Yemeği yapmıştık birlikte.
Gelly: Sende üzerini değiştir yemek yiyelim hadi.
Yn: Tamamm.
Odaya geçerken bir anda elektrik çarpması gibi bir şey yaşadım.
Woosik: Yn, avcılar ölüyor. Yardım et. Lütfen. Sığınaklarına gitmelisin.
Yn: Gelly yemeği sonra yiyelim. Bir yere gideceğiz şimdi.
Onunla sığınağa geldim. Kötü ruh beni fark edip üzerime sandalyeyi fırlattığında sandalyeyi tuttum.
Yn: İzlemeye geldim.
Gelly: Yn iyi misin?
Yn: Wigen hatırlıyor musun dediklerimi? Avcılar ölmek üzereyken yardım istediğinde sadece ölmelerini izleyeceğim demiştim. Sende öyle bir şey olmayacak demiştin.
Wigen: Bunun sırası değil Yn!?
Yn: Neden? Sırası ne zaman?
Wigen: Lütfen Yn.
Yn: Ben senden avcı olmayı istemedim. Ve siz işiniz bitince güçlerimi alıcaksınız. Yardım etsemde aynısı olacak.
Wigen: Hayır, öyle olmayacak.
Yn: Kesin öyle olmaz. Hafızamı da silersiniz. Komaya da sokarsınız sonra.
Giran: Lütfen Yn!
Yn: Üzgünüm Giran.
Gelly bir anda kötü ruhla dövüşmeye başladı. Onlara yardım ederdim ama Yung her zaman beni avcılıktan atmak için çalışacaktı. Şimdiden güçlerimi almaları daha iyi olurdu.
Gelly onunla dövüşürken Chu diğerlerini iyileştirdi. Sığınaktan çıkarken kötü ruh tutup mideme bıçağını sapladı. Bacaklarım vücudumu tartamadı o an. Öksürerek kan kusmaya başladım. Midemden bıçaklamasaydı belki bu kadar acıtmazdı.
Elim titriyordu. Sonra ne oldu bilmiyordum.
-
Hastanede uyandım. Kolumda serum vardı yanımda kimse yoktu. Haketmiştim. Kendi kendime güldüm. Ağlayamazdım çünkü bunu göze almıştım. Serumla birlikte ayağa kalkıp dışarıya baktım.
Güneşliydi. Saçlarım düzleşmişti. Kısa süreliğine avcıydım. Her zaman.
Yan odada avcılar vardı sanırım.
Wong: Diana şuan nasıl hissediyorsun?
Diana: İyiyim. Sadece başım ağrıyor.
Wong: Geçer umarım.
Diana: Wong,
Wong: Efendim?
Diana: Başımda beklediğin için teşekkür ederim.
Wong: Ne yapıyorsun?
Diana: Sarılmamdan rahatsız mı oldun? Üzgünüm.
Ona sarılmış mıydı? Kolumdaki serumu çıkarıp takılı olduğu askıyı yere attım. Gelly elinde yiyeceklerle yanıma geldi.
Gelly: Yn!! Ne yapıyorsun?!
Üzerimde hastane kıyafeti, darmadağın saç, yerde serum... Ne yapmış olabilirdim? Wong ve Diana telaşla odaya girdiler.
Diana: Gelly ne oldu? Sesini duyduk.
Gelly: Bir şey yok. Sadece küçük bir kaza oldu.
Diana: Peki o zaman. Yan odadayız. Biliyorsun.
Onlar gittiğinde Gelly sıkıca sarıldı.
Yn: Her şeyi göz almıştım. Hesaba bir şeyi katmamışım sadece.
Gelly: Neymiş?
Yn: Wong ve Diananın daha da yakınlaşması. Ona sarıldı Gelly. Benim yüzümden.
Gelly: Hayır hayır senin yüzünden böyle bir şey olmadı.
Yn: Bana yalan mı söylüyorsun artık?
Gelly: Yn sarıldı ama senin yüzünden olmadı.
Yn: Benim yüzümden!
Gelly: Yeni iyileşmeye başladın sakin ol biraz.
Gelly yatağa oturttu. Doktoru çağırıp tekrardan serum taktırıp, yemek yedirdi.
Yn: Avcısın artık değil mi?
Gelly: Evet.
Yn: Dikkatli ol. Hemen atılma.
Gelly: Tamam. Sen uyu biraz. Ben hemen geleceğim.
Kafa sallayıp uyudum. Kabuslar içinde uyandım. Normal bir rüya görmezdim zaten. Lanetlendim sanırım. Kolumda serumla dışarıya çıktım. Öylesine gezerken Diana ve Wongun dolaştığını gördüm.
Onların yanından geçmemek için tam tersi yönden gittim. Yanımdan geçen biri çarptığından elimdeki serumu yanlışlıkla düşürdüm. Eğilip aldım. Diana yanıma geldi.
Diana: Bilekliğin düşmüş akşam. Vermeyi unuttum.
Bilekliği cebinden çıkardığında bilekliği alıp çöpe attım. İstemiyordum artık.
Diana: Neden attın?
Yn: Sevmiyordum o bilekliği.
Diana:Öyle mi? Her neyse kendine iyi bak.
Umursamadan gittim. Belki Wongu mutlu ederdi. Ben edememiştim.
Wong sevebiliyormuş. Bendeymiş sorun. Sevmeyi asıl ben bilmiyormuşum. Ağlayarak odama geçtim.
Sabah
Doktor taburcu etmişti. Beyaz şort ve siyah tshirtü giyinerek dışarı çıktım. Avcıları dışarda Dianayı beklerken gördüm. Hepsi bana hayal kırıklığı ile bakıyordu. Sessizce oradan ayrıldım. Haklılardı. Her ne yaparlarsa haklılardı.
-------------------------------------------------------------
wuaaaa Yn hakkında ne düşünüyorsunuz??