—
Ona şaşkınca baktım. "Hayır ya tek gidicem." Kapıyı açmaya zorladım, bir süre sonra pes edip arkama yaslandım. Telefonumu açıp gruba yazdım. Sonra da Kuzeye gideceğimiz yeri söyleyip yolu izlemeye başladım.Yolu incelemeyi bırakıp arbaya baktım. Arabanın yukarı katını açma tuşunu görünce resmen gözlerim parladı. Hemen düğmeye basıp radyodan Edis'in Dudak şarkısını açtım.
Yazardan
"Niye açtın, saçların bozulmaz mı?" Kamel ona bakıp gülümsedi. "Bozulsun." Diyip ayağa kalkıp şarkıya eşlik etmeye başladı.
"Ser verip sır vermiyorsun ama,
Gözlerinden okundu kaç numara.
Aradık tabi hiç cevapsız yok mu?
Hadi bi dudak bir yanak yolla.
Kurumuş yüreğim bir nem alsın.
Bir bakarsan sağına soluna,
Kim deliden deli anlarsın!HADİ Bİ DUDAK BİR YANAK YOLLA,
KURUMUŞ YÜREĞİM BİR NEM ALSIN.
BİR BAKARSAN SAĞINA SOLUNA,
KİM DELİDEN DELİ ANLARSIN!"Kuzey şarkıyı son ses açıp arada bir Kamel'i gülerek izliyordu. Keşke karısı da böyle olsaydı keşke, Kamel'in sevdiği birkaç özelliği Eliste yoktu. Ama olsun o yine karısını çok seviyor diye geçirdi aklından.
Kamel'in söylediği yere geldiklerinde üstü kapatıp arabasından indi. Kamel'in kapısını açıp elinden tuttu. Kamel onun bu haline şaşırsada arabadan inip elini çekti. Bir süre sonra bara yaklaşan arabayla gülümsedi Kamel, araba durduğunda hemen arabanın yanına gidip bekledi. Kapıyı açıp çıkan Melis ve Elaya sıkıca sarıldı. Kuzey de onların yanına gidip baş selamı verdi. Toygar,Akın,Kaan ve Alperen de arabadan indiğinde onlara sıkıca sarıldı Kamel. Toygar onun yanına gidip bir daha sarıldı ve elini beline koydu. Kuzeyse bir Toygara bir eline bakıyordu. Kamel Kuzeyin bakışlarını fark edip onun yanına geçti. Bugün sorun istemiyordu. "Hadi bara geçelim." Dedi heyecanlı bir şekilde ve Ela ile Melisin kollarını kendi kollarına sokup bara girdi. Her zamanki köşelerine geçip oturdular. Kuzey Kamelin yanında oturmuş kalkmasına bile izin vermiyordu. "Ela git sen siparişleri ver bu beni salmıyor." Diyip Kuzeyi işaret etti. Ela başını sallayıp barmenin yanına gitti. Bir süre sonra Ela elindeki içki şişeleriyle geri döndü. Şişeleri masaya bırakıp yerine oturdu. Kamel hemen açık bir içkiyi alıp kafasına dikti. Kuzey onun bu haline bakıp hayran kaldı. Her yutkunduğunda bakışlarını oraya çeviriyordu. Karısının bu haliyle bile çok çekici olduğunu geçirdi aklından. Kamel şişeyi yarısına kadar içmiş masaya bırakmıştı. "E hadi anlatsanıza bensiz ne yaşıyorsunuz?" Diyip arkadaşlarına baktı. Ela ona gülümseyip yaşadıkları bir olayı anlatmaya başladı. "Bizim şu orangutan Selda var ya, biz sınava çalışıyorduk ders boştu. Bizim yerde oturmuş abur cubur yiyip çalışıyoruz. Bi baktık ekibini toplayıp gelmiş karşımıza geçti. Dedik ki hayrola noluyor falan filan. Durup dururken Melise tokat attı çünkü neymiş sevgilisine bakmışmış. Bunlar Melisi alıp dövmeye başladılar. Bana gelmesin mi bir kriz. İlk önce ne yaptığını anlayamadık, Melis şaşkın şaşkın bakıyordu sonra kendisine bir geldiğinde Seldayı alıp çöp kutusuna atmasın m-." Dediğinde kahkahaları patlatmıştılar. "E sonra?" Dedi Kamel gülerek. "Tabi bu gerizekalının teyzesi müdür kıyamadı Seldaya bizi okuldan beş gün uzaklaştırdı. Hadi biz okey ya bunların ne suçu vardı amınakoyim!" Toygar,Akın,Kaan ve Alpereni işaret ederek. "Yazık lan size." Diyip güldü Kamel. İlk şişesini çoktan bitirmiş ikinci şişesine geçmişti. Kuzeyse daha ilk şişenin yarısına gelmemişti, Kamel sarhoş olursa onu eve götürsün diye. Kamel, arkadaşları ve Kuzey konuşup gülerek eğleniyordular. Kamelse dördüncü şişesinin yarısından sonra içmeyi bırakıp ayağa kalktı. Elbisesini düzeltip arkadaşlarına döndü. "Aşkolarım, bebişlerim, hayatlarım ben dans etmeye kaçar." Ela eliyle Kamelin kafasını gösterip konuştu. "Gitti bunun kafa." Dediğinde Kamel etrafa bakmaya başladı. "Nerde? Hani kafam?" Arkadaşları ona gülerken o kafasını boşverip ortaya geçti ve dans etmeye başladı. Birkaç adam yanına gelmişti. Kamel bunu fark etmeyip dans etmeye devam ediyordu, Kuzey ise ayağa kalkıp Kamelin yanına gitti. Dans eden Kamel onu görünce sırıtıp yaklaştı. "Kocacımm." Diyip Kuzey'in yakalarından tutup kendine çekti. Boynuna yaklaşıp ısırdı ve geri çekildi. Bu Kuzey'in hoşuna gitmişti. Kuzeyde sohbete kendini kaptırdığından üç şişe içki içmişti. Az birşey kendindeydi.
Kamel Kuzeye arkasını dönüp kalçalarını ona sürtmüştü. Kuzey elini beline götürüp kendine daha çok çekti. Kalçalarını oynatıp ona doğru sallayan Kamelle türlü türlü fantazi geçirmişti aklından.
Hemen Kamelin elini tutup arkadaşlarının yanına gitti. "Biz gidiyoruz iyi eğlenceler size." Diyip Kamelin çantasını aldı ve mekandan çıktı. Kameli arabaya bindirip kendisi de yan tarafa bindi. Arabayı çalıştırıp Kamel'i, ona ait kimsenin gelmediği bir eve getirdi.
Kameli kucağına alıp içeri sokup evin alarm sistemini çalıştırdı. Sonra da kapıyı kilitleyip yukarı çıkarmaya başladı. Kamel ise rahat durmayıp Kuzey'in boynunu emip öpüyordu.
Kuzey Kameli yatağa bırakıp kendi gömleğini çıkarıp yere fırlattı. Yavaş yavaş üstüne çıkıp boynuna yönelip öpmeye başladı. Kamelin kokusu rahatlatmıştı Kuzeyi. Yeni bir bahar açmıştı yüreğinde. Kız rahat durmayıp kocasını yan tarafa itip üstüne çıkmıştı. Boynuna eğilip ısırmaya başladı. Kuzey inleyip elini kızın kalçasına atıp eliyle daireler çiziyordu. Kız ise boynunu kanatmış o kanı emip yara yaptığı yerleri öpüyordu. Kuzey artık dayanamayıp Kameli yan tarafa itip bacak arasına geçti. İlk defa kendisini bu kadar tutkulu hissediyordu. Kamelin elbisesinin uçlarından tutup soydu. Elbiseyi de yere fırlatıp sütyen giymemiş Kamelin yüzüne baktı. Suratı kızarmıştı. Onun haline sırıtıp kafasını dolgun göğüslerine eğmişti. Sağ göğsünü ağzına alıp çekiştiriyor sol göğsünü ise eliyle yoğuruyordu.
Kamelden
Dişleriyle göğüsümü parçalarken ben sadece inliyordum. Göğsümü bırakıp karnıma öpücükler bıraka bıraka aşağıya doğru indi. Kilotumun üstünden tepeme bir öpücük bıraktı. Refleksle belim yay gibi gerilmişti. Elimi göbeğime atıp bastırdı. Sonra da kilotumu çekip yırttı. Bana bakarak kadınlığımı boydan yalayarak geri çekildi. Benimse bacaklarım anında titreyip belim yine yay gibi gerilmişti. Bu halime gülüp kadınlığımı yalamaya başladı. Birkaç defa yalayıp dilimi içime gönderiyor sonrada tepemi öpüyordu. Bu hareketleri beni deli ediyordu. Ellerimi saçlarına götürerek arada kafasını bastırıyor arada ise saçlarını okşuyordum. İki parmağını deliğime soktu, makas yaparak döndürmeye başladığında deli gibi inlemeye başladım. "Kuzey." Dedim bacaklarım zangır zangır titreyerek boşalırken. Tüm sularımı yutup ayağa kalktı. Pantolonunu soyup tekrar bacak arama geçti. Bense doğrulup onu yatağa ittim. Karın kaslarını öpüp aletini elime alıp okşamaya başladım. Hiç yapmadığım için nasıl yapacağımı bilmiyordum. "İlk önce em sonrada ağzına al, alamadıklarını elinle okşa." Dediğinde ilk önce ucunu öpüp emdim. "Kamel." Diyip inleyen Kuzeye baktım sırıtarak. Dilimle etraflarını yalayarak ağzıma aldım. Birkaç kez emip çıkarırken alamadıklarımı elimle okşuyordum. Elini başıma atıp kendini bana bastırdı. Gırtlağımda hissettiğimde gözlerim yaşardı. Hemen çekilip tekrar hızlıca yalayıp emdikten sonra ağzıma boşaldı. Hepsini yutup yan tarafına uzandım.
Tekrar bacak arama geçtiğinde dirseklerimin üzerinde kalktım. Birkaç defa aletini sıvazlayıp deliğime dayadı. Az bişi ittirdiğinde kafamı geriye yasladı. O ise kafasını koluma yaklaştırıp dövmelerimi öpmeye başladı. "Çok güzeller." Dediğinde gülümseyip saçlarını karıştırdım. Bana bakıp dudağıma yaklaştı. Öpüp ısırdığında karşılık verdim. Alt dudağını dişlerimle çekiştirip öptüm. Geri çekilip dövmelerime baktı ve öpmeye başladı.
Bir süre dövmeleri öptükten sonra doğruldu. Birden kendini içime itti. Dudaklarımı ısırıp kafamı geriye attım.
Bir elini tepeme atıp okşuyordu. "Kuzey!" Diyip inledim. Dediğimle gözleri daha koyulaşmış hızlanmıştı. "İnle! Adımı inle!" Ona bakıp inlemiştim. "Kuzey!" Dirseklerimi çekip yatağa uzanmıştım. Aletini sonuna kadar sokup hızlı gel-git yapmaya başladığında çığlık atarak inlemiştim. "Kamel!" Üzerime doğrulup ellerini yatağa atmıştı.
Elimi sırtına atıp yeni çizikler bırakmaya başlamıştım. Her çiziğimde inliyordu. Başımı boynuna atıp ısırdım. Isırdığım yerleri öpüp emdim. Titremeye başladığında içimde sıcak bir sıvı hissettim. Yine gel-gitlerine devam ediyordu. O an ben kasılıp titremeye başladım. İkimiz de boşalmıştık.
Yan tarafıma uzandı. Beni kendisine çekip sıkıca sarıldı. Sonra da örtüyle üzerimizi örttü. O anın verdiği huzurla gözlerimi kapattım.
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Kız (Kuma) +18
Teen Fiction19.11.23 İnsta: kamelkalpkuzey Uyarı! Cinsellik ve şiddet içerir.