Ajunsi in fața clubului ma intalnesc cu Alexa care parea socata sa nu ma vada singura. Cand ajung langa ea se aranjeaza si se uita lung la fratele meu. Initial a mai venit si cu verisoara ei Jessica pe care nu o pot suporta, iar Jessica se uita la Javier. Normal!
-Issa, nu stiam ca vin si ei in seara asta. Spuse ea razand stanjenita.
-A fost o surpriza si pentru mine. Mergem?
Ma uit la baieti care stateau in spatele meu si mi au facut semn sa inaintez prima asa ca merg. Cand intru in club ma izbesc mirosul de alcool, muzica tare si luminile colorate de odata si parca cheful de a dansa incepe sa apara. Ne am asezat la o masa cu canapele pe care o rezervasem doar pentru noi si ne am comandat ceva de baut. Noi fetele ne am luat cocktail iar baietii whisky. Ca de fiecare data Alexa aproape era calare pe Carlos, ceea ce ma dezgusta toatal asa ca imi dau ochii peste cap si cand ma uit la Javier vad ca el se saruta cu Jessica. Imediat ce vad asta raman putin socata dar nu arat asta asa ca iau o gura din cocktailul meu si plec sa dansez. Ma simt tradata, nu am o relatie cu Javier dar totusi simt ceva pentru el si vazandul cum se saruta cu alta ma face sa ma simt...prost.Foarte prost. Simt un gol in stomac dar totusi vreau sa ma razbun si ma duc la primul baiat care ma atrage si incep sa ma dau pe langa el, sa ii dansez, sa ma apropii si intr un final il si sarut. Nu e rau la sarutat, stie ce face dar nu se compara cu Javier. In timp ce ne sarutam si dansam arunc un ochii pe canapea unde il vad pe Javier cu Jessica pe el dar ochii lui sunt atintiti pe baiatul cu care dansez. Planul functioneaza.
-Si, cum te cheama?
-Klaus, pe tine papuso?
Spune si ma mai saruta odata. Incep sa rad dar il las sa faca ce vrea.
-Issa.
-Frumos nume, Issa.
Spune si ma invarte pe ritmul muzicii.
-Deci Issa, nu vrei sa mergem intr un loc mai intim?
Ma uit la el zambind si dau aprobator din cap. Inainte sa ii dau mana mea si sa il las sa ma conduca intr un loc mai intim, mai arunc o privire spre Javier care era pe punctul sa explodeze de nervi. Mandra de reusita mea, ii dau mana lui Klaus si il urmez. El, ma duce in baia barbatilor unde, surprinzator era foarte curat si nici un barbat nu era aici. Norocul lui. Ma saruta in timp ce ne indreptam spre una dintre cabine pentru mai multa intimitate, cand ajungem inauntru el ma izbeste cu spatele de usa si isi da tricoul jos iar apoi ma saruta pe gat, mi l dau si eu jos si incepe sa ma sarute din ce in ce mai jos pana ajunge la cureaua blugilor pe care incearca sa o desfaca dar un zgomot ne intrerupe. Cineva tocmai intrase in baia baietilor, Super! Cu toate ca cineva intrase, el nu se oprea asa ca l am impins usor iar el s a apropiat de urechea mea pe care a sarutato si mi a soptit.
-Stai linistita iubire, mereu se intampla chestii de astea in baia asta.
Ma uit la el si incerc sa nu rad. Ma considera o fetita naiva. Din pacate nu eu sunt aia naiva aici. In schimb, dau aprobator si cap si continui sa il sarut. Isi da pantalonii jos si ma saruta in spatele urechii iar eu gem incet. In momentul ala o bataie se aude in usa noastra si printre saruturi si gurile de aer rapite am gasit cand sa spunem un:
-Ocupat!!
Raman in lenjerie intima si el ma analizeaza din cap pana in picioare.
-Roșu, sexy! Spune si zambeste.
O alta bataie se aude in usa asa ca ma enervez, il imping si ma imbrac repede inapoi. El apuca sa isi ia pantalonii pe el iar eu deja deschid usa. Aveam de gand sa ies imediat pe usa dar nu am reusit pentru ca acea persoana, sau mai bine zis acele persoane care bateau la usa baii noastre erau chiar Carlos si Javier.
-Issa, acasa, acum!
-Offf, aveti de gand sa va lasati prietenele singure aici? Eu nu prea cred.
Trec pe langa ei dar Javier ma apuca nervos de mana si ma intoarce spre el.
-Te duci acum in masina si astepti cuminte sau te urc eu cu forța.
-N ai indraznii..!
Mijeste ochii la mine si ma ridica ca pe un sac de cartofi pe umar si continua asa tot drumu spre masina. Eu ma zbat, urlu, musc si lovesc tot drumul. Erau multi oameni in club dar niciunul nu ma baga in seama de parca totul ar fi normal. Ma urca in masina si imi pune centura, eu incerc sa ma zbat si sa o deschid dar el ma tot opreste. Cand inchide usa masinii o incuie pana ajunge la usa lui unde deschide masina si se urca amundoi inauntru. Cine se cred ei?! Prietenele mele erau calare pe ei si se lingeau pe acolo iar eu nu am voie sa mi fac de cap cu un baiat?! Asta nu e corect!Imi incrucisez bratele la piept si ma uit pe geam tot drumul nervoasa. Cand ajungem acasa eu nici nu mai stau pe ganduri. Desprind centura, deschid usa si merg direct in casa.
Ma duc in camera mea si ma schimb in pijamale, ma demachiez si imi prind un coc dezordonat in varful capului. In seara asta o sa sufar pentru libertatea mea!
Cobor scarile si ma duc in bucatarie ca sa imi iau inghetata, cu toate ca nu am mai mancat mancare de cand le am dat vestea despre tatal meu dar nu conteaza. Ei erau in sufragerie si se uitau la meci si cand m au auzit au intors capul spre mine.
Javier avea maxilarul incordat drept dovada ca ceva nu ii convine, iar Carlos s a ridicat si a venit direct la mine, nici Javier nu a mai stat pe ganduri si i a urmat pasii fratelui meu.
-Ce este in capul tau? Spune Carlos
Deja ma enervez.
-MA DISTRAM SI EU! Ma rastesc la ei.
-Issa, macar il cunosteai? Sti ce om e? Sti de ce voia sa faca asta cu tine? Nu sti nimic despre el!
-Nu voiam sa il cunosc si cel mai probabil voia sa se distreze ca si mine.
-Issa, sper sa fie ultima data cand faci asta. Spune Javier.
-De ce? Esti gelos?
El ridica din sprancene socat si isi incordeaza maxilarul. Logic.
-Mhm, stiti ceva? Prietenele mele erau calare pe voi si va lingeati pe acolo iar eu nu am voie sa imi fac de cap cu un baiat? Nu este treaba voastra ce fac eu cu viata mea si cu cine ma culc! Clar?!
-Suntem barbati, Issa. Si suntem mai mari.
-Si eu sunt femeie in caz de nu v ati prins. Si eu am 21 de ani. Care e diferenta varstei? Javier are 24 si tu ai 25. Unde e diferenta asta gigantica? Este viata mea si ma pot descurca sa aleg si singura cu cine sa ma culc si cu cine nu.
Imi iau inghetata cu ciocolata si o lingura din suport.
-Noapte buna!
Le intorc spatele si plec in camera mea.
Cand ajung, acolo ma arunc in pat, imi pun un film de dragoste si mananc in cinstea a ceea ce eu nu o sa am niciodata. Dragoste.
Peste nici zece minute aud o bataie usoara in usa. Nu am chef de nimeni asa ca nu raspund.
-Issa, sunt eu. Pot intra, te rog?
Era Javier. Nu ma lasa sufletul sa il las acolo deci cedez.
-Intra.
Eu stau in pat cu o perna in brate si mananc inghetata in timp ce plang la un film de dragoste, cu siguranta arat ridicol. In schimb el zambeste putin si ma analizeaza din cap pana in picioare.
-Esti draguta. Spune zambind.
-Arat ridicol.
-Ba nu, arati ca o adolescenta de 15 ani care plange ca a lasato iubitul.
-Exact. Tinand cont ca am 21 de ani, e ridicol.
Rade incet si se apropie de mine. Se aseaza in pat langa mine asa ca ii ofer inghetata, el o ia cu mare drag si gusta din ea.
-O prefer pe cea cu vanilie.
Ma incrunt la el si ii iau inghetata din mana.
-Nu o meriti!
Rade.
Imi place rasul lui.
-Uite, Issa...trebuie sa vorbim.
CITEȘTI
Mafia
RomanceIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...