capitolul 23

243 7 0
                                    

JAVIER
-----~●~-----

Ma uit la film si astept ca iubita mea sa se intoarca. Lipseste de ceva timp dar nu sunt atat de disperat incat sa ma uit dupa ea incontinuu. Recunosc, de cand tatal ei i a facut rau imi este cam frica sa o las singura. Chiar daca este acasa, stiu ca inca e cineva cine sa ii faca rau. Ea însăși. Am stat destul timp fara ea, acum vreau sa ii arat ca merit sa fiu langa ea, ca pot sa am grija de ea si ca sunt barbatul pe care ea si l doreste. Nu o sa mai pateasca ceva rau cat timp eu sunt cu ea. Filmul derula in fata mea dar gandul meu statea tot la ea. Chiar nu voiam sa par disperat dar stateam cu inima in gat stiind ca e sus si sa poate sa isi faca vre un rau. Trebuie sa ma duc macar sa vad daca e bine, o sa arunc un ochi si daca totul e ok, o sa plec.
Pun pauza filmului si ma duc sus in camera noastra. Incerc sa fac cat mai putin zgomot pentru ca nu vrea sa afle ca o urmaresc, cel mai probabil s ar supara si mi ar face morala ca e destul de mare si nu are nevoie sa o urmaresc ca pe un copil. Oricum eu nu o urmaresc pentru ea, o urmaresc pentru mine pentru ca daca ea pateste ceva eu sunt responsabil iar eu sufar cel mai tare. 

Deschid usa dormitorului usor si realizez ca sunetul apei se aude curgand din baie, de la duș. Probabil a intrat sa faca un dus si totul e ok...sunt prea paranoic. Ma simt prost ca o urmaresc si imediat dau sa ma intorc spre sufragerie dar un sunet imi distrage atentia. O bubuitura se aude din baie iar eu tresar. Ma intorc si imi lipesc urechea de usa baii sa mai aud ceva, poate chiar nu e bine. Poate isi face iar rau singura. Fac o liniste totala, nici macar nu mai respir ca sa aud macar un lucru mic ce sa imi inspire ca e bine. Dar nimic. Sunetul apei continua sa se auda tare si tulburator. Decid totusi sa verific pe bune daca e bine asa ca apas pe clanta ca sa deschid usa si sa arunc o privire dar, surpriza, usa era incuiata. Ce mama dracului?! Ciocan la usa tare si vorbesc pe un ton mai ridicat ca ea sa ma auda pe langa sunrtul apei.

-Issa, esti bine?!

Nimic.
Mai astept 10 secunde si incerc iara, si mai tare.

-Issa, MA AUZI? ESTE TOTUL BINE??!

Tot nimic. Ceva nu e ok. Apas pe clanta incerc sa deschid usa si urlu la ea.

-ISSA, RASPUNDE!!

Tot nimic.
Clar ceva nu e bine. Incerc sa ma calmez dar panica e mult prea mare. Caut de disperat cheia de rezerva in sertar dar nu o gasesc acolo.

-Haii, unde dracu esti?!

Caut si in al doilea sertar si era acolo. Mainile imi tremurau, simteam ca ceva nu e ok, nici macar nu mai nimeream cheia in broasca usii.

-Hai, te rog, haii!!

Am nimerit intr un final si am descuiat usa cat de repede am putut. Am trantit usa de perete si ochii mei au zburat spre ea. Issa era ghemuita in cada, plina de sange si apa se straduia sa curete sangele ce se intindea in cada. Am ramas socat. Nu puteam sa cred ca a ajuns asa departe. Nu am lasato singura decat jumatate de ora. M am grabit spre cada ca sa o ridic si sa o duc la spital cat mai repede si cand am intins mainile spre ea apa m a atins pe piele si imediat am tresarit. Apa era fiarta, iar Issa avea pete rosii pe tot corpul.

-Ce mama dracului, Issa?!

Dau apa potrivira si o clatesc repede de sangele de pe ea, o ridic in brate si o asez pe pat unde o sterg si o imbrac cu ce gasesc la indemana si ii pun un prosop ud pe mana de unde curgea sangele. Avea numai taieturi, de la cele mai mici la cele mai mari si adanci. Fata asta e nebuna. Imediat ce o imbrac o ridic in brate si ma grabesc cu ea spre masina unde o asez pe scaun, ii pun centura si cu cea mai mare viteza posibil merg spre spital. Nu ma mai interesa de nimeni si nimic, tot ce voiam era ca ea sa reziste. Speram sa fi ajuns la timp si sa nu ii fi curs prea mult sange, speram sa mai ii poata face ceva.
Am trecut pe langa trei semafoare toate pe rosu cu cea mai mare viteza, conduceam ca un nebun dar nu imi pasa.
Ajunsi intr un final in fața spitalului, o iau iarasi in brate si fug cu ea in spital. Alergam de nebun pe holuri si strigam dupa cineva pana cand o asistenta ne a vazut.

-Veniti repede dupa mine!

Am urmat o si ne a dus intr o camera cu un pat mare.

-Aseaz o acolo si asteptati 2 minute, ma duc sa caut doctorul.

Am asezat o acolo si am asteptat nerabdator doctorul.
O tineam de mana tot timpul, chiar daca nu era constienta voiam sa stie ca sunt alaturi de ea.
Secundele treceau parca erau ore si ma jur ca daca doctorul ala nu apare chiar acum o sa il caut eu si am sa ii sparg fața. Ma uit la chipul ei si il vad atat de incruntat. Oare ce viseaza?
Nu apuc sa mai gandesc ca pe usa intra un doctor panicat.

-Ce i s a intamplat?

Spune si incepe sa o verifice.

-In urma unui caz tragic, a cazut in depresie si a avut obiceiul prost de a isi face rani. Astazi rana ei a devenit mult prea serioasa si am gasito asa in cada plina de sange.

Spun repede de parca aveam un timp limita.

-Am inteles, in cazul asta va rog sa iesiti afara deoarce are nevoie de interventie chirurgicala urgent!

Ascult ce spune si ies din camera de spital putin dezamagit. Voiam sa fiu acolo cand are nevoie de mine. Raman in fața camerei, pe hol si ma asez pe un scaun. Mai multe asistente si inca un doctor au intrat in acea camera iar eu asteptam pe hol.

Cat de prost sa fiu sa o las singura? Nu o sa mai scap din ochi in viata mea. O sa montez camere de luat vederi peste tot unde se poate duce si o voi urmarii incontinuu pana cand toata faza asta ii v a trece. O voi duce la psiholog, ii voi angaja bodyguard si o sa o protejez de 100 de ori mai bine. Pana acum am avut incredere dar de acum jucam dupa regulile mele.
Sunt atat de nervos incat nici nu mai aud sunetul telefonului din buzunarul meu. Doar simt cum vibreaza pe picior si il apuc nervos. Ma uit cine ma suna si era Carlos.

-Ce e?!

-Unde sunteti? Am ajuns acasa si Alice a venit sa vorbeasca cu Issa. A venit panicata la mine si a spus ca a gasit cada plina de sange si baia rasturnata cu susul in jos si ca voi nu erati nicaieri. Ce se intampla?

-Sunt la spital cu Issa. E in coma.

-Poftim?!? Javier, spune unde esti, acum!

-Sunt la spitalul Central. Te astept.

Si ii inchid telefonul.
De ce a facut asta...? Putea sa vina la mine, o puteam face sa se simta bine in 200 de moduri si cu siguranta nu as fi dat greș. Imi sprjin capul in maini si astept agitat orice veste de la oricine. Vreau sa stiu doar ca e in viata si e bine. Sunt in stare sa ii dau inima mea daca are nevoie, pot sa ii dau sangele meu, pot sa ii dau toata viata mea. Vreau sa o stiu in viata si in siguranta. Hai iubito, stiu ca poti!

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum