Kook hayatında ilk kez zar atarak kumar oynadı. Bir sokak gösterisini izlemek için kalabalığa karıştı, küf kokulu bira denedi ve sığır eti tadında dolgulu bir turtanın tadına baktı. Midesi bu egzotik köylü yemekleri ile dolduğunda, kook, Agnes tarafından bir cirit atışına katılması için teşvik edildi.
Agnes, kook'a güzelce açıklarken göstermek için bir cirit attı.
"Uzaklara fırlatmak için ciritin arka kısmını tutmalısın. Onu buradan tutun ve serbest bırakmadan önce doğru cirite uygun şekilde açı ver."
Kook platforma tökezledi ve yutkundu, taehyung kollarını kavuşturmuş uzaktan onu izliyordu. Ciritle iyi performans gösterirse, onun yeteneğine güveneceğini ve onun için daha az endişeleneceğini umuyordu. Kook yüzünde kararlı bir ifadeyle ciriti fırlattı, ancak yine de cirit bayrağa ulaşmak yerine ayaklarından beş arşından (1,5 metre) daha kısa bir yerden sekti. Yüzü ısınmaya başladı. Ondan önce oynayan on iki yaşındaki çocuk bile daha iyisini yapmıştı.
"Hey, direğinizi yukarı doğru tutmalısınız!" seyrek sakallı bir seyirci güldü.
Ciriti tekrar ona uzattı.
Kook hala utanıyordu. Perondan kaçmak istedi ama kaçarsa kalabalığın daha çok güleceğini biliyordu. Gözlerini kapadı ve ciriti tekrar fırlattı. Bu sefer yüksek bir kavis çizdi ve ikinci bayrağın yanından ince bir şekilde geçti. Kook, Taehyung'un dikkatini çekmek için arkasına baktı ama heyecanı onu hemen terk etti.
Gösterişli, tipik roman kıyafetleri içindeki iki kadın vücutlarını taehyung ve Şövalye caron'un etrafında tuhaf bir şekilde kıvırıyordu. İki romandan biri Taehyung'a yaklaşırken kook içinin kaynadığını hissetti.
Oyun platformundan aşağı indi ve soğuk bir öfkeyle onun yanına koştu.
"Taehyung!" diye bağırdı.
Taehyung'un yüzünde yabancıların dikkatini çekmiş olmaktan rahatsız sinirli bir ifade vardı ve hala kollarını kavuşturmuş halde duruyordu, ama şimdi herkesin başının üstünde göğe bakıyordu. Kook'un çağrısı üzerine, aynı anda dört çift göz onunkiyle buluştu.
Kısa bir süre için gözünü korkutmasına rağmen, kısa süre sonra taehyung ve romanlar arasında sıkıştı. Kadınlara sert bir bakış attı.
"Neden kocama bu kadar yakınsın? Geri bas!!"
"Aman, aman! şenliğe birlikte mi geldiler?''
İki Romanlı ellerini çırptı ve korkmadan güldüler, etraflarında güçlü bir alkol kokusu vardı. Kook kaşlarını çattı ve geri çekildi. Kadınlar balık avlayan kediler gibi şakacı bir şekilde sırıtarak yavaşça etrafında dönmeye başladılar.
"Seni kıskanıyorum. Kocan gibi yakışıklı bir erkeğe sahipsin'' dedi biri.
"Hmmm paylaşır mısın? Onu bize biraz ödünç ver'', diye ekledi diğeri.
Küstahlıkları kook'un kızarmasına neden oldu. Hemen hemen tüm halk mensuplarına gelenek olarak mütevazı olması gerektiği öğretilmişti, bu yüzden bu garip kadınların toplum içinde sarhoş olup evli bir adama nasıl bu şekilde yaklaşabildiğine şaşırmıştı.
Şeytani fahişeler daha sonra, genellikle yoldan çıkarılamayan ejderha avcısının dikkatini çekmeye çalıştı. Kook, Taehyung'un koluna yapıştı.
''Ne saçmalıyorsun! Haddini bil!!''
"Ah, böyle yapma, onu bir süreliğine ödünç alalım."
Kook sinirle homurdandı, Taehyung'un gözünü yakalamaya çalıştı. Taehyung'un ondan taraf olmasını istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meşe Ağacının Altında
RomansaDükün oğlu, kekeme Jungkook babasının zorlamasıyla düşük seviyeden bir şövalye ile evlendi. İlk gecelerinden sonra kocası hiçbir şey söylemeden bir savaşa gitmek üzere ayrıldı. Üç yıl sonra geri döndüğünde tüm kıtada tanınan ünlü bir şövalyeydi. Pek...