capitolul 10.

350 13 3
                                    

Bineinteles ca nu m au lasat sa le spun decat daca mananc asa ca am mancat cu ei.
Dupa ce am mancat si am strans masa ne am facut un ceai si ne am asezat pe canapea. Javier sta langa mine si isi tine mana pe piciorul meu iar Carlos sta in fața noastra pe un fotoliu.
-Acum spunene planul tau maret maimutico.
Iau o gura de ceai si imi ordonez cuvintele
-Este vorba de tata. Tata are un plan, dar daca noi il dam peste cap iesim in avantaj. Daca ii propun lui tata sa ne vedem undeva ca sa vorbim, ca o propunere de pace ca sa il pacalim? Ne vedem la un restaurant care v a fi plin cu oamenii nostrii. De la bucatari la clienti. Toti inarmati si pregatiti de lupta, apoi doi dintre oamenii nostrii vor lua o masina. Un jeep. La fel ca cel care m a urmarit. Acel Jeep v a fi cel care trebuia sa il duca pe el acasa dar defapt, cand se v a urca, il veti adormii. De aici il ducem undeva departe, il scoatem din tara si de aici vedem.
Carlos a stat putin pe ganduri si apoi a oftat.
-Suna un plan bunicel. Spune Carlos
-Facem cum vreti voi.spune Javier
Tot restul zilei am stat si am dat telefoane ca sa putem aranja totul pentru ziua de maine. Maine e ziua cea mare asa ca imediat ce am terminat de aranjat totul, ne am dus fiecare in camera lui. Sau cel putin asa credeam. Eu am intrat in duș iar dupa ce am iesit si m am infasurat in prosop am iesit sa imi iau hainele care erau puse pe pat.
Cand am inchis usa de la baie si m am uitat in pat l am vazut pe Javier acolo.
-A, buna! Nu stiam ca esti aici. Ma schimb si vin imediat.
El se juca cu ceva si apoi am realizat ca se juca cu pantalonii mei de pijama.
-Poti sa imi dai pantalonii, te rog?
-Iai singura.
Am mijit ochii la el si m am dus sa imi iau singura pantalonii.
-MULTUMESC!
Se ridica din pat si vad ca parul lui usor creț era ud si nu avea pe el decat pantalonii de pijama. Fara sa realizez am inceput sa il scanez din cap pana in picioare orbita de frumusetea lui. Arata ca un zeu!
-De ce te uiti asa la mine maimutico?
-Arati...bine.
-Multumesc, dar trebuie sa ti spun ca si tu arati minunat.
-Multumesc...
Nu mai apuc sa zic nimic ca el incepe sa ma sarute. Doamne cat iubesc cand ma saruta. Ma saruta cu atata dragoste si stie ce face. Imi pune mana pe talie si ma lipeste de el. Simt ceva tare pe abdomen dar nu inteleg ce. Cand ma desprind din sarut si ma uit ce este realizez ca el era foarte....provocat.
-Vezi ce mi faci maimutico? Iti place ca mi faci asta?
-Foarte tare.
Am ramas socata cand am simtit cat de mare era dar nu i am spus asta.
-Ma ajuti sa scap de asta?
-Da.
Nu stiu de ce am zis da. Voiam sa mai astept dar nu pot. Il doresc foarte mult.
Imediat ce spun da ma ridica pe el si imi incolacesc picioarele in jurul lui. Pe mine nu aveam decat chinlotii si prosopul asa ca era foarte usor sa raman fara haine. Incepe sa ma sarute si ma lipeste cu spatele de perete, imi da prosopul jos si ma saruta pe gat in jos si apoi ma arunca in pat. Se dezbraca si el si odata cu pantalonii isi da jos si chilotii. Cred ca daca ar exista un concurs de cat de repede te dezbraci el ar lua locul 1. Imi rupe chilotii si ii arunca pe undeva prin camera iar apoi cu miscari lente incepe sa si faca treaba. Usor usor incepe sa se miste din ce in ce mai repede si devine din ce in ce mai placut. Arata atat de bine cu parul ciufulit, buzele umflate de la sarutat si respiratia sacadata incat mi as dorii sa ii pot face o poza. Devine din ce in ce mai rapid si noi din ce in ce mai galagiosi. La un momendat, cand simt ca totul devinde deja prea mult, se mai impinge o singura data si amundoi cadem in pragul placerii. Se ridica si ma priveste de sus. Scoate un sunet gatual care suna mai mult ca un marait si pot sa jur ca e cel mai frumos sunet pe care l am auzit vreodata.
-Arati asa bine maimutico.
-Pot spune acelasi lucru despre tine.
Zambeste si se aseaza langa mine. Ma saruta si ma strange in brate pana adormim amundoi. Amundoi goi, in patul meu, obositi dupa ce ne am iubit. Cel mai frumos sentiment pe care il poti traii vreodata.
-----------------------------------------------------------

Upsi, un capitol mai special.
⚠️cringe alert⚠️

Mafia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum