ACEL CAPITOL. Capitolul 32

255 6 1
                                    

⚠️⚠️POATE INCLUDE SCENE NEACCEPTATE DE TOATA LUMEA⚠️⚠️

M am schimbat intr un tricou alb larg si colanti. Vreau sa fiu lejera pentru tortura ce urmeaza. Sunt constienta ca nu e bine ce fac dar nu ma opresc pana nu o fac. Carlos si Javier au insistat sa asiste si ei la moartea lui asa ca si ei si au luat zi libera.

Cand masina s a oprit in fața casei de lemn darapanata, Javier m a prins de mana ca sa ma opreasca sa ies.

-Isa, esti sigura ca esti pregatita?

-Da, foarte pregatita! Mai bine intreabal pe Carlos asta.

-Eu? De ce eu?

-Nu ai avut niciodata un conflict direct cu tata, ma gandesc ca nu ai avea motiv sa il vezi mort.

-Simplul fapt ca ti a facut rau ma face sa vreau sa l vad mort.

-Sigur?

-Da, Issa. Hai sa mergem!

Intr un final, iesim din masina si mergem toti trei spre usa. Același miros oribil doar ca de data asta mirosul era si mai tare. O fi murit?

La usa lui, același om.

-Buna ziua! Ma bucur sa va revad.

-Buna Leonard! Spune Carlos.

-Domnisoara Issa, v am pregatit ce mi ati cerut in dimineata aceasta. Curtea din spate e pregatita. Dar daca nu va suparati...am o intrebare.

-Spune!

-Astazi...e ziua cea mare?

-Da, Leonard. Astazi e ziua cea mare si sper sa nu iti fie prea scarba sa cureti mațe de pe jos.

Inghite in sec, vizibil scarbit si ne face semn sa intram.

Cand intram, aceasi poveste. Doi oameni la usa, ne salutam, ne uitam dupa tata. Tata de data asta era la geam. Statea si se uita pe geam tacut.

-Ma bucur ca ati venit, dragii mei!

-Spusa in alt context ar suna o propozitie draguta.

Se intoarce si se uita la noi.

-Issa, printesa mea cu corp de zeita. Ce faci?

-Hmm...ma gandeam.

-La ce?

-La cum iti v a fi ultima zi din viata ta jegoasa.

Mentin contactul vizual cu el iar apoi isi muta privirea spre Carlos.

-Baiatul meu!!!! Doamne, de cand nu te am mai vazut..ce mare si frumos te ai facut!

Se apropie usor si trece pe langa mine ranjind.

-Cum rezisti, baiatul meu?

-Mai bine decat tine.

Carlos se uita la el fix. Nu isi muta privirea nici un centimetru. Mentinea contactul vizual si se uita cu fața plictisita si scarbita la el.

-Asa e...sora ta nu mi a dat cele mai bune conditii, cu toate ca eu i am dat un dormitor.

-Da, si batai ca masa calda si viol ca desert.

-Macar atat. Eu nici asta nu am.

-Vrei sa fi violat? Batut oricum esti si vei fi.

-Nu mi ar strica inca o partida cu tine, printeso.

-Omule esti descreierat! Cum dracu sa ii zici asta copilului tau?! Spune Carlos total nervos.

Javier se apropie de el usor cu mainile in buzunar si amenintator, dar eu ii pun mana in fața si il indemn sa se opreasca. Se uita la mine, ma uit la el si se retrage.

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum