Yn'nin Anlatımıyla
Kendime bir türlü gelemiyordum. Sürekli uyuyordum.
Yine su damlalarını izlerken O, gelip telefonunu bana gösterdi.
K.R: Wonga attım bunları. Çok üzülmedi. Delirdi öfkeden sanırım.
Kafamı çevirdim. Evet, atmıştı. Altına da onu öfkelendirecek şeyler yazmıştı.
Yn: Seni bitireceğim..
Kahkaha attı.
K.R: Bu halde mi? Ayağa kalkabilir misin mesela şuan?
Demirlere tutunup kalkmayı denedim ama bacaklarım felç olmuş gibi kalkmıyordu.
K.R: Yalvarırsan su vereceğim. Çok ciddiyim.
Yn: Asla.
K.R: Hadi bekliyorum. Su içip yemek yemeden bu uyuşturucudan kurtulamazsın.
Su içmeye ihtiyacım vardı ama gururum engel oluyordu.
Yn: Su ver.
K.R: Yalvar biraz.
Yn: Su vermezsen ölürüm. Beni dövemezsin...
Masanın üzerindeki suyu getirdi. Kapıyı açıp karşımda durdu.
K.R: Ne bekliyorsun? Ayaklarıma kapan.
Yn: Bunu yapmayacağım.
Saçımdan tutup ayaklarına zorla kapandırttı. Kalkmaya çalıştığımda yüzüme tokat attı.
K.R: Yalvar Yn.
Dudağımın kenarı patlamıştı.
K.R: Wonga fotoğraflarını atmama mı istiyorsan yalvar.
Nefes nefese konuştum.
Yn: Lütfen su verir misin?
K.R: Biraz daha.
Yn: Yalvarıyorum. Sana yalvarıyorum su ver!
K.R: Bağırman hoşuma gitmedi.
Saçımdan tuttuğu gibi duvara fırlattı.
K.R: Köşedeki kameradan yaptıklarının videosunu çektim. Bunu aşkına atacağım.
Yn: Böyle mi intikam alıyorsun?
K.R: Sevdiklerini üzmem sana yeterli bir acı olmaz mı? Yoksa sevdiklerini öldürmeli miyim?
Sustum. Kafam ağrıyordu.
Elindeki suyu açıp yarısını yere döktü. Çeyreği kadar kalmıştı. İçmem için uzattı. Suyu alıp içtim. Su kendime getirmişti azıcık da olsa.
Ayna tuttu yüzüme.
K.R: Haline bak.
Dudaklarım yara olmuştu. Yüzümde morluklar oluşmaya başlamıştı. Boynumda parmaklarının izleri kalmıştı. Her yerim yara bere içinde bırakmıştı. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu uyuştur*cudan.
Yn: Çok güzelim hala.
K.R: Acınak durumdasın.
Karnıma ayağıyla bastırdı. Ayağını tutup engellemeye çalıştım. Daha da bastırdı. İnleyerek tırnaklarımı bacağına geçirdim. Eğilip üzerime doğru geldi.
Sırtımın açık kısmındaki yaralara bastırdı. Daha sonra omuzlarımı tuttu ve öfkesini kontrol ederek ellerimi çekti üzerinden. Elini yüzüme getirip dudağımı okşadı.
K.R: Diana, Wongla neler yapmıştır fırsatını bulduğu için. Wong? O da Dianaya yaklaşmış mıdır?
Yn: Bunu bana yapmaz.
K.R: Öyle düşünebilirsin ama emin olma. Diana, Wongu elde etmek için neler yapar.
Yn: Kes sesini.
K.R: Yediremiyor musun kendine?
Yn: Bunu yapmayacağını biliyorum.
K.R: Belki de ben yaptırmışımdır?
Yn: Ha?
Şaşkınlıkla yüzüne baktım.
K.R: Diana benim ajanım olamaz mı?
Yn: Olsaydı avcı olamazdı.
K.R: Avcı olduktan sonra? O benim ajanımdır belki. Bu yüzden Wongu kullanması zor olmaz.
Yn: O senin ajanın değil.
K.R: Kendin bilirsin. İnanıp inanmamak tercihdir.
Elimi tuttu. Parmaklarımı kırmak için geriye yatırdı. Acıyla kıvrandım. Gözümden yaşlar süzüldü. Sol elimin parmaklarını kırmıştı.
K.R: Çok mu canın yanıyor?
Sustum.
K.R: Konuş!
Yn: Evet, acıyor!!
K.R: Daha da çok acısın.
Dedi ve der demez sol elimi kırdı. Canım çok yanıyordu. Boğazım düğümlenmişti. Ağladım acısını unutana kadar.
K.R: Benim işim var. Sen de biraz uyu. Bu bir iki gün seni kendine getirmez.
Gülümseyerek omzuma iğnesini batırdı. Bunun dozu hepsinden fazla olmalıydı...
Wong'un Anlatımıyla
Telefonuma yine bir gizli numaradan video geldi. Avcılarla birlikte baktık. Kötü ruh, Ynnin saçından çekip ayağına zorla kapattırmıştı.
Üstüne yalvartmıştı. Telefonumu elimde sıkarak izlemeye devam ettim. Ynnin parmaklarını ve elini kırdı. Yn acıyla bağırdığında videoyu kapattım.
Jeokbong: Kendimi iyi hissediyorum. Ynyi bulabilirim. Kokusunu almayı deneyeceğim.
Hana: Mun da bölgeyi çağırır onu görmeye çalışırım.
Wong: Nereyi arayacağımızı bilmiyoruz. Jeokbong ayrıca burnunun iyi olmadığını biliyorum. Yarına kadar iyileşemez.
Chu: Denerdik.
Wong: Nerede olduğunu bilemiyoruz ki.
Mun: Videoyu tekrar açsana.
Videoyu açıp verdim.
Mun: Ahşap evler..
Motak: Genellikle köy taraflarında olur.
Jangmul: Köy evlerini araştırtacağım. Yarına kadar hallederim.
Chu: O zaman siz hemen araştırtın.
Jangmul: Görüşürüz.
Bay Jangmul gitti aceleyle.
Umarım onu bulabilirdik çünkü çok kötü bir haldeydi.
----------------------------------------------------------------------
WUAAAAUUAUAUAUA NASIL GİDİYORR :))