Savunma Büyücülüğü Dersleri

1.5K 152 56
                                    

Neden diğer bölümler elliyi geçmemiş...

Kaygılar ve bu bölüm elliyi geçmeden bölüm atmayacağım kuşlarım👉🏻👈🏻

-

Baş aşçı uzun bir masanın önünde ekmek yoğururken birinin kapıyı iterek açtığını fark etti. Mutfağa girenin güzide kook'tan başkası olmadığını anlayınca gözleri şaşkınlıkla açıldı.

Avuçlarını omuzlarına sürterek şömineye doğru ilerlerken kook, aşçıbaşına beceriksizce gülümsedi.

"Güzidem, bu erken saatte burada olduğunuza göre yanlış olan ne olabilir?" Baş aşçı Kook'a sordu, birincinin yüzü endişe doluydu ve Max cevap vermeden önce hafifçe başını salladı.

"Şey, ya-yanlış bir şey y-yok. Birdenbire u-uyandım. Lord di-dinlenirken onu rahatsız e-etmek istemedim, bu yü-yüzden sessizce dı-dışarı çıktım...Bir da-dakika burada kalabilir mi-miyim? So-sorun olur mu?" Kook sordu.

Aşçı, güzidenin mutfakta kalmak için izin istediğini duyunca hazırlıksız yakalandı.
Cevap olarak hararetle başını salladı. Hareketleri o kadar ani ve şiddetliydi ki, kafatasının kuvvet nedeniyle çatlayacağından korktu.

''Elbette... Elbette! Az önce fırından yeni çıkmış ekmek ve tavşan çorbası hazırladım. Tadına bakmak ister misiniz?'' Aşçı Kook'a teklif etti ve o da ona gülümsedi.

"Pekala, be-belki biraz-birazcık yerim. Ama o-ondan önce... yü-yüzümü yıkamak i-istiyorum... Ba-bana su ve havlu ge-getirebilir misin?'' Kook sordu.

"Evet tabi ki! Lütfen bir dakika bekleyin efendim."

Aşçı hemen raflardan temiz bir leğen aldı ve kalenin güzidesine yakışacak doğru sıcaklığı elde etmek için içine sıcak ve soğuk su döktü. İşi bitince hızla Kook'a ılık suyla birlikte ferah, temiz bir bez verdi.

Kook onları minnetle karşıladı ve sonra yüzünü daha kolay yıkamak için şöminenin önündeki masaya oturdu.

Parmaklarını dikkatlice suya daldırdı ve ıslak avuçlarını birbirine dolanmış buklelerinin arasından geçirdi. Bunu yaptıktan sonra, çok geçmeden bir hizmetçi mutfak binasına girdi ve aşçıya sofrayı kurmasında yardım etmeye başladı. Aynı hizmetçi, sıcak kalın çorbasını ve ayrıca buharda pişirilen taze ve beyaz ekmeğini getiren ve servis eden de aynı hizmetçiydi.

Kook leğeni bir kenara çekti ve sonra sıcak somunu kaptı ve ikiye böldü. Altın kabuk onu çekerken çatırdadı. Yumuşak, kremsi beyaz içinden de beyaz buhar yükseliyor ve sıcak kokusunu taşıyordu.

Kook daha sonra üzerine küçük bir parça tereyağı sürmeye devam etti ve ardından bir ısırık aldı. Taze pişmiş ekmeğin tatlılığı ağzında eridi ve ısısı da dilini hafifçe yaktı. Tuzlu tavşan çorbasıyla çok güzel giderdi ve yine kendisine verilen ballı bir bardak keçi sütü damağımı yatıştırırdı.

Kook, kükreyen bir ateşin önünde midesini lezzetli yemekle doldurmaktan keyif aldı ve oldukça tatmin oldu. Yemeğini bitirdiğinde uykulu bir şekilde mutfaktan çıkmaya başladı.

"Bu sabah sorun ne?'' Kook, yatağına geri dönmek mi, yoksa uyandığı için güne erken başlamak mı gerektiğini tartışırken kendi kendine sordu.

Ancak ne yapacağına karar veremeden arkasından tanıdık bir sesin adını seslendiğini duydu. Kook, yoongiyi mutfağa açılan koridorlarda yürürken gördü; yüzü hayal kırıklığıyla bulutlandı.Hızla ona yaklaştı ve yolunu kesti.

"Erken kahvaltının tadını çıkarmış olmalısın. Bu bir rahatlama. Ne yazık ki, lord için önemli bir iş yaptığım için, kahvaltıyı boşver, önceki günden beri bir şey yemedim.'' Yoongi alaycı bir şekilde Kook'a şikayet etti.

Meşe Ağacının AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin