"Dristan, P-Peki ya Dristan?" Kook sordu.
"Jeon Dükü ile Dristan'ın güney kısmı arasındaki çatışma yüzünden," diye yanıtladı Taehyung.
Jeon Şehri, Whedon'un en güneydoğu noktasında bulunuyordu ve Dristan'a kadar geniş bir alanı kapsıyordu. Sonuç olarak, Dükalığın doğu kesiminde Dristan ile sık sık askeri anlaşmazlıklar yaşandı ve burada arabuluculuk yapmak için Whedon kraliyet ailesinden ve merkezi Osiria tapınağından şövalyeler gönderildi. Hareket, anlaşmazlıkların tırmanmasını ve yedi ulustan oluşan barış anlaşmasını sarsmasını önlemeyi amaçlıyordu. Taehyung onlardan biri miydi?
"J-jeon bir çatışma durumundaydı.. yani o yüzden tahkim için sık sık ziyaret ediyordun."
Kook küçükken öğrendiği hikayeleri kafasında birleştirmeye çalışırken aniden Taehyung'un tuhaf bakışlarını hissetti. Kook ona meraklı bir bakışla baktı.
"Ne oldu?"
''Hayır... Oraya bu kadar sık gelip gelmediğimi hatırlamaya çalışıyorum.''
''Şey, en az iki ay... ba-bazen ayda bir. ziyaret etmedin mi?"
Ona bakan Taehyung, böyle olduğunu düşünerek başını tekrar çevirdi. Kook dil sürçmesi ihtimaline karşı onun ifadesine baktı.
Tek başına sessizlik içindeyken, Taehyung uzak bir yerde yalnızmış gibi görünüyordu. 'Neden bana düşündüğü her şeyi söylemiyor? Belki benimle olmak sıkıcıdır.' O endişeliydi çünkü Taehyung birden başka tarafa baktı ve aniden burun köprüsüne soğuk bir şey düştü.
Kook şaşkınlıkla bir eliyle burnunu ovuşturdu. Su damlacıkları oluştu. Bir süre önce çok güneşliydi, ama kışın yağmur yağar mıydı? Kaşlarını çatarak başını kaldıran kook, bir an sonra gözlerini kocaman açtı. Beyaz soluk gökyüzünden kabarık şeyler yağıyordu.
"Güzel bir gün ve kar yağacak."
Taehyung'un dilini tekmelediğini duydu. Max şaşkın bir ifadeyle ona baktı.
"Bu kar mı?"
''...ilk defa mı kar görüyorsun?''
"Ben su-sulu kar yağışı gördüm ama... Bu, bu kadar ya-yakından, daha önce hiç görmemiştim."
Kook yaprak gibi yavaşça düşen kar tanelerine boş boş baktı ve elini ileri uzattı. Taehyung bu manzara karşısında kaşlarını çattı.
"Kalkma. Ya attan düşersen?"
"Sorun değil. Lordum, dikkat ediyorum."
Kook cevap verdi ve kar tanesini avucunda tuttu. Hoş olmayan şey cilde ulaşır ulaşmaz eridi ve küçük bir su damlası haline geldi. 'Nasıl oluyor da karahindiba tohumuna benzer bir şey damlacık oluyor?' Meraklı bir bakışla ıslak avucuna baktı ve Rem'in beline hafifçe tekme attı ve çırpınan karda koşmaya başladı.
Rem de heyecanlandı ve muhtemelen haftalardır ahırda kaldığı için ayağa fırladı. Uyluklarının arasındaki neşeli ritimle heyecanlanıyordu. Kook kahkahalara boğuldu ve rüzgara endişesiz bir çocuk gibi baktı.
Yavaş yavaş birer birer düşen kar taneleri giderek çoğalarak manzarayı soluk renklerle doldurdu. Kook hayatında ilk kez gördüğü güzel manzara karşısında bir zevke geldi.
Başını kaldırdı ve yüzünü hafifçe okşayan soğuk kar tanelerinin hissinin tadını çıkardı. Kar, ince bulutların arasından sızan güneşte hafif gümüşi bir astarla parıldadı ve göl derin rengini geri kazandı ve sessizce çırpındı. Birkaç kış kuşu karanlık yüzeye daldı ve ormana uçtu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meşe Ağacının Altında
RomanceDükün oğlu, kekeme Jungkook babasının zorlamasıyla düşük seviyeden bir şövalye ile evlendi. İlk gecelerinden sonra kocası hiçbir şey söylemeden bir savaşa gitmek üzere ayrıldı. Üç yıl sonra geri döndüğünde tüm kıtada tanınan ünlü bir şövalyeydi. Pek...