Kook, Taehyung'un dizinin eteğine bastırdığını hissedince hafifçe titredi. Taehyung inledi, Kook'un ıslak dudaklarını yavaşça emdi."Tamam, istediğini yapabilirsin. Lütfen öyle bakma."
Kook yalvaran bir sesle boğuldu.
"Tae-taehyung... birden sinirlendin."
"Üzgünüm bebeğim. Bunu bir daha yapmayacağım."
Korkudan titreyen küçük bir bebeği yatıştırır gibi, Taehyung büyük elleriyle sürekli sırtını okşadı.
Kook'un ince giysilerinin üzerinde hissedilen büyük, sert avuç içi, yavaş yavaş vücuttaki gerilimi azalttı.
Kook yüzünü onun boynuna gömdü, Taehyung'un vücudunda hafif bir titremenin dolaştığını hissedebiliyordu.
"Güzelim..."
"Vü-vücudun... soğuk. Sen dı-dışarıda mıydın."
"Sadece bir anlığına kafamı soğutmaya çalışıyorum..."
Kook göğsüne dokunduğunda Taehyung'un sesi sönen bir mum gibi söndü. Kook, onun uyluklarına değen vücudunun heyecanla sertleştiğini hissedince kızardı. Fazla cüretkar olabileceğinden endişeleniyordu ama Taehyung bundan nefret ediyormuş gibi görünmüyordu, bu yüzden burnunu onun göğsüne ovuşturdu.
"Ba-bana kızgın o-olduğun için mi?"
"Sana kızgın değilim. Ben..."
Taehyung'un sesi dengesiz bir şekilde titriyordu. Kook tereddüt etti ve Taehyung'un kıyafetinin kenarlarını okşadı. Taehyung'un yüzü tutkuyla sertleşti.
Kook, başının tepesine yükselen bir ateş hissetti. Onu daha da karmaşık hale getirme arzusu yükseldi. Kook elini tuniğinin altına soktu ve ince kaslarla kaplı ince belini taradı. Taehyung sanki karnına tekme yemiş gibi nefes aldı.
"Jungkook..."
Onun sesini duymazdan gelen kook, parmak uçlarını karnındaki çatlaklarda hissetti. Güçlü karnının bir taş gibi katılaştığını hissedebiliyordu.
Büyüleyiciydi, bu yüzden tepkisini görmek için parmak uçlarını bastırdı ve parmaklarını göbeğine yakın tuttu. Taehyung'un ağzından bastırılmış bir inilti çıktı.
"Şimdi, ne yaptığının farkında mısın güzelim?"
Kook, onun arzuyla çarpıtılmış yüzüne baktı. Taehyung'un alnı derinden kırışmıştı ve ağzı gergindi.
Kook başını kaldırdı ve onu dudağının kenarından hafifçe öptü. Sonra Taehyung sertleşti ve öpücüğü derinleştirdi. Kook elbisesinin eteklerini çekerken, Taehyung onun yumuşatıcı dokunuşla inledi.
Taehyung onun karnında gezinen elini tuttu ve aşağı kısmına indirdi. Kook'un avucunun içindeki sıcaklık kulaklarını kıpkırmızı yaptı. Taehyung nefes nefese kaldı, vücudunu açıkça onun avucuna bastırdı.
"Uhh..."
Bölücü bir inilti Kook'un kulağının arkasında uyuşmuş bir his uyandırdı. Kook tereddüt etti ve onun vücudunu okşadı. Elini erkekliğine sürttüğünde, Taehyung'un çenesi titredi. Görünüşü inanılmaz derecede büyüleyiciydi. Onu her zaman deli eden adam, elinde yaralı bir hayvan gibi zayıfça titriyordu.
"Acı mı çe-çekiyorsun...?"
"Evet... ölüyorum sana "
Taehyung onun omzuna sarılıp bir şeyler mırıldandı. Kook cesaretini topladı ve bel kuşağını çözdü. Kararsız nefesi omzunun üzerinden döküldü, ama Taehyung'un onu caydırdığına dair bir işaret yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meşe Ağacının Altında
RomanceDükün oğlu, kekeme Jungkook babasının zorlamasıyla düşük seviyeden bir şövalye ile evlendi. İlk gecelerinden sonra kocası hiçbir şey söylemeden bir savaşa gitmek üzere ayrıldı. Üç yıl sonra geri döndüğünde tüm kıtada tanınan ünlü bir şövalyeydi. Pek...