklısın" diyip pantolonumu giymiştim. Haklıydı evet ben bile kendimi biraz rahatsız hissederken zümra da öyle hissediyordur. "çıkalımm hadi" diyip beraber arabaya binip ofise doğru yola koyulmuştuk.

Ofise geldiğimizde yolda kahvaltı yaptığımızdan dolayı ekstra vaktimiz vardı. "yavrum benim odada çok iş var ben o halde geçiyorum sende otur dinlen" demesiyle onu onaylamıştım. O üst kata gidince bende koridorda tam oturacakken yardımcı bir kızın yanıma geldiğini fark etmemle ayağa kalkmıştım. "Berrin hanım tarif edilene göre sizsiniz. Aşağıda birisi sizi bekliyor" hayırdır inşallah kimdi ki bu. Melis miydi dicem de konuşmuyorduk, meraklanmıştım. Aşağıya indiğimde kimseyi görememiştim yardımcı kızda yoktu yanımda, ikinci koridora doğru ilerlerken birden bi odanın içine çekilmem bir olmuştu.

"Sonunda buldum seni" çığlık atıcakken önüme baktığımda bunun kitap kavgası yaptığım kız olduğunu fark etmiştim. "niye geldin sen buraya" diyince adım atıp dibime doğru gelince duvara yaslanmıştım. "biliyor musun hırçın kızlar hep dikkatimi çekmiştir" bunu demesiyle yönelimi olduğunu anlamıştım. Aslında maskülendi zaten anlamak pek zor değildi ama şanssız bir insan olduğum için gene bir çukura düşmüştüm.

"ee napmamı bekliyosun bunu diyerek" inatçıl bir şekilde konuşurken bana gülümseyip elini yanaklarıma koymasıyla itmiştim. İtmemle kollarımdan tutarak beni odanın ortasında olan büyük masaya yaslamıştı ve cebinden asla ve asla tahmin dahi edemeyeceğim çakıyı çıkarmıştı. Bunun sadece filmlerde olduğunu bilirdim ama korkudan deli gibi titremeye başlamıştım. "N-napıyosun" hırkamı çıkartıp çakıyı omuzuma tutarak "tenine kırmızı renk güzel gider diye düşünüyorum" diyip ufak çizmesiyle çığlık atmıştım, orospu çocuğu amacı neydi bunun. 

Kaçmaya yeltenirken gene tahmin etmeyeceğim hamleyi yapıp dudaklarıma yapışmıştı. itsem bile aşırı güçlü olduğu için öyle bir sabitlemişti ki beni kıpırdamak imkansızdı. Alt dudağımı dişlerken artık gözümden yaşlar dökülüyordu ve zümranın acilen gelmesi lazımdı. Akıllılık edip bende onun dudağını çok fena ısırınca geriye gidip hemen bunu fırsat bilerek kapıyı açarak kaçmaya başlamıştım. "Yardım edin lütfen çok acil!" bağırıp ağlarken yardımcılar hızla yanıma gelince o kızın kapıdan kaçtığını görmüştüm. "berrin hanım iyi misiniz omzunuza noldu" ağlarken hiçbir şey diyemiyordum. "Zümra ceoyu çağırmamız lazım" birisi bunu diyip zümra ceoyu aradıktan sonra zümranın berrin diye bağırışından geldiğini anlamıştım.

Yerde otururken birden yanıma gelip "berrin bunu sana kim yaptı" demesiyle çok sinirli olduğunu anlamıştım. Tam anlatıcakken etrafımda insanlar çoğaldığı için çekinirken zümra anlayıp "işinize dönün hepiniz" diyip beni kucağına almıştı. Bu haldeyken kimsenin ne düşündüğü umrumda değildi. Odasına geldiğimizde beni oturtup ilk yardım çantasını getirerek omzuma doğru ilaç sürmeye başlamıştı. "kurban olduğum anlatır mısın artık" çok korkuyordum hâlâ o kızdan ve tekrarda gelirdi. "Kitapçıda bi kızla tartışmıştım o ara da ben kart vizitimi düşürünce ordan görüp geldi beni sıkıştırdı işte" gözü dudağıma kayınca ilacı sürmeyi durdurup elini dudağıma koymuştu. "Berrin sana mı dokundu" anlamaması zordu, dudağım kanıyordu. "hmhm" diyince "burda bekle kameraları izlemem lazım sakın bir yere ayrılmıyosun" diyip odadan çıkınca rahatlamıştım.

O kızın yaptığı şeyi de çözememiştim, yaralayıp öpmek delinin teki olduğuna işaretti. Omzumun acısı dinince zümrayı beklemeye başlamıştım, hakkından gelicekti çok emindim.

Gencler bu oy sayıları hiç iyi değil çok çok az. Emek hakkı olarak unutmasanız çook iyi olur :))

Belalı ceo [GxG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin