Deneyimsiz Şövalye

2.5K 219 24
                                    

Kavrayışın gücü Kook'u çevirmek için yeterliydi. Taehyung'un kafası karışmış bir ifadeyle kendisine baktığını görünce şaşırdı ve onun kasvetli ruh halini hemen sezdi. Ama kook, Taehyung'un sadece birkaç dakika önce bir egzersizde çocukları denetlediğinden emindi...

"Eğer yanıma gelseydin seni çıraklarımla tanıştırmak için eğitimi yarıda bırakırdım, neden gidiyorsun?"

Kook'un gözleri şaşkınlıkla büyüdü.
"B-ben seni rahatsız e-etmek istemedim..."

"... Beni hiç rahatsız etmiyorsun."

Eli hâlâ onun bileğini tutarken, dönüp adamlara baktı. Tahta kılıçlarıyla tarlada bir aşağı bir yukarı zorlu koşular yapmış olan çırakların hepsi nefes nefeseydi, terliydi ve pancar suratlıydı.

"İki tekrar daha ve sonra dinlenebilirsiniz! Hepiniz bir saat izin alıp antrenmana devam edebilirsiniz" diye bağırdı Taehyung, yeri öpmek üzere olan çocuklara.

"Ek binada dinleneceğim."

Sonra Kook'un elini tuttu ve onunla birlikte Kim kalesine doğru yürümeye başladı. Kook, onu terk ettiği için özür dilemek ister gibi telaşlı bir bakışla Rodrigo'ya döndü. Ancak Rodrigo'nun çifti takip etmeye niyeti yok gibiydi.

Sadece durdu, ellerini birbirine kenetledi ve başını saygıyla eğdi. Taehyung ona bir bakış bile atmadan patikadan yukarı yürüdü.

"Yemek yemeye ne dersin?" birden sordu.

"Ah, ben z-zaten yedim... Az önce y-yemek salonuna gittim. Kahya bana şatoyu ge-gezdiriyordu ve seninle karşılaştığımızda ek binaya gi-gidiyorduk " diye kekeledi, onun bakışlarından kaçınarak.

Zamanı ve yeri değildi, ama düşünceleri ona ihanet etti - bir süre önce paylaştıkları samimi banyonun sinir bozucu okşamalarını hatırlatarak...

"B-ben d-dün rahatsız ettiğim için ö-özür dilerim," diye ağzından çıktı. İçten içe kendini uyardığı nedenler için, oldukça emniyetsizdi.

"Beni rahatsız etmek?"

Adam yavaşladı ve şaşkın bir bakışla ona tekrar baktı.

"U-uykuya daldığım için... bi-birlikte yemek yiyemedik."

"...Uzun yolculuktan dolayı yorgundun. Özür dilemeye gerek yok."

Taehyung sertçe cevap verdi ve patikadan aşağıya kesik adımlarına tekrar başladı. Kook aceleyle peşinden koşarken göğsünün içini bir panik kapladı. Her şeyin yolunda olduğunu söylese de, içinde bir tedirginlik olduğunu biliyordu.

"A-ama sen de yo-yorulmadın mı... İş-işlerinin çoğunu sen ya-yaptığından..."

"En ufak yorgunluğum yoktu," dedi Taehyung, anlaşılması zor bir şekilde, konuyu hafifçe kapatmak istiyordu.

"Çünkü sürekli kıpır kıpırdın."

"Ne?"

Ardından Taehyung, yanındaki çocuğun saflığını anlayarak kendi kendine içini çekti - banyodan sonra onun ne kadar tahrik olduğunu anlamamıştı. Tabii ki uyumasını istemiyordu. Onu uykunun pençesinden kurtarmaya çalışmıştı ama yolculuktan dolayı gerçekten yorulmuş olmalıydı.

"Hiçbir şey değil. Kalenin etrafına baktığını mı söylemiştin? Bu sefer senin rehberin ben olacağım."

"Pe-pekala..."

Onu rahatsız edip etmediğini merak eden düşünceler, itaatkar bir şekilde onu takip ederken peşinden sürüklendi...

***

Meşe Ağacının AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin