capitolul 13

270 9 0
                                    

Javier
~~~~~~~
Stam cu totii in sediul nostru si ne gandim cum sa o recuperam pe Issa. Cat de prost sa fiu sa o las sa plece asa? De ce nu i am zis ca ma vedeam cu fata aia doar ca sa ii spus sa se potoleasca? De ce? De ce? De ce?
Ma plimb din stanga in dreapta iar Carlos vorbeste la telefon pentru a afla informatii noi. Issa a disparut dar totusi noi stim unde e. Stiam ca tatal ei a luato asa ca am cautato peste tot si intr un final am gasito la un bordel de a lui taica-sau. Eu si Carlos suntem si mai rau acum ca am aflat ca e la un bordel pentru ca nu stim cum sa facem sa o scoatem mai repede incat nicio javra in calduri sa puna mana pe ea. Totusi incercam toate solutiile si una dintre ele este sa integram cativa oameni de ai nostrii acolo. Sa stea cu ochii pe ea, sa o ajute si cel mai important sa ne ajute pe noi sa o scapam de acolo.
O iubesc, de ce sa mint?! As face orice pentru ea. Ultima seara cu ea a fost fantastica si faptul ca ea a facut asta de bunavoie m a facut sa o iubesc si mai tare. Imi e dor de ea dar totusi stiu ca o voi avea inapoi in bratele mele curand. Suntem 2 Mafii contra 1.
-Totul e bine. Au putut sa se integreze acolo fara suspiciuni si ba din contra, unul de al nostru este chiar cel care are grija ca fetele din bordel sa fie sanatoase si fara rani. Am aflat si ca Issa a fost adus acolo seara trecura si inca nu s a trezit din somn.
M am uitat la Carlos in care ochi se citea speranta si spaima.
-Totul v a fi bine! Mai este putin si v a fi inapoi in bratele noastre.

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum