Avcılar gelmişti ama hiç iyi değillerdi. Yaraları vardı normal olarak ama Wongun yaraları yoktu.
Wongun saçları düzleşmişti. Mun onu taşıyordu. Bilinci açık değildi sanırım. Wongu yatak odasına götürdüklerinde buz gibi terlemeye başlamıştım. Odaya gittim.
Yn: Ne oldu Wonga?
Hepsi birbirine baktı.
Yn: Söyleyin.
Motak: Bayıldı.
Yn: Bayıldığı için mi saçları düzleşti?
Mun: Evet. Garip ama böyle oluyor avcılarda.
Yn: Çocuk kandırmayın. Söyleyin artık.
Chu: Komaya girdi. Kafasına sert bir darbe yediği için.
Hana yanıma geldi.
Hana: Komadan çıkacak.
Yn: Nasıl çıkacak?
Hana: Aklına gireceğim. Onu bulup konuşacağım.
Motak: Hana-
Hana: Önemli değil.
Mun: Orada kalabilirsin. Çok tehlikeli.
Hana: Biliyorum ama bunu yapmalıyım.
Wongun yanına oturdum. Sımsıkı sarıldım.
Chu: Biz çıkalım.
Onlar çıktığında elini tuttum. Normalde elleri soğuk olmazdı ama şuan soğuktu.
Yn: Uyanmak zorundasın. Ne olursa olsun seni komadan çıkartacağım Wong. Sarı kaşlarını kazıtırım uyanmazsan! Anlıyor musun?
Ağlamıyordum çünkü bu veda olmayacaktı. Diğerlerinin yanına gittim.
Yn: Beni Yunga götür Hana.
Hana: Ha?
Yn: Yunga götür beni.
Hana: Neden?
Yn: Konuşmam gerek.
Hana: Seni öyle hemen götüremem. İzinleri lazım.
Yn: İzin al lütfen.
Hana kafasını salladı ve elini kalbine koyup Yunga gitti. Hana kısa bir süre sonra geldi.
Hana: Gidebiliriz.
Elimi tuttu. Daha sonra birlikte yunga gittik.
Wigen: Ne konuşacaksın Yn?
Yn: Wongu uyandırmak için anılarına girmem lazım. Yardımcı ol Wigen. Lütfen.
Wigen: Bunu yapamayız. Seni avcı yapmayacağız Yn.
Yn: Sadece onu uyandırmam için. Wigen onun komadan uyanmasını sadece bekleyemem.
Wigen: Olmaz. Biliyoruz; Wongu seviyorsun; aranızda özel bir bağ var ama bu dediğini yapmayacağız.
Yn: Neden?!
Giran: Avcı olman lazım dediğini yapabilmek için ve sen avcı olma hakkını kaybettin.
Yn: Kötü ruhlarla mücadele etmeyeceğim sadece onu uyandırmak için anılarına gireceğim!
Hepsi olmaz gözüyle bakıyordu.
Hana: Wong ve Yn arasındakileri biliyorsunuz. Wongu belki bulup ikna eder. Birinin ölmesine izin mi vereceksiniz?
Woosik: Bunu yapmak zaten tehlikeli Hana.
Yn: Umurumda olsa buraya gelmezdim.
Suho: Hana anılarına girebilir.
Hana: Ama Yn ile ben aynı değilim. Yn onun sevgilisi! Ben arkadaşıyım. Aynı duyguları hissetmiyor.
Giran: Bunun bir faydası olmayacaktır.
Hana: Denemekten zarar çıkmaz.
Wigen: Diğerleriyle de konuşacağım bu konuyu. Şimdi konuşacak başka bir şey yoksa gidebilirsiniz.
Hanayla tekrar dünyaya döndük.
Mun: Ne oldu?
Hana: Ynnin Wongun anılarına girmek için avcı olup olamayacağını düşüneceklermiş.
Chu: Hemen karar verirler umarım.
Motak: Neyi düşüneceklermiş?! İzin vermeleri gerekiyor. Wongu ölmeye mahkum bırakamazlar!
Jangmul: Yungu anlayamıyorum. Ynnin hatası yok. Olsa bile o bir insan! Hatasının olması normal.
Jeokbong: Katılıyorum. Hem Wongu komadan çıkartabilecek biri varsa o da Yn.
Dayanamayıp odaya geçtim. Wongun yanına, yere oturdum. Kafamı yanına koydum.
Yn: Benim lanetimde size bulaşıyor gibi. Bunu duysaydın saçmalama diye kızardın.
Gülümsedim.
Yn: Sesini özledim. Ne zaman uyanacaksın? Wong gitme.
Kafamı kaldırdım. Bilmediğimi düşündüğü ama bildiğim sigaramı sakladığı çekmeceyi açtım. Bir tanesinin ucunu yakıp dudaklarıma götürdüm.
Yn: Sigara içiyorum ve engel olamıyorsun. Engel ol buna ihtiyacım var.
Sigara paketini alıp çatıya çıktım. Rüzgar eserken sigaramı içtim. Saçlarım uçuşuyordu, bu hissi çok seviyordum.
Bir başka sigara daha yaktım, diğerini söndürüp atarken.
Wonga bunu o Ji Cheongsin denilen kişi mi yapmıştı yoksa başka biri mi? İntikam almayacaktım belki ama onun ruhunu çıkartılmasını sağlayan ben olacaktım.
Motak: Ne düşüüyorsun?
Yanıma oturdu.
Yn: Hiç.
Motak: Söyle hadi. Tek başına düşüne düşüne kafayı bozacaksın.
Yn: Wonga bunu kimin yaptığını.
Motak: Baek Hyang Hui. Ji Cheongsinin yanındaki kötü ruh.
Yn: Çok mu güçlü?
Motak: Evet. Pençelerini kullanıyor. Tırnaklarını yani.
Yn: Wongda yara yok?
Motak: Onu çok sert bir şekilde itti ve kafasına sert darbe almasını sağladı.
Yn: O kadının ruhunu çıkartılmasını sağlayacağım bir şekilde.
Motak: Birlikte. Değil mi?
Yn: Birlikte.
------------------------------------------------------------------------
WUAAA NABERRR