Hana: Üzerini değiştirelim hadi.
Yn: Ona bunu demeni istemiyordum.
Motak: Ne dedi?
Yn: Tacize uğradığımı.
Hana Kolumdan çekip kaldırdı. Odama götürüp pijamalarımı giydirdi. Yatağıma yatırdı daha sonra.
Motak: İyice dinlen.
Yn:Teşekkür ederim ikinize de.
Sabaha kadar deliksiz uyumuştum.
Sabah kendime gelip üzerime havalimanı için rahat kıyafet giyindim.
Saçlarımı uzun süre sonra ilk defa at kuyruğu yaptım. Sonuçta artık saçlarım uzundu..
Kıyafetlerimi bavula koydum. Yunga gittim.
Yn:Wigen ben avcılığıma Fransa'da devam edeceğim.
Wigen: Sorun değil. Neler yaşadığını biliyorum, biliyoruz.
Sıkıca sarıldım.
Giran: Orada kaytarma ama.
Giran gülümsedi. Ona da sarıldım. Sonra diğerlerine de.
Dünyaya geri döndüm. Wongun küçüklük fotoğraflarına son kez baktım. Onları yanıma almayacaktım. Belki yeniden bir sayfa açabilirdim. Zor olacaktı.
Bavulumu da alarak avcıların sığınağının önüne geldim. Onlara baktım. Antrenman yapıyorlardı. Fazla uzatmadan taksi durdurdum. Ona binip havalimanına gittim.
Uçağı beklerken herkesi süzdüm. Karşımdakiler hariç.
Onlar karşımda cilveleşiyorlardı! Erkek sürekli kızı öpüyordu kız da utanıp tatlı hallere bürünüyordu!!
Ayağa kalktım.
Yn: Yeter artık. Aşk yaşamayın karşımda. Evinizde ne haliniz varsa görün.
Uçağın geleceği yerde durdum. İçecek bir şeyler alıp onu içtim.
Uçak sonunda gelmişti. Bindim ve yerime oturdum. Avcıları dışarda gördüğümde kımıldamadım bile. Yanlarına gidersem onları bırakamazdım.
Wongda gelmişti. Ona uzun süre baktım. Daha sonra Hanayı aradım.
Yn: Diğerleri de duysun. Hepinizi seviyorum. Hatalarım için özür dilerim. Belki bir gün görüşürüz.
Telefonu kapattım ve sim kartını kırdım.
Uçak kalkacağında gülümsedim hepsine. Ellerimi sallayarak veda ettim.-7 Ay Sonra-
Fransadaki avcılarla iyi anlaşmıştım. Hayatım düzene girmişti. Yung hariç kimse kötü ruh olduğumu hatırlamıyordu.
Daha olgun biri olmuştum. Yaşadıklarım yüzünden duygularımı saklamaya çalışıyordum. Aşk kapısı 7 aydır kilitliydi zaten.
Yine bir kötü ruhu yakalamaya çalışıyorduk. Çok hızlıydı. Onu ararken arkamda rüzgar hissettim. Hemen arkaya döndüm.
Benimle oyun oynuyordu!
Bekledim ve geleceği yönü hissetmeye çalıştım.
Sağ?
Sağ tarafa döndüm. Hayır, soldan geldi. Bıçağından kaçmak için eğildim ve ayağımla çelme taktım. Yere düştüğünde üzerine çıkıp yüzüne yumruk attım.
Bayılana kadar vurdum. Sonra ruhunu çıkartıp diğerlerine haber verdim.
Wigen: Yn, Yunga gelmelisin.
Yn:Geliyorum.
-Yungda-
Suho:Sana bir haberimiz var.
Giran: Önemli.
Yn: Neymiş o önemli olan haber?
Woosik: Koredeki avcılara yardım lazım.
Wigen: Şuan bir Kore'de bir grup kötü ruh var. Mun, başka ülkelerdeki avcılara yardımcı olmak için başka bir yerde. Diğerleri zorlanıyor.
Giran: Onlara yardım etmelisin. İstemiyorsan başka bir avcıya söyleyeceğiz.
Suho: Sen daha hızlı, güçlü ve yeteneklisin. Bu yüzden ilk sana sormak istedik.
Yn: Bilet alırım. En erken güne. Kore'yi özledim.
Wigen: Teşekkür ederiz Yn.
Yn:Önemli değil.
Dünyaya dönüp diğer avcılarla vedalaştım. Kore'ye bugün bilet bulmuştum. Bavulumu alıp gittim. Üzerime yine bir havalimanı için rahat kıyafet giydim.
Geceydi.
Avcılar o kötü ruhları bulmaya gitmişler. Yerlerini bulup oraya gittim. Onları ararken biri omzuma dokundu.
Mun: Yn?
Muna döndüm.
Yn: Sen başka bir yerde değil miydin?
Mun: Döndüm.
Yn: Diğerlerine yardım etmiyor muyuz?
Mun: Edelim.
Onları bulduk. Kötü ruhlar avcılarla şimdi karşılaşmış olmalılardı.
Kötü ruh (kız): Keyfimi kaçırdınız.
K. R (erkek): Cezasını çektirelim. O halde.
Jeokbong: Acaba bende bölgeyi çağırabilir miyim?
Hana: Maalesef hayır.
Jeokbong: Deneyeceğim.
Hep birlikte avcıların üzerine koştular. O anda Mun bölgeyi çağırdı, bende sesimi kullanıp hepsini yere düşürdüm.
Jeokbong: Oldu! Bölgeyi çağırdım!!
Motak: Sen değil Mun çağırdı. Yn de- Bir dakika Yn?
Kötü ruhlar ayaklandığında koşup hepsini tek başıma dövdüm. Avcılar hala şoktaydı çünkü.
Yanlarına gittim.
Yn: İyi misiniz?
------------------------------------------------
WUAAAAAAAA yorumlarınızı okuyum moralim yerine gelsin diye attım bölümü😭