-Buna dimineata maimutico!
O voce groasa si placuta ma trezeste din vis. Cand deschid ochii si ma trezesc la realitate, stau in bratele iubitului meu si ma rasfat. El se joaca in parul meu lung iar eu il privesc cu zambetul pe buze si ochii intre-deschisi.
-Neata iubitule!
Se indreapta spre mine sa ma sarute dar eu ma indepartez.
-Asteapta sa ma spal pe dinti si apoi ma poti saruta cat vrei.
-Hmm, nu am rabdare. Vreau acum!
-Este bine sa vrei.
Spun razand usor si lingusinduma in bratele lui. Imi plimb mana pe ambdomenul lui bine definit si desenez cerculete cu degetul pe el. Apoi, dintr-o miscare eu stau intinsa pe spare si el deasupra mea foarte aproape de mine. Ma analizeaza usor pana unde poate sa ajunga cu privirea si realizez ca suntem inca dezbracati de aseara. Zambeste viclean si ma saruta apasat pe buze.
-Sa stii ca obtin ce vreau, cand vreau iubito.
Noroc cu patura care il acoperea pe jumatate pe Javier si de faptul ca el statea deasupra mea si ma acoperea pentru ca imediat se aude o bataie in usa si usa este deachisa de catre Carlos.
-Neata surioa.....
Se opreste si ramane blocat cu privirea atintita asupra noastra.
-Scuzati ma, nu am stiut ca e aici.
Eu si Javier ne mutam privirea asupra lui si se da jos de pe mine.
-Intra. Spune el.
-Crezi ca e o idee buna?
Spune un "mhm" si ma inconjoara in patura. El ramane gol in fata mea si a fratelui meu dar pare ca nu ii e nici pic de jena.
Cand se ridica imi intorc privirea repede si imi tin respiratia putin panicata de ceea ce vad. Da, l am mai vazut si aseara dar inca imi e rusine sa il privesc pe bune.
-Javier sti ca e si Carlos aici?
-Stai linistita surioara, in atatia ani de prietenie l am vazut dezbracat de mai multe ori de cat l ai vazut tu, crede ma.
-Iubito, de ce iti pui mana la ochi?spune vizibil amuzat.
-Pentru ca te imbraci, si iti dau putina intimitate.
-Dupa ce s a intamplat aseara nu mai am nevoie de intimitate.
Ma inrosesc si ma ridic din pat inca infasurata in patura.
-Imbraca te, eu ma duc la baie si ma imbrac si vin si eu imediat.
Imi iau hainele din dulap si merg grabita spre baie.
Cat ma schimbam ascultam conversatia celor doi.
-Nu puteai sa ne mai lasi putin?
-Nu am stiut ca sunteti impreuna aici.
S a auzit clinchetul curelii si apoi putina liniste. O alta bataie s a auzit in usa.
-Sefu, totul e pregatit pentru inceperea planului. Spune unul din membrii mafiei.
-Luati o pauza! La ora 2 sa fiti in restaurant iar la 3 v a incepe totu. Transmite si celorlalti. Spun eu iesind din baie.
-Am inteles Sefa!
El se retrage iar noi 3 ramanem iara singuri. Eram imbracata in niste pantaloni de piele mulati si un maieu cu corset si decolteu adanc in V facut din dantela neagra.
Carlos se aseaza in pat iar Javier ma masoara din priviri indreptanduse spre baie. Dupa ce intra linistea se lasa.
-La 3 incepe tot?
-Da.
Ma asez la masa de makeup si incep sa ma pieptan.
-Issa, daca planul nu v a merge?
-V a merge.
-Si daca nu?!
-V A MERGE, CARLOS!
Pronunt aceste cuvinte cu mai mult accent si apasand pe cuvine ceea ce ii da de inteles ca alta cale nu avem. Singura cale e sa mearga planul asta altfel suntem mancati.
Dupa ce mi am facut prima liniuta de eyeliner si eram atenta sa o fac si pe a doua la fel, un telefon vibreaza langa mine. Telefonul lui Javier se aprinde iar eu din curiozitate deschid mesajul.
"La ora 3 te astept la mine iubitule, exact asa cum am stabilit. Am pregatit o surpriza pentru tine."
Surprinsa de textul mesajului m am uitat la nume iar o anumita "Cleo" ii dadea mesajul acesta. Am simtit cum nervii mi se urca in cap si iau foc. Brusc regret ca am facut toate lucrurile astea cu el. Imediat ce a avut ocazia sa scape de mine cateva ore se duce sa se vada cu alta. Fustangiu jegos.
Ii arunc telefonul pe masa si imi termin machiajul.
-Issa esti ok?
Inainte sa raspund cu ceva, Javier iese din baie. Era imbracat intr o camasa neagra usor stramta pe brate si bagata in panatalonii negrii eleganti. Cand se apropie de mine sa ma sarute, las pensula jos si ma duc in pat sa ma incalt cu cizmele mele cu toc. Pare usor confuz si iritat de refuzul meu.
-Ce ai?!
Ma ridic si ma uit la el cu o privire plina de ceea ce merita. Dezgust, ura si nepasare.
Am iesit din camera si a venit dupa mine pana la usa de la iesire. I am trantito in nas si m am urcat in BMW ul meu verde armata. Tot drumul spre sala mea unde am invatat sa ma apar si sa lupt, m am gandit doar la cat de proasta sa fiu sa pot avea incredere.
Imi las gandurile deoparte si ma focusez pe drum. M am gandit sa ma antrenez putin inainte de a pune planul in functiune. Cand am ajuns acolo aveam 3 apeluri pierdute de la Carlos si vreo 8 de la Javier. Nu ma intereseaza.
Ies din masina si imi iau geanta din spate. Cand o incui, simt o mana pusa la gura si adorm instant.
CITEȘTI
Mafia
RomanceIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...