Este deja 8:00 dimineata si ceasul ma trezeste. Nervoasa, il opresc si ma ridic din pat. Imi iau papucii si ma duc la baie sa imi fac rutina de dimineata. Cat ma spal pe dinti cu periuta mea rosie imi verific mesajele ca sa stiu ce probleme am astazi si ce trebuie sa rezolv. Initial azi trebuie sa trec pe la birou ca sa semnez niste acte si sa ma asigur ca toti isi fac treaba. Logic ca, fiind sefa Mafiei imi trebuie si o slujba din care sa reiasa multi bani ca sa am scuza ca de acolo fac toti banii. E un fel de acoperire asa ca trebuie sa trec pe la firma mea de haine.
Am citit toate mesajele inafara de unul singur care este de la acelas numar de telefon care mi a dat mesaj si ultima data.
Tata.
"Mai asteapta putin, planul meu mai are foarte putin pana sa reusesc sa pun mana pe tine si sa te distrug la fel ca pe mama ta."
Am inceput sa tremur dar nu vreau sa imi permit sa ma sperii de el. Termin de facut rutina si ma duc sa imi fac o cafea. Sunt foarte agitata si simt nevoia de una tare. In timp ce astept ca expresorul meu sa faca cafeaua ma uit la mesajul de la tata incontiu si bat cu degetele in masa agitata. Nu stiu cum sa reactionez. Imi vine sa daram toata casa asta de nervi cu mana mea si apoi sa ma asez intr un colt si sa plang dar in acelasi timp nu vreau sa imi fie frica. Vreau sa fiu tare si sa arat ca sunt in stare sa ma descurc si fara sa plang ca un copil.
-Buna dimineata,Issa!
Ma intorc si il vad pe fratele meu care isi ia o cana din dulap.
-Neața!
Ma intorc si incerc sa ma calmez. Am promis ca le voi spune tot, asa ca nu le pot ascunde asta. Mereu ma tin de promisiuni.
Vine langa mine si vede ca sunt agitata asa ca se agita si el.
-Ce ai patit?
Imi iau telefonul de pe masa si il pun in mana ca sa vada singur.
Se incrunta si se uita la mesaj, cand terminande citit e plin de nervi.
-Issa, nu te speria. Nu o sa puna mana pe tine, si daca o v a face il voi gasii si il voi tortura pana isi va pierde mintile. Iti jur!
-Nu mi e frica. O sa il gasim chiar daca asta inseamna sa imi faca vreun rau. Nu o sa o las asa pana nu o sa o razbun pe mama. Nu merita asta iar acum eu sunt singura persoana in stare sa faca toate astea.
Cand voiam sa îi spun ideea mea apare Javier in spatele lui.
-Buna dimineata! Ce e cu atata tensiune asa de dimineata?
Se uita in ochii mei si imi zambeste usor, aproape invizibil, pentru ca zambetul ala e doar pentru mine.
-Tata, iar i a dat mesaje Issei. Ma jur cand o sa l prind nu o sa ma gandesc de doua ori inainte sa ii bag cutitu in gat.
Javier, imediat ce a auzit s a uitat la mine ingrijorat si si a incordat maxilarul.
-Ce ti a zis?
I am aratat si lui mesajul si parca si pe el il luase nervii.
-Trebuie sa facem ceva! Nu pot permite cuiva sa ii faca rau Issei si mai ales acum. Nimeni nu ii poate vorbii asa!!!
Fratele meu isi pusese cafeaua la facut dupa ce mi am luato pe a mea,s a incruntat si s a uitat la amundoi suspicios.
-Adica "mai ales acum"?
Ne uitam unul la altul si nu stiu daca e ok sa ii spunem sau nu, nu stiu cum v a reactiona.
-Carlos..trebuie sa vorbim.
Fratele meu isi lasa cana de cafea pe masa si se rezeama de masa cu bratele incruciseate la piept. Suspiciunea se vede in privirea lui.
-Ascult.
Eu m am intors si mi am luat cana de cafea in mana, m am asezat pe un scaun. Cu siguranta trebuie sa stau jos la vestea asta.
-Eu si Issa vrem sa incepem o relatie. Am vorbit cu ea si avem sentimente unul pentru altul de foarte mult timp. Ne am gandit ca ar fi cazul sa incercam.
Fratele meu cu o spranceana ridicata se uita spre mine iar eu iau o gura din cafea cuminte.
-Ok.
Raman blocata.
Tocmai a fost de acord cu un iubit de al meu?!
Eu si Javier ne uitam unul la altul socati.
-Carlos, esti sigur ca e ok? Il intreb nesigura.
-Da Issa. Javier e singurul barbat in care am incredere si cu care chiar pot sa te las si sa stiu ca esti in siguranta. Asa ca, da. Poti fi cu Javier.Ne uitam iara unul la altul si fara sa ma prea gandesc, plina de fericire ii sar in brate si il sarut.
Intr un final pot fi cu barbatul pe care il iubesc.
Ma tine in brate si se uita in ochii mei, vad bucuria si dragostea in ei asa ca ii transmit acelas lucru si eu.
Fratele meu ne rupe transa tusind de parca vrea sa ne avertizeze ca inca nu a plecat asa ca ma indepartez de Javier si ma intorc la cafeaua mea.
Dupa ce imi beau cafeaua ma duc sus si ma pregatesc sa plec la firma.
Dupa ce ma schimb intr o rochie neagra mulata cu decolteu si tocurile negre. Ma machiez ca de obicei si imi las parul desprins.
Cand eram gata sa plec Javier ciocane si intra in camera mea.
-Buna maimutico, unde pleci asa frumoasa?
Rad la porecla lui si il iau in brate.
-La firma, am treaba azi.
-Si eu care credeam ca stam impreuna.
-Ma intorc la ora 2. Nu stau mai mult de 3 ore.
-Si daca vin cu tine? Te pot ajuta la semarea actelor, la aranjat documentele, iti pot face cafele..
Icepe sa imi sopteasca la ureche.
-..Iti pot povestii lucruri, iti pot face masaj...
Ma saruta si se uita in ochii mei. Tot in soapta continua sa zica.
-te pot saruta, te pot relaxa.
Cuvintele alea spuse din gura lui suna incintante dar ma controlez. Nu vreau sa fac asta inca. Vreau sa vad ca ii pasa.
Trag aer adanc in piept, il expir si ma calmez apoi il sarut si plec.
-Ne vedem mai tarziu, Paa!
Am ajuns insfarsit la cladirea mare facuta din geamuri unde trebuie sa muncesc astazi si parca simt ca ma ia cu rau deja. N am mai fost aici de vreo doua luni si dosarele si actele s au tot strans. Cred ca trebuia sa accept ajutorul lui Javier.
Intru inauntru si imi salut angajatii. Nu sunt o persoana rea sau sa ma comport cu oamenii din jur superior. Am ucis oameni, chiar multi, dar asta pentru ca asta sunt eu acum, cu asta ma ocup si asta o sa fac pana la final. Nu regret nimic. Intru in birou si biroul este plin de acte. Cred ca imi v a lua mai mult de trei ore.......
CITEȘTI
Mafia
RomanceIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...