Gözlerimi açtığımda ellerimden zincirle bağlı olduğumu fark ettim. Ayaktaydım ve bileklerim sıkıca tutulmuştu tavana asılı zincirler tarafından.
Etrafıma göz gezdirirken tam karşımda durdum. Kalbim teklerken gözlerim inanmak istemedi.
"Kerem?" dedim sessizce.
Sandalyede bağlı olan Keremin saçları dağılmış, yanağı morarmıştı. Ağzının kenarındaki kuru kan da yumruklandığını doğruluyordu.
"Kerem, Kerem aç gözünü!" deyip bağırarak çırpındım.
"Kerem!" dediğimde yavaşça açtı gözlerini.
Ağzından acı dolu bir inleme çıktığında benim canım da onunki kadar yandı.
"Lâl?" dedi gözleri beni bulurken.
"Kerem iyi misin?" diye sordum endişeyle.
"İyiyim sadece biraz yanağım acıyor."
"Naptı o si**kler sana?" diye sordum sinirlice.
"Çok bir şey yapmadılar merak etme, iyiyim."
"Nasıl buldular sizi? Bir şey hatırlıyor musun?"
"Siz gittikten yarım saat sonra markete çıktım. Arabama binecekken dört kişi geldi. Apar topar beni bir arabaya soktular. Gazlı bez tutarak bayılttılar beni. Uyandığımda buradaydım. Birkaç kez yumrukladılar. Sonra bir kez daha bayılttılar. Şimdi uyanıyorum işte."
"Onlara cehennemi yaşatacağım! Yeminim olsun ki ölmekten beter edeceğim onları!" diye sinirle çırpındığımda içeri biri girdi.
"Bu haldeyken bile tehditler mi savuruyorsun?" deyip kahkaha attı Özge.
"Özge dua et, dua et buradan sağ kurtulmayayım!"
"Şu durumda o biraz zor zaten."
"Ooo bakıyorum siz de uyanmışsınız Kerem Bey." dedi Kereme dönerken.
Sonra ona doğru yaklaştı. Çatık kaşlarımla onu izliyorken Keremin yanağını okşamasıyla damarlarımda akan kanı hissettim resmen.
"Çek lan o pis ellerini!"
"Ne o kıskandın mı?" dedi sinsice gülerken.
Keremin arkasına geçerek ellerini omzundan biraz aşağı koydu.
"Sana o pis ellerini sevgilimin üzerinden çek dedim!"
Sinir bütün vücudumu sarmışken mantıklı düşünemiyordum. Asılı olduğum için acıyan kollarımı bile unutmuştum resmen.
"Biliyor musun Kerem, eğer bu kıza acı çektirmek istemeseydim büyük ihtimal seni kendim için saklardım. Yazık olacak bu tatlılığa."
"Seni öldürürüm o****u!"
"Ne dedin sen?" deyip sinirle yanıma geldi ve karnıma bir yumruk geçirdi.
Acıyla mırıldandığımda bir yumruk daha geçirdi.
Karnımda müthiş bir acı hissederken hâlâ bu iğrenç varlığı paramparça etmek istiyordum.
"Sevgili babamın yarım bıraktığını ben tamamlayayım diyorum. Bu sefer de karnına mı dövme yapsak?" deyip sırıttığında sinirle baktım ona.
"Yapma!" diyen Keremi duyduğumda bakışlarım ona döndü.
"Ne o, sevgilin için kendini mi feda edeceksin? Ne kadar duygusal." deyip sahtece üzüldü.
"Ona dokunmayacaksın Özge. Ne yapıyorsan bana yap!" diye bağırdım.
"Merak etme canım, onun için çok başka sürprizlerim var. Onu sona saklıyorum." dediğinde sorgulayarak baktım ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimden Tenime | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Lâl! Lütfen vur beni bitsin!" diyen Kereme baktım yerde yatarken. "Kerem ne saçmalıyorsun sen?" diye sordum zar zor konuşurken. "Böylesi ikimiz için de daha iyi olacak. En azından senin ellerinden öleceğim." Bu hikayedeki kişi ve kurumların gerçek...