-4-

3.6K 156 11
                                    

Sabah 08:00

Gözlerimi zar zor açarak alarma uyandım. Normalde çok sıkıcı ve aynı geçen günler için hevesim olmazdı ama artık beni meraklandıran bir insan olduğu için hıphızlıca giyinmeye yol almıştım. Bugün saçımı bağlamıştım normalde açık kalırdı ama farklılık olsun istedim.

Kahvaltımı da yaparken birden melis aradı. Bu saatte niye arar ki beni şaşırmıştım.

"Aloooo" neşeli sesiyle kulaklarımı doldurmuştu manyak. "Hayırdır bu saatte niye aradın la" kıkırdayarak "Ya bugün izin alman lazım çok acilen hemde" Şaşırarak "Ne izini melis ne için anlamadım" oflayarak "ya bugün date çıkıcam ama biliyosun sensiz asla gidemem elim ayağıma dolaşır"

"Ya kızım manyak mısın haftasonuna niye ayarlamadın ben nasıl izin isticem ya" bu kız beni sinir etmekte ustaydı cidden. "Ceoyla konuş bahane uydur lütfennn"  Of pof yaparak tamam diyerek kapadım telefonu.

Evet gelelim nasıl izin alacaktım. Ailevi tek bahanem o yüzden bunu kullanacaktım. Zümra ceo yazan yere tıklayarak aramıştım. "Alo" ciddi ve sertti her zaman ki gibi. "Şey ben berrin kaydetmiş olmalısınız da izin isteyecektim" 2 saniye kadar bekleyip "İş günündesin berrin ne izni saçmalama" sinirli ses tonundaydı. "Annemle bir işimiz var çok önemli lütfen" Yalvarır tonda söyledim. "Tamam yarın mesaiye kalıcaksın o zaman" Diyip telefonu kapadı.

Ah bu kadın. Hemen melisi aradım ve tamam diyerek beni almasını bekledim. Utanmasa date planlamasını da bana ayarlattırırdı bu salak. Giyindiğim gibi arabaya binmiştim. "Sen varyaa cansın can kurtardın benii" Cümlelerini uzatarak gülümsedi "kanki karşılığında yarın mesaiye kalıcakmışım" Birden yüzü düşünce "Üzülme benim işime yarar bu" Diyip göz kırpınca eşşek dedi ve gülümseyerek yola koyulmuştuk.

Avm ye gelmiştik. Melisle çocuğu beklerken çocuk da yanına bi arkadaşını getirmişti. Ne gariplerdi ulan date karşılıklı olur sanki, ben mi yanlış biliyorum yoksa. "Egee bak bu benim en yakınım berrin" Çocuk yüzüme bakıp memnun oldum tarzında gülümsedi. Yanında ki çocuk ise bana bakıp "Bu bence dörtlü date oldu ya" diyip piç sırıtışı yapmıştı. "Gelin şu kafede bi oturalım o zaman" Ege elini melisin omzuna atmıştı önden gidiyorlardı, bende arkadaşıyla arkalarından geliyorduk.

"İsmin ne" Bana soru sorunca şaşırarak yüzüne bakmıştım. Erkeklerle konuşmayı bilmiyordum gerçekten. "Berrin" Gülümseyerek "bende Enes" Dedi ve önümüze döndük.

Kafeye gelmiştik karşımızda Egeyle melis, bizde onların karşısındaydık. Ortaya kahve söylenilince Ege "Berrin utanma bizden konuşsana biraz" sinirimi bozdu bu çocuk, sevmemiştim. Lafa melis atladı "O öyledir yani yanlış anlama" Ona tip tip baktım oda bana dil çıkarınca gülüşmüştük. Sohbet dönerken Enes kahvelerimizi çekip "Story atıcam isimlerinizi yazın bakalım hemen" Diyip telefonu sırayla uzattı. Nickimi yazıp melise verdim oda geri uzattı Enese.

Telefonumu açıp Geri story atıp kapatmıştım. Aradan yarım saat sonra birden telefonum çalınca gözler bana döndü. Ekranda "Zümra ceo" Yazısını görünce anında masadan kalkıp sakin yere gittim. "Alo" Sinirli sesiyle "Beni kandırmak hoşuna gitti mi bari" diyince bir yerlerim korkudan titriyordu. "Ne kandırması zümra ceo annemleyim" Güldü 5 saniye kadar "Aynen kahve storysi atıcak işin varmış" hassiktir. İnstadan paylaşırken wp seçeneğine de tıklamıştım dalgınlıkla, zümra ceonun ekli olmasını hesap etmeden...

"Şey özür dilerim ama gerçekt-" demeden sözümi kesti "Yarın geliyosun konuşucaz bunu seninle berrin" diyip kapadı telefonu yüzüme. Nasıl böyle bi salaklık yapmıştım sikeyim ya yapıcağımız işi. Masaya dönünce kimseye çaktırmamıştım Enes bana dönüp "Kimmiş? dedi. "Arkadaşım ya" diyerek konuyu kapatmıştım.

Eve gelmiştim saatler süren sohbetten sonra. Yarını düşünüyordum kara kara ne yapacaktım bilmiyordum. Kandırmak çok kötüydü sonuçta bana güveni gitmişti. Makyajımı silip yatağıma geçtim ve uykudan gözlerim seğirirken uyumaya çalışıp yarının olmasını bekledim.

Uiyyy yarın kim bilir neler yaşanıcak. Oy vermeyi unutmayınn

Belalı ceo [GxG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin