Akşam olmuştu sanırım. Kötü ruh gelmemişti. Yalnız başıma hapishanemde köşede oturuyordum. Uyuşt*rucunun etkisi geçmişti ama canım yanıyordu.
Yağmur yağmaya başlamış olacak ki çatıdan küçük bir noktadan su damlıyordu yavaş yavaş. Damlaları izliyordum. Susamıştım. Açlığa dayanabilirdim fakat su içmeden dayanamazdım.
Sudan bir damla bile olsa içebilmek için oraya yaklaştım.Elimi uzattığımda kötü ruh karnıma tekme atıp duvara yapıştırdı.
K.R: Su mu içecektin? Zavallı.
Ayağa kalktım.
K.R: Beni mi döveceksin? Hadi. Bacağında beyaz eteğinle çok güzel dövüşürsün.
Elindeki iğnesini sırıtarak gösterdi.
K.R: Sudan bir damla içtiğini görürsem kameralardan yüksek dozda uyuşt*rucu iğneyle uyuturum seni. Bana karşı şansın yok.
Yn: Kameralarına sıçayım. P*ç.
Saçımdan sertçe tutarak demirlere kafamı vurdu. Daha sonrasında yere fırlatıp üzerime eğildi.
K.R: Lanet olası çeneni kapatmazsan öldüresiye döveceğim seni.
Yn: Şuan çok mu iyi görünüyorum?
Güldüm.
K.R: Çok iyisin. Biraz daha dövmeliyim değil mi?
Karnıma tekme attığında ayağını tutup yere çektim. Kafasına kitlediği anahtarı geçirmek için gittiğimde kapıyı çekip kafama çarpmasını sağladı. Geriye doğru sendeledim.
Kötü ruh yere düşürdüğünde üzerime eğildi. Elini kanla kaplanmış yanağıma koydu.
K.R: Wong muydu o? Haklıymış seni sevmekte. Bende seni kullanıp güzel para kazanırım.
Yn: Çek elini!
Adeta kükremiştim. Elini yüzümden zorla çektirdim. Döşümdeki yaraya bastırıp daha da kanattı. Bacak arasına vuracağımda fark etti. Bacağımı tuttu.
Ayağa kalkıp telefonunu çıkardı.
K.R: Wong bu halini daha çok sevecek.
Yara dolu halimi çekti.
Yn: Ona bunu yapma.
Üzülecekti. Sinirlenecekti ve intikam almak isteyecekti. Yung bunu sevmiyordu. Avcılıktan atılırsa komaya girerdi. Komadayken avcı olmuştu. Benim yüzümden bunu yaşamasını istemiyordum.
K.R: Neden? Çok mu üzülür?
Yn: Yapma. Ben hala yaşıyorum. Hala öldürene kadar dövmedin. Yoruldun mu?
Ayağıyla yüzüme vurdu. İğnesini koluma soktu. O cidden saf nefret besliyordu bana. Ben uyurken çıktı ve kilitledi kapıyı.
WONG'UN ANLATIMIYLA
Öfkeden deliye dönmüştüm. Bir anda ortadan kaybolmuştu.
Jangmul: Wong böyle sinirliyken onu bulamayız. Sakin olmaya çalış.
Wong: Kolay değil! Her zamanki gibi başına bir iş geldi. Ona arabada durmasını söyledim oysa!
Chu: Yardımcı olmak istedi. Onun suçu değildi. Onu korumadık Wong.
İç çekip odama geçtim. Ardından Mun da yanıma geldi.
Mun: Onu bulacağız. Jeokbong şuan burnuna aldığı darbe yüzünden kokuyu tam alamasada söz veriyorum bulacağız. Şimdi odana çekilip depresyona girme zamanı değil.
Wong: Haklısın.
Odamda durmak bir şey sağlamayacaktı.
Diğerlerinin yanına geri döndüm. Nerede olacağını düşünürken telefonuma mesaj geldi. Aceleyle açtım.
Wong: Yn?!
Endişe ve şaşkınlıkla fotoğrafına baktım.
Hana: Ne oldu?
Telefonumu aldılar. Hepsi donmuştu resmen.
Canı yanıyordu. Her yeri yaralarla doluydu. Üzeri kanla kaplıydı. Masaya yumruk atıp ayağa kalktım.
Motak: Orusb* ç*cuğu. Ne yapmış lan kıza?!
Daha sonra tekrar mesaj geldi. Hep birlikte gelen mesaja baktık.
Wong: Ona dokunuyor?
Zorlukla konuştum. Ynnin yüzünü okşadığı videoyu çekip atmıştı. Sonra tekrar fotoğraf attı. Ynyi uyutmuştu şerefs*z.
Diana: Bulacağız. Eminim. O sapasağlam bizimle olacak yeniden.
Jeokbong: Doğru diyor. Kokusunu almaya çalışacağım. Burnum kopsa bile onu bulmana yardım edeceğim.
Hana: Evet, o yaşayacak. Onu öldürmeyecek.
Wong: İşkence çektirip daha beter yapacak. Ölmesini isteyecek kadar kötü bir hale getirecek onu.
Jangmul: Bunu yapamadan biz onu bulacağız.
Wong: Nasıl? Bölgede yoklar. Jeokbong şuan koku alamıyor.
Chu: Jeokbong iyileşecek Wong. Kısa bir süre dayanmak zorundayız.
Sandalyeme tekme atıp hıncımı çıkarmaya çalıştım.
Gece geç vakitlere kadar boks torbasını yumrukladım. Uyumak için odama geçecekken bildirim geldi.
Farklı bir numaradandı. Ynnin fotoğrafını atmıştı yine. Dudakları susuzluktan kurumuştu. Yeni uyanmış olmalıydı ki kendinde değildi. Bir yere odaklanmış sadece oraya bakıyordu.
Fotoğrafın altına yazı yazmıştı üstelik. "Uyuşturucunun etkisinde hala. Ah! Çok acınası durmuyor mu? İstediğimi yapabilirim. Tepki bile veremiyor :)"
Mesaj attım.
Wong: Seni bulduğumda ruhunu çıkartmadan önce ona yaptıklarının dahasını yapacağım.
------------------------------------------
WUAAA NASILL