capitolul 12

278 11 0
                                    

Deschid ochii si nu vad nimic alt ceva inafara de negru. Peste tot e intuneric. Intunericul ma inconjoara si ma inveleste din toate partile ca o patura greu de tinut. Oasele ma dor iar capul imi zvacneste dar totusi incerc sa realizez ce mi se intampla. Initial planul meu cu tata a dat gres, am dezamagit pe toata lumea iar acum toti avem de suferit. Daca nu as mai fi fost asa de incapatanata...
-Buna dimineata ratusco!
Nu mi a trebuit mult sa realizez ca barbatul ce vorbea era chiar tatal meu. Din tot intunericul din camera asta cel mai frica imi era de intunericul din interiorul tatalui meu, si ce eram sigura e ca el e plin de asemenea intuneric.
-Ce vrei de la mine, tată?
-Nu e clar ce vreau de la tine? Sa te distrug asa cum am promis. Sa ajungi la fel ca mama ta.
O lumina slaba se aprinde dintr o parte a camerei si totul incepuse sa prinda contur. Ochii ma usturau dar puteam observa un birou de unde vine lumina si silueta tatalui meu si faptul ca sunt prinsa undeva jos,  un subsol facut doar din ciment, o scara, un birou si un stalp de care eram bine legata cu sfoara groasa.
-Imi pare rau ca asta v a fi ultima ta dorinta si ca ea v a ramane neindeplinita.
Incepe sa rada usor. Un ras care imi ridica parul pe ceafa si imi fac urechile sa sangereze.
-Imi place comportamentul tau. Daca te as iubii cu adevarat, ca pe fratele tau, probabil as fi mandru de tine.
-Probabil.
-Apropo, ce mai face fiul meu?
-Este foarte bine. A reusit de a lungul timpului sa imi fie si mama si tata si eu lui. Fiul tau a ajuns un barbat care stie ce vrea de la viata si cu principii. Fiul tau a reusit sa ajunga ceea ce tu nu ai ajuns si nu vei ajunge niciodata.
-De fiul meu pot spune ca sunt mandru cu adevarat.
-Si de mine de ce nu poti tata?
Lacrimile incep sa curga. De pe fața mea nu poti citii nicio expresie. Stau cu capul rezemat de stalpul de care sunt legata si incerc sa am incurajez.
-Pentru ca semeni leit cu mama ta.
-Dar to.....
Nu ma lasa sa termin si vorbeste peste mine.
-Liniste!
Imediat ce zice asta usa se deschide si o lumina galbena puternica invalueste camera si doboara intunericul.
-Masina e gata sefu!
-Multumesc! Ocupate de ea, sti ce ai de facut.
Tata paraseste camera iar barbatul intra, imi pune batista la gura si adorm toatal.

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum