Yazardan;
Zümra kamera odasına girip görüntüleri incelediğinde o kızla berrini görmesiyle tıklamıştı direkt. Berrini odaya sürükleyip öpmesiyle zümranın elleri sinirden titremeye başlamıştı, içinden o piçi ölesiye dövmek vardı. Fakat berrin lisede erkekler tarafından çokça zorbalık görmüş birisiydi bedeni yüzünden. Vücudu çok dikkat çekiciydi, kızların bile dönüp bakması kadar vardı. Zümra bunu bildiği için çok sinirlenip sahipleniyordu onu. Kimselere ezdirmemek, sadece kendisinin etrafında olmasıydı zümranın otoritesi.
Berrinin yanına gittiğinde odaya girmesiyle berrinin koltukta oturup beklediğini fark etmişti. "o kızı öldürmeden rahat edemem berrin. Bir iki gün evimde olmalısın güvenliğin için" berrin an ve an dinlerken içi aslında kıpır kıpır olmuştu çünkü etrafında en azından bir kalkanın olması onu aşırı rahat hissettiriyordu. "Hmhm olur" demesiyle zümra yanına adımlayıp omzuna dokunmuştu "çok acıyor mu" zümranın içi gidiyordu baktıkça. "birazcık ama çok değil endişelenme gerçekten iyiyim sen ol yeter yanımda" berrin bunu demesiyle zümra yaklaşıp berrinin dudaklarına ufak buse kondurup çekmişti. "yanındayım yavrum ben varken asla sıkıntı olmaz" zümra gülüp masasına geçince "ben işlerimi halledeyim sende eğer iyiysen o gönderdiğim evrakları hallet olurmu sonra da çıkarız"
berrin onu onaylayıp aşağı indiğinde çalışanların gözü ona dönmüştü. "Berrin iyimisin aşırı korktuk varya" aralarından birisi bunu söylerken berrin sırıtıp "korkmayın ufak bi çizik zaten" diyip masasına geçerek işine odaklanmaya çalışmıştı.
yarım saat sonra yardımcının ofise girmesiyle gözler dönmüştü. "Berrin hanım zümra ceo sizi yanına çağırıyor" etraftakiler pas vermeyince berrin merakla yanına gitmeye adımlamıştı. Kapıdan içeri girince zümranın onu duvarda yaslanıp beklediğini fark etmişti. Kapıyı kapatınca zümra anında onu kendisine çekip dudaklarına yapışmıştı. Alt dudağını ısırıp bir yandan da öperken zümra kendisini kaybetmiş gibi çok fena öpüyordu. Dudaklarını çekince "çok zor dayandım kızım" berrin sırıtınca bu sefer hamleyi kendisi yaparak zümranın açıkta olan boynunu öpüp çekilmişti. Zümranın gözler kapıya varınca hemen ilerleyip kapıyı kitleyerek berrini kucağına alıp koltuğa doğru ilerledi ve oturdu.
+18
"altını çıkarır mısın" berrin zümranın dediğini yapıp tekrar kucağına yerleşmişti fakat şuan iç çamaşırıyla durması hem berrini hem zümrayı fazlasıyla yükseltiyordu. Zümra hiç birşey demeden elini berrinin göğüs kısmına koyup yavaş yavaş alta doğru ilerletmeye başlamıştı, berrinse kendini çok kasmıştı ses çıkmasın diye o yüzden bu onun sınırlarını daha çok zorluyordu. Zümranın eli berrinin kadınlığına gelince bu sefer tutamayıp ufak inlemişti. "şşş birisi duysun istemiyorum o fena inleyişini" zümra bunu dedikten sonra ellerini iç çamaşırının üzerinden okşarken berrin yerinde kıpırdanıyordu, buda zümrayı deli ediyordu.
"Mmh dur artık dayanamıyorum" berrin kendinden geçmişti ve felaket azmıştı. "oyun oynayalım mı, ama çok tehlikeli" zümra elini durdurup berrine doğru daha da yaklaşınca berrin şaşırmıştı. "Ne oyunu ki hem şuan o halde değilim azdırıp bırakamazsın" zümra sesli gülünce berrini yana koyup çantasından mini vibratör çıkarınca berrini korku kaplamıştı, vibratör kabusuydu sanki. "Sakın zümra bak" zümra piç gülüşüyle yanına yaklaşıp "şş sesini çıkarma uzan koltuğa" berrin denileni yapınca zümra ucuna oturup berrinin iç çamaşarını çıkarıp bacaklarını aralattırmıştı. "çok seviceksin oyunu emin ol" diyip vibratörü berrinin yavaşça içine doğru yollamıştı fakat küçük olmasına rağmen yarısı girmiyordu bile. "kızım yapmayalı 1-2 gün olucak nasıl daracıksın" berrin sırıtıp elleriyle ağzını kapatınca zümra utandığını anlayıp gülmüştü. Vibratörü zar zor tamamen içine itince berrin kıvransa da eninde sonunda olmuştu. "şimdi giy bakalım altını"
Berrin şaşırıp "bu içimde mi durucak nasıl yani" zümra yanına yaklaşıp "oyunumuz bu bebeğim. İçindeyken nasıl olucaksın zevk bu" diyip gülünce berrin trip atarmış gibi yüz yapmıştı. Aslında onunda hoşuna gitmişti ama vibratör onu çok deli ediyordu. Altını giydikten sonra "2 tane evrak kaldı onu halledip çıkıcaz demi" içindekiyle zar zor konuşurken "evet ve sizin kattayım bitene kadar. Hem gözlem amaçlı hem oyunumuz için" diyip göz kırpmıştı zümra. "iyi gel hadi" diyip kapıdan çıktıklarında zümra çaktırmadan düğmeden en düşünüğünü açar açmaz berrinin ağzından ufak inilti çıkınca zümra direkt ağzını tutmuştu. "birisi duyarsa pis yaparım seni" diyince berrin topallayarak yürüyordu. İçindeki azıcık titrese bile duvarlarını zorluyordu ve çok yükselmesini sağlıyordu.
Kata geldiklerinde berrin yerine oturunca vibratör daha da derinine girmesiyle dudaklarını ısırmıştı. Zümra içerideki uzakta olan koltuğa oturup çalışanlara göz attı ayriyeten cebindeki düğmeden kapatmıştı ayarı. Bir açıp bir kapatmayı düşünüyordu. Berrin içinden oh yapınca tekrar içinin titremesiyle yerinde hafif kıvranmaya başlarken zümra öyle bir zevkle onu izliyordu ki, altı ıslanmaya başlamıştı. İş hızlı bitsin diye kapatmıştı ve berrin artık işe koyulmuştu.
İşler bittiğinde zümra kapıdan çıkarken berrine kaş göz edince berrin toparlanıp zümranın peşinden gitmişti. İkiside arabaya binince "şuan o kadar doluyum ki bunu çıkarır çıkarmaz geleceğim" zümra sırıtıp "çıkaracağımı kim söyledi" diyince berrin şaşırıp elini altına doğru hamle yapacakken zümra onu tutup "asla berrin. Ben çıkarana kadar dokunmuyorsun" diyince berrin zevk alsa da bir yandan dayanamıyordu. Kafasını sallayınca zümranın evine doğru yola koyulmuşlardı.
Uiyy fena bölümdü ha. Kısa yazdım bilerek ufak geçiş bölümü çünkü.
birde dedim bu zümranın kişiliği tam smutluk aklıma çok fikir geliyor sayesinde. Oy ve yorum unutmayınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı ceo [GxG]
Fiksi RemajaŞirketin Ceosu vardı oldukça seksi, havalıydı. Arkasında sakladığı gizemle onu çözmeye çalışırken başladı tüm hikayem. -18 Yaş ve üzeri. -Argo ve cinsellik bulunur.