"Bundan fazlasını biliyor olmalısın...ne yapacağını biliyordun...benimle..."
"Peki ya sen?" Sorgularcasına tek kaşını kaldırdı.
Kook, normalde ağzından çıkmayacak kelimeleri söylemekte tereddüt ederek dudaklarını ısırdı.
"Se-seninle evlenmeden önce ben, taehyung... çi-çiftlerin vücutlarıyla ne yaptıklarını... bi-bilmiyordum. Ama sen... nasıl olduğunu bi-biliyordun. Bunu nasıl yapacağını biliyordun... ba-bana... bildiğim her şeyi, senden öğrendim...''
Kook o kadar utanmıştı ve o kadar çok kekeledi ki neredeyse dilini ısırdı. Sesi onu, diğer kadınlardan öğrenmiş olması gereken teknikleri kullanmakla suçluyor gibiydi, ama aynı zamanda bunu dünyanın başka neresinden öğrendiğini de bilmiyordu.
Kooj neden bu kadar rahatsız olduğunu anlayamadı ve ona bu konuyu sordu. Taehyung, sorusunun amacını anlamadığı için olduğundan daha kafası karışmış görünüyordu. Sonra, taehyung yavaş zekasından utanarak konuşmak için dudaklarını açtı.
"Pekala, paralı askerlerin söylediklerinin %90'ı ahlaksız şeyler. Bu erkekler ağızlarını açtıklarında, nasıl memnun edeceklerine dair teknikleriyle övünüyorlar. On dört yaşımdan beri bu tür şeyler duyuyorum. Tek bildiğim temel bilgiler, muhtemelen gerçeklerin yarısından fazlasını abarttıklarından bahsetmiyorum bile."
Rahatsız bir ifadeyle açıkladı ve ona gergin bir şekilde baktı. Hemen boğazını temizleyerek bu utanç verici konuşmadan uzaklaşmaya çalıştı.
"Her neyse, yaralanmadığına sevindim. Bir şey acıyor mu?"
"Bacağım biraz ağrıyor... ve uyuşuk hissediyorum... ama tolere edilebilir."
"Solgun ve yorgun görünüyorsun." Yanağını okşadı ve küvete geri dönmeden önce içini çekti.
"Kendi başıma banyo yapacağım, o yüzden yatağa uzan ve dinlen."
Kook sessizce itaat etti ve yorganın altına girdi. Yatağa kıvrıldı ve Taehyung banyosunu yaparken, zonklayan ağrısıyla savaştı. Uzun bir süre boyunca tek duyduğu, arkasından gelen hafif su sıçramalarıydı. Sonunda ısındığında, taehyung pamuklu bir pantolon giydi ve onun yanına kaydı. Yorganın altına girdi ve kook'u yakınına çekti, sıcak avuçlarıyla ağrıyan bacağına yatıştırıcı halkalar sürerken onu sıkıca tuttu.
Kook bu hoş rahatlama karşısında uzun bir inilti çıkardı. Arkasındaki taehyung'un sıcak bedeni, gergin kaslarını nazikçe eritti. Taehyung bir kolunu onun başının altına itti ve dudaklarını onun omuzlarına ve yanaklarına ovuşturdu.
"Bunu yaşamak zorunda olmandan nefret ediyorum. Bu ne sıklıkla oluyor?''
"Hımm... bu düzensiz." Kook belli belirsiz cevap verdi.
Büyünün gücüne kıyasla dengesiz olduğunu bilmesini istemediği için, taehyung'un bu konudaki cehaleti bir şekilde memnuniyetle karşılandı. Kook kendini onun kollarına gömdüğünde hem rahatlama hem de suçluluk hissetti.
Eşsiz kokusunu içine çekti ve tatlı tatlı titredi. Taehyung yüzünü onun saçlarına gömdü ve sanki ona tamamen sahip olmak istiyormuş gibi kokusunu da içine çekti, sonra içini çekti.
"Umarım yakında biter."
Taehyung'un, o acı çektiği için bundan gerçekten nefret ettiğini hissedebiliyordu, onu cinsel olarak tatmin etmeye müsait olmadığı için değil.
Taehyung gergin bacağına yatıştırıcı daireler çizmeye devam etti ve sanki en ufak bir basınçta kuruyabilecek narin bir çiçek tomurcuğuymuş gibi solgun yanaklarını okşadı. Kook başını onun koluna yasladı ve yavaşça onun yanında derin bir uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meşe Ağacının Altında
RomanceDükün oğlu, kekeme Jungkook babasının zorlamasıyla düşük seviyeden bir şövalye ile evlendi. İlk gecelerinden sonra kocası hiçbir şey söylemeden bir savaşa gitmek üzere ayrıldı. Üç yıl sonra geri döndüğünde tüm kıtada tanınan ünlü bir şövalyeydi. Pek...