+18!
Yazardan;
Zümranın siniri sınırına ulaşmışken berrinin dudaklarına kapanmıştı. Berrinse onun neden sinirlendiğini anlamıştı tabi hak vermişti, zümradan böyle birşey duysa oda sinirlenirdi. Zümra berrini kucağına alıp hızlı adımlarla odasına getirip yatağa bırakmıştı. Üstüne doğru adımlayıp berrinin ellerini kemeri ile bağlamıştı. "yerinde durmayacağını bildiğimden zorundayım" berrin sırıtmıştı fakat alt tarafları o kadar sızlıyordu ki, zümranın kimyasına eriyordu.
Zümra berrinin yavaşca üstündekilerini çıkarıp narin vücuduna bir göz attı, bembeyaz cilt tonuna sahipti ve ufak öpse kızarıyordu. Bu onu daha da istekli yaparken berrinin boynunu öpmeye başlamıştı, ısırıp bırakırken berrin ufak inlemişti buda zümrayı deli ediyordu. "Gerçekten bir başkasının sana dokunmuş olmasına katlanamıyorum" bunu diyip berrinin dudaklarına kapanıp elini yavaşça alt kısımlara doğru koymuştu. Berrinin altındakileri iç çamaşırıyla beraber çıkarmıştı. "Hele ki bu kısma dokunmuş olmaları" berrin onun bu haline ayrı bir yükseliyordu, hırçın ve asi.
Zümra elini berrinin kadınlığına atınca berrinin ağzından inleme dökülmüştü. "daha fazla dokun lütfen" Zümra berrinin bu dediğine bakıp sırıtmıştı tam o sırada çalan sesle zümranın gözü berrinin telefonuna takılmıştı. "Nilay ceo" yazıyı fark etmesiyle telefonu köşeye koyması bir olmuştu. "Birde arıyor utanmadan" zümra berrine döndüğünde altında bayık gözlerle aşırı seksi durduğunu fark etti. Şuan göz odağı sadece berrin olmuştu.Bacaklarını iki yana ayırmış, elleri bağlı utangaç bir berrin. Zümra elini berrinin kadınlığına koyarak klitoristini ufak ufak okşamaya başlamıştı, ardından elini biraz hızlandırınca berrin inlemeye başlamıştı. Bacaklarının titrediğini görünce bir parmağını içine doğru iterken hazzın en üst seviyesini yaşıyordu. "mmh zümra daha fazlası lütfen" zümra bunu duyup ikincisini de yolladığında makas hareketlerini yapmaya başlamıştı. Berrin odada yankılanacak derecede inliyordu, geliceğini hissedince zümraya "geleceğim sanırım" demişti fakat zümra bunu es geçerek içindeki parmaklarını daha fazla oynatmaya başlamıştı. "z-zümra"
Berrin gelicek olmasına rağmen zümranın buna izin vermeyip oyun oynamasına hem zevk alıyordu hemde sinir oluyordu. "Ne demiştin sen bana en son? takılmalıktı öyle demi" berrin çıtını çıkarmayınca zümra berrinin dudaklarına kapanmıştı. Alt dudağını ısırıp ordan boynuna yönelip ufak izler bırakmıştı, en azından kendine ait izler istiyordu. "Zümra ımhh lütfen dayanamayacağım" zümra berrinin ifadesine bakınca ağladığını fark etti, gülümsedi. Elini çeker çekmez berrin gelmişti.
Berrinden;
Bu kız sınırlarımı o kadar zorluyordu ki, sayesinde büyük orgazmı yaşıyordum. "ellerimi çözermisin kucağına oturmak istiyorum" dediğim şeyle ellerimi çözünde yatağın baş kısmına geçerek beni kucağına çekmişti. Tamamen çıplaktım bu beni aşırı yükseltirken "sende çıkar herşeyini" demiştim. Bana kaşlarını çatıp merakla ne der gibi bakınca elimi üstüne atıp çıkarmıştım oda izin vermişti. "Altını da çıkar seni hissetmek istiyorum" hızlı nefes alıp verdiğinde onunda istediğini anlamıştım. Beni kenara çekip altını da çıkarınca elimi alt iç çamaşırına atarak onuda çıkarmıştım. Hassiktir bu kadar seksi olması başımı döndürüyordu. İkimizde çıplakken kucağına tekrar geçince ikimizin de alt taraflarımız temas ediyordu. Zümra gözünü kapatıp hafif ıkınıp başını geriye atmıştı, bunu fırsat bilip elimi onun kadınlığına atınca elimi tutmuştu. "Eğer devam edersen yarın yürümeyecek derecede olursun"
Dediğini umursamayıp elini çekerek kadınlığını okşamaya başlamıştım. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu ve başını tekrar geriye yaslamıştı. Bir parmağımı onun deliğinden içine doğru hamle yaparak içine sokmuştum, bu yaptığımla ilk defa onun şuan kendinden geçtiğini fark etmiştim. "Imh berrin sen nasıl birşeysin" ıkınarak konuşunca sırıtmıştım ve tam ikincisini ekleyecekken elimi tutup birden ikimizin yerini değiştirmişti, bu durumda altında olmuştum tekrar. "bu fazla kızım ikimizin konumunu unutma. Fakat şuan beni gerçekten fena hale soktuğun için bedelini çekmelisin" bunu diyip ayağa kalkınca o geçen ki kutuyu getirmişti, ne geziyordu evinde acaba diye düşünürken "gel bakalım deneyelim nasılmış bunlar" diyip hepsini yatağa dökmüştü. Gözlerim şokla aralanmışken eline 3-4 tane topu olan bir ipi alıp üstüme çıkmıştı. Ağzıma tutarak "em bakalım" diyince onu ikiletmeden dediğini yapmıştım. Ardından ilk topu deliğime doğru bastırınca bunun fazla olduğunu anlayarak ıkınmıştım gerçekten büyüktü.
İlk topu içime doğru yollayınca bacaklarım titremişti çünkü daha yeni gelmişken şuan tekrar içim doluyordu. "İçinde çok güzel duruyor. İkincisini bakalım alabilecek misin" sırıtıp ilk topu iyice içime doğru itekleyip ikincisini de deliğime baskı yaparken gözümden yaş gelmişti. "ç-çok kötü bu mmh" inleyerek konuşurken ikincisi de girmişti. "ıkın bakalım" dediğini yapınca içimdeki toplar birer birer çıkınca rahatlama hissi gelmişti. "aferim benim kızıma. Aa bak burda ne varmış" bunu diyip eline geçen ki vibratörü alınca korku gelmişti.
Çıtımı çıkarmayınca vibratörü içime doğru yollayınca hızla iki elimi de kenetleyip düğmesine basmıştı. "z-zümra mmh" içimdeki şey titrerken acıdan da kıvranıyordum fakat zevk veriyordu. "Önceki insanların izini silmek istiyorum. Anla artık benimsin dediysem gerçekten de seni sahiplenirim" gözüm kapalı inlerken ellerim de tutulu olduğu için kımıldayamıyordum. Birden en üst seviyeye getirince inlemekten ziyade çığlık atmaya başlamıştım. "Zümra çıkar şunu" bağırarak derken zümra ise "sen kiminsin söyle" demişti. "seninim" diyince aleti durdurup içimden alınca anında gelmiştim. Ve gözlerim yorgunluktan artık kapanmaya başlıyordu."Sözümü dinledin aferim. hadi duşa girelim" dediği şeyle kendimi yana atmıştım "lütfen yarın alalım gözlerim kapanıyor" dediğimi onaylayınca gözlerimi kapayıp uykuya dalmam bir olmuştu.
alın size 775 kelimelik bol bdsm li smut. Harbi fena oldu bunun şerefine oy ve yorum atmayı unutmayınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı ceo [GxG]
Ficção AdolescenteŞirketin Ceosu vardı oldukça seksi, havalıydı. Arkasında sakladığı gizemle onu çözmeye çalışırken başladı tüm hikayem. -18 Yaş ve üzeri. -Argo ve cinsellik bulunur.