O zaman hadi hoppalaraaa bir bölüm daha
-
Daha kısa günler ve daha uzun geceler kışın bir özelliğiydi. Ve eğer biri kendini işine verirse, karanlık daha da erken çökerdi.
Kook bir mum yaktı ve karanlık dışarıya doğru baktı. Bütün gün meşguldü, biraz da yorgundu, ama kendi kendine hiçbir düşünceden kaçınmadı. Sakin, düz gökyüzüne bakarken, düşünceleri doğrudan Taehyung'a gitti. O kaledeki herkesten daha meşguldü.
Gün boyunca, Taehyung askerlerini eğitmek için bölgeyi dolaştı ve bu bittiğinde, saklanabilecek canavarları ve yırtıcıları süpürmek için duvarların etrafında turladı. Ancak, sayısız görevi bununla bitmedi.
Sabahın erken saatlerinden gecenin geç saatlerine kadar, köydeki yeni binaların ilerlemesini kontrol etmek, tahsildarlarla vergileri tartışmak ya da kasabada sorun çıkaranlar olup olmadığını kontrol etmek gözlerinin önündeydi. Bunu hiç ara vermeden yaptı, buna rağmen bir kez bile yorgunluk göstermedi.
Demirden mi yapılmış yoksa...?
Kook yavaş yavaş Taehyung'un azmine saygı duymaya ve yeteneklerine hayran olmaya başlamıştı. Ne kadar meşakkatli olursa olsun sorumluluklarından asla kaçmazdı. Sıradan insanlar onun yaşamına ayak uyduramazlardı - bırakın bu çileyi yaşamak şöyle dursun, uzun bir süre boyunca sadece bu çilenin düşüncesine bile yenik düşerlerdi.
Kocasının gücü üzerinde düşünürken, yoonginin bir süre önceki sözlerini aklından çıkardı. Kim Taehyung insanüstü yeteneklerle kutsanmıştı. Karşısına çıkan her türlü zorluğun üstesinden ürkmeden bile gelebilecek güçlü bir vahşiydi. Kook fazla düşünmüş, gerçekleşmesi mümkün olmayan senaryolar için endişelenmişti.
Bununla kendini sakinleştirdi, yemek yedi ve dinlendi.Gece geç saatlerde, Taehyung'un odaya döndüğünü duydu. İki gün sonra savaşmak için dışarı çıkmaya karar vermişti. Kook bunu düşünürken, iç huzurunu çabucak kaybetti. Onun endişesinden habersiz, Taehyung botlarını ve zırhını çıkardı ve sakince konuştu.
"Tazminat yarın Libadon'dan gelecek. O zaman mahkumları doğrudan Anatol'dan atabiliriz. Yeni kapılar neredeyse tamamlandı... ve Ruth, büyülü savunma araçlarının yarın hazır olacağını söyledi. Bu yüzden bir süre kaleden ayrılırsam sorun olmaz.''
"Ne-nereye gidiyorsun?" Kuru dudaklarını ıslattı ve sakinliğini zar zor korudu.
"Dağın üzerine bir grup goblinin yerleştiğini duydum. Dört ya da beş gün kalacağım ve onları kökünden kurutacağım," dedi pencereden dışarıdaki yüksek tepelerden birini göstererek.
Kook endişeyle ona baktı. "Te-tehlikeli değil mi?"
Taehyung bu soru karşısında sersemlemiş görünüyordu.
"Hey, goblinler tarafından vurulabileceğimden mi endişeleniyorsun?" Sanki saçma sapan bir şeymiş gibi bir kahkaha atarak bitirdi.
"Goblinleri boyun eğdirmek can sıkıcıdır, tehlikeli değil. Tavşan avlamaktan biraz daha sinir bozucu.''
"E-eğer çok tehlikeli değillerse, bı-bı-bırakmaya ne dersin...?"
Sabırsız bir bakış aniden yüzüne yerleşti.
"Bu toprakları korumak benim görevim. Şimdi bana onu ihmal etmemi mi söylüyorsun?'' dedi sert bir tonda, Kook'un bilinçsizce irkilmesine neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meşe Ağacının Altında
RomansaDükün oğlu, kekeme Jungkook babasının zorlamasıyla düşük seviyeden bir şövalye ile evlendi. İlk gecelerinden sonra kocası hiçbir şey söylemeden bir savaşa gitmek üzere ayrıldı. Üç yıl sonra geri döndüğünde tüm kıtada tanınan ünlü bir şövalyeydi. Pek...