+18 (bdsm uyarısı)
"Ve şimdi söyle bana, seni mi yoksa bunları sana yapan o kızı mı sikmeliyim?"
Yazardan;
Zümra sinirinden yerinde zor duruyorken berrin ise onun sinirini anlayıp suspus kalmıştı. "hadi cevap versene kızım" ellerini daha çok sıkmıştı berrinin fakat umrunda değildi zümra için, sonuçta o kızla yaptığını düşünüyordu. Birden berrinin dudaklarına kapanmıştı zümra, sanki o dudaklarda ki izleri silmek istercesine sert öpüyordu. Elini berrinin alt kısmına getirip herşeyini çıkarmıştı, iç çamaşırıyla beraber.
"bakma öyle bana, utanman şuan gram umrumda değil gidip kendini siktir millette" berrin utanır bakışlar atıyordu çünkü hak etmişti belki de ama en son onu kapıdan çıkarmıştı zümra. Bu aklına gelince berrin birden zümranın altından kalkmak için adımlarken zümra izin vermemişti. "Bırak beni, kapıdan kovmanı unutmadım" zümranın sinirler daha da kat olmuştu, onun ne yaşadığını berrin bilmeyerek konuşuyordu çünkü. Zümra birşey demeden tekrar berrinin dudaklarına kapanmıştı, o esnada elini berrinin kadınlığına getirmişti. "Dokundu mu buraya" zümra sorunca berrin ses çıkarmamıştı çünkü alkolun verdiği ufak yaramazlık vardı içinde.
Zümra sinirle işaret parmağını berrinin içine göndermişti, çünkü berrin ses çıkarmadığı için yapmıştı demek ki. Berrin anında inlemişti ufak bağırtıyla beraber, zümra dayanamayıp ikincisini de gönderince berrin yatakta kıvranıyordu adeta. "merak etme bu ikisi sana işlemez bile, altına yattığın insanlar dahasını yapmıştır eminim ki" zümra gülerek bunu derken parmaklarını çıkarıp ayağa kalkmıştı. Berrin ohh anlamında nefes verirken "sen dur daha gör bakalım şimdi nasılmış dahası" dolabından ufak bir kutu çıkarıp içinden küçük vibratör almıştı.
Berrin elindekini görür görmez diklenmişti çünkü biliyordu ayvayı yemişti, eğer o kızla bugün birşey yaşamadığını deseydi belkide bunlar olmayacaktı. Ama hoşuna da gidiyordu zümranın bu hali, ne kadar şuan korksa da. Zümra berrinin yanına adımlayıp tekrar altına almıştı, vibratörü karnından aşağıya doğru gezdirirken berrin kısık kısık inliyordu ve bu da zümranın fena hoşuna gidiyordu. Karnında ki vibratörü daha da aşağılara indirerek berrinin deliğine doğru baskı yapmıştı. "Ç-çok sert bu" inleyerek derken zümra onu pekte duymuyordu. Birden içine doğru sokarken berrin olduğu yerden kıvranır pozisyona geçmişti, hadi ama o kadar gecelik ilişki yaşadı hiçbirinde bu kadar zevk almamıştı.
Vibratör berrinin tam içinde olduğunda zümra komidinin içinden ip alıp berrinin ellerini bağlamıştı, şimdi başlasın kıvranışı diye düşünerek. Eline vibratörün kumandasını alıp yatağın karşısında ki koltuğa oturmuştu, berrinin elleri ise bağlıydı, bu zümrayı daha da zevke getiriyordu. Birden en az seviyeye getirip açınca berrin çığlık atmıştı, içindeki cisim çok fena titriyordu çünkü. "Z-zümra ımmh" zümra piç sırıtışı atarak ortaya getirmişti birden ve kumdayı bırakıp berrinin üzerine çıkmıştı. Berrin ağlayarak inlerken zümra "Birdaha siktiricek misin kendini ha" demişti, elini vibratörün olduğu kısma atıp daha derine doğru iteklerken berrin çığrından çıkmıştı resmen.
"Çıkar şunu lütfen" ağlayarak derken zümra bir gram acımamıştı ona, çünkü boynunda ki morlukları görünce deli oluyordu hâlâ. "Z-zümra" karşısında acı ve zevkten kıvranan berrini görmek onu iyi hissettirmişti, yaramazlığın sonu der gibi. "Sözümden çıkacak mısın bir daha" berrin onu duymazdan gelmişti, ne kadar acı durumda olsa da kendinden ödün vermiyordu. "çıkacaksın demek ha" zümra bunu diyip kumandayı alarak en sona getirince berrin ağlamaktan çok inler moduna girmişti. "geleceğim" zümra gelmesine izin vermek istemedi, istediği cevabı alana dek bu yüzden vibratörü orta moda alıp elini berrinin içine göndermişti vibratörün yanına.
"Zümra çek elini ımmh" berrin kıvranıyordu resmen ama artık pes edecek noktaya gelmişti. "Bana söz vericeksin sözümden çıkmayacağına yoksa gelmene izin vermem berrin kalırsın böyle" berrin hiç düşünmeden "T-tamam söz çek elini artık lütfen" zümra en sonunda sırıtıp vibratörü de eliyle beraber çekince berrin anında gelmişti, çok fazla hemde. "Oo bak sen şuna birileri sanki fazla zevke mi gelmiş ne" zümra bunu derken istediğini elde etme kazancıyla gülüyordu. Berrin ise hızlı hızlı nefes alıp verirken zümraya sinirle bakıyordu. "gel seni bir duş aldıralım hem ayılırsın hemde temizlenirsin" zümra bunu diyip berrinin ellerini çözmüştü berrinse onunla beraber banyoya doğru gitmişti.
Banyo sonrası berrin zümranın yatağına geçip anında uyumuştu, zümra ise onun yanına geçip full izlemişti yüzünü. İçinden çok cümle geçiriyordu, ama berrine olan sevgisi cidden aşırı fazlaydı. Berrin onun atağını önlüyordu son günlerde, evet zümra uyuşturucu bağımlısı olmuştu lisenin sonlarına doğru ve ne kadar bırakmak istese de bu raddeye kadar gelmişti. Eğer berrin öğrenirse çok pis olurdu onun için, ve berrinin ağzı çok dırdır olduğu için birine söyler diye de korkuyordu. Yoğun düşüncelerin ardından ikiside uyuya kalmışlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı ceo [GxG]
Novela JuvenilŞirketin Ceosu vardı oldukça seksi, havalıydı. Arkasında sakladığı gizemle onu çözmeye çalışırken başladı tüm hikayem. -18 Yaş ve üzeri. -Argo ve cinsellik bulunur.