Hatalı Beklentiler

2.1K 180 134
                                    

"Güzidem."

Kook düşüncelerinden sıyrıldı ve başını çevirdiğinde Rudis'in kapının önünde sessizce durduğunu gördü.

"Efendim, geri döndü. Yemekhanede şövalyelerle akşam yemeği yiyecek. Siz de aşağı inmek ister misiniz?"

Bir an tereddüt etti, sonra başıyla
onayladı. Şövalyelerin yanında rahatsız oluyordu ama yine de onunla yemek yemek istiyordu. En azından, Güzide kim olarak onlara karşı bir nebze olsun dostça davranmalıydı.

"O zaman, saçınızı tekrar şekillendireceğim."

Hizmetçi bir tarak ve bir saç tokası getirdi ve saçlarını özenle kıvırdı. Makyaj masasının önüne oturdu, elbisesini ve saç modelini inceledi ve ardından odadan çıktı.

Koridorda hizmetçiler ortalıkta dolaşıp lambaları yakıyordu. Merdivenlerden aşağı inerken hepsini geçiyordu ki kook, kulaklarına süzülen hararetli bir tartışmanın sesini duydu.

Durdu ve yavaşça yaygaraya doğru ilerlemeye başladı. Yemek salonunun kısmen açık olan kapısı arasından bakınca, Taehyung'u ve diğer üç şövalyenin birbirleriyle tartışırken onu takip ettiğini gördü.

"En aşağı, yarına kadar kraliyet yoluna gitmeliyiz!"

"Bana kendimi tekrar ettirme. Üç gün sonra yola çıkıyoruz."

"Törene katılmak zorundasın! Majestelerinin samimiyetini ne kadar görmezden gelmeyi düşünüyorsun!''

"Bu sefer beakhyun ile aynı fikirde olmak zorundayım. Yağmur dindi, bu yüzden yakında ayrılmak sorun olmayacak."

Araya girmesi gerekip gerekmediğini bilemeyen ve kapının arkasında bekleyen kook, kaskatı kesildi.
Düşününce, gezileri sırasında bundan bahsetmişti. Taehyung savaşa en çok katkıda bulunan kişiydi ve savaş biter bitmez kraliyet yoluna gitmesi gerekiyordu. Kook daha sonra kraliyet yolu ile Anatol arasındaki mesafeyi tahmin etti. Hızlı seyahat ederlerse yaklaşık 15 gün sürer; değilse, genellikle yaklaşık bir ay sürerdi.

"Başkente bir güvercin gönderdim bile. Üç yıl sonra nihayet eve geldim; Kral Ruben anlayacaktır."

"Kral Ruben'den uzaklaşmak istediğini biliyorum. Ama çok ileri gidersen, etkin kaybolabilir.''

En sonunda duran şövalyenin sözleriyle, Ricardo hızla başını ona çevirdi.

"Kendisini uzaklaştırmak mı?"

"III. Elnuma Ruben, seni kraliyet yoluna çağıramadığı için sabırsızlanıyor. Savaşa katkından dolayı kraliyet ailesine bağlanmaktan çekiniyorsun, değil mi?''

''...''

''...''

''Bu sadece seninle Agnes arasındaki bir dava değil; Görünüşe göre kral seni sıkı bir tasma üzerinde tutmak istiyor. Ayrıca dikkatli olduğunu da anlıyorum. Ancak, onları kızdırabileceğin için çok ileri gitmekten kaçınmalısın. Vasallarına karşı zaten çok temkinli.''

"Eliot haklı. Kutlama sırasında Remdragon Şövalyeleri yoksa, kesinlikle halkının önünde küçük düşürüldüğünü düşünecektir. Daha sonra nasıl bir cezayla geri döneceğini asla bilemeyiz. Uzun süre kin besleyen biri olduğunu biliyorsun."

"Jung Hoseok! Sözlerin çok ileri gidiyor!''

Yükselen sesleri duyunca kook, geri dönmeye başladı. Aralarındaki atmosfer onun iştahını açmıyordu.

Merdivenlerden çıkıp odasına geri döner dönmez Rudis'e, "Sa-sadece be-benim y-ye-yemeğimi o-odama getir," dedi.

Kook, odasına dönerken ve zavallı bir şekilde akşam yemeğini tek başına yerken bile hissettiği ağırlıktan kurtulamadı.

Meşe Ağacının AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin