-21-

1.6K 68 3
                                    

Zümradan;

+18

Berrinle evime geldiğimizde bana küçük çocuk gibi mızmızlanıp duruyordu. "ya zümra zor dayanıyorum gerçekten" baktığımda benim yatağımın üzerine uzanmıştı. Yanına ilerleyip "zevkli değil mi" diyip düğmeye basınca yerinde kıvranmaya başlamıştı. Bu kız cidden sınırlarımı zorluyordu ve aramızda ki cinsel çekim o kadar fazlaydı ki, bu şekilde olmamız ikimizinde hoşuna gidiyordu.

"Mmhm zümram" üstümü çıkarıp onun üzerine doğru adımlayınca dudaklarını kavrayarak öpmeye başlamıştım. dudakları gerçekten çok güzeldi, öptükçe öpülesi bir dudaktı. Altımda deliler gibi inlerken dayanamayıp kapatmıştım. "Ohhh" iç çekince gülümseyip altını çıkarmaya başlamıştım zaten sabahtan beri içindeydi artık çıkarmam lazımdı. İç çamaşırını da çıkarınca altının tamamen ıslak olduğunu fark etmiştim, tabi ondan farkım yoktu şuanda.

İpten tutarak çekmemle anında gelmesi bir olmuştu fakat berrinin ilk defa bu kadar fazla geldiğini fark etmiştim. "Sonunda ya" dediğinde sırıtıp "sen rahatladın peki ya ben" diyince altımdan sıyrılıp oturur pozisyona gelmişti. Bende bunu anlayıp üst ve altımdakileri çıkarınca berrin gülmüştü, yicem bu kızı ya. "Birileri fazla orgazm olmuş sanki hm" gülerek "evet ve şuan serbestsin, beni halletmen lazım" diyip yatağa oturunca berrin alt taraflarıma doğru geçerek "serbestsin dedin o yüzden karışma sakın" diyip elini kadınlığıma atınca felaket sızlamıştı. Ne yaptığını anlayıp biraz bacaklarımı aralayınca işaret parmağını girişime doğru koyup bastırınca içten ıkınmıştım, tabi berrin fırsat bilip gülmüştü.

İleri geri okşayıp parmağını içime birden iteklediğinde elini tutmuştum fakat elimi geri çekerek ikincisine eklediğinde makas haraketlerini yapmaya başlamıştı. Tecrübesini düşünmek istemiyordum yoksa fena sinirlenirdim. "geleceğim sanırım" dedikten sonra elini çeker çekmez gelmemle anlık rahatlama yaşamıştım. Zaten tutuyordum, tek hamle yetmişti. "zümram sana birşey soracağım tabi sırası değil biliyorum ama öğrenmek istiyorum" sorduğu soruya kafamı salladığımda "hala o şeyi kullanıyor musun" demesiyle sırıtmıştım.

Berrin sayesinde şakasız bırakmıştım. Süreç zordu ama berrinin sevgisi ve yaşadığımız onca şeyler o şeyi unutmamı sağlamıştı. Tek isteğim berrindi ve yanımda olmasıydı. "İnanmazsın belki ama bıraktım. Ve bu senin sayende oldu" bana şaşırarak bakınca dayanamayıp dudağına buse kondurmuştum. "gerçekten mi ya bak yalan söyleme sakın" onu kendime çekip bacağıma yatırmıştım. "Gerçekten bebeğim fark ettiysen artık iyiyim" bunu dememle bana sarılması bir olunca içim kıpır kıpır olmuştu. "Ee koş duşa hadi bu halde yatamayız hani" kıkırdayıp beni onayladığında duşa girmişti.

Onu ömür boyu yanımda istiyordum ve benim yanıma taşınmasını da istiyordum fakat kabul edip etmemesi cidden kafa karıştırıcıydı. Duştan çıkınca söylemem lazımdı ona bu fikri.

kısa oldu fakat 2-3 bölüme final yapmayı düşünüyorum. Çünkü olay gidişat felan düzeni oturdu. Vee iyi haber aklımda süper bi kurgu var, bu final olunca yeni kitapla olacağım.

Oylar çok az lütfen unutmayın emeğime karşılık.

Belalı ceo [GxG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin