Ma uit la el incruntata si astept sa continue.
-Ai dreptate. Esti destul de mare sa alegi cu cine sa te culci dar mie nu prea imi convine. Stiu ca esti femeie si ai nevoie sa simti iubire din cand in cand si te inteleg, chiar te inteleg dar macar alege pe cine trebuie. Sunt multi barbati care isi doresc asta cu tine si tu alegi un nimic dintr un club. Ironia sortii.
Oftez si ma uit la televizor.
-Bine, nu stiu daca ar trebuii sa imi cer scuze acum dar, bine.
-Nu trebuie sa iti ceri scuze. Rade usor.
Mai iau o gura de inghetata.
-Stii? Am nevoie sa simt iubire. De cand a murit mama nu am mai simtit asa ceva. Mama mereu ma iubea si ma simteam completa. Spun asta cu lacrimi in ochi.
-Si crezi ca un om dintr un club pe care nu l cunosti poate sa iti ofere asta?
-Nu...dar era singurul moment cand simteam ceva apropiat de iubire.
Ofteaza si ia si el o gura din inghetata mea.
-M ai intrebat daca eram gelos.
Ma uit la el si el la mine.
-Nu vorbeam serios, doar te tachinam.
-Vrei sa stii?
Ma uit la cutia de inghetata din bratele mele si putin rusinata recunosc.
-Da...
Il simt cum zambeste si asta ma face sa rosesc si mai tare.
-Da, Issa. Mereu sunt gelos cand un alt barbat apare in viata ta. De cand aveam 14 ani ma tot confrunt cu gelozia asta.
Imi ia o suvita de par si se joaca cu ea.
Raman socata. Si cel mai penibil lucru este ca roșesc si mai tare. Cred ca fața mea are nuanta rujului meu acum. El este gelos? Gelozia apare odata cu sentimentele deci clar ma minte.
-Minti! Gelozia apare doar daca ai sentimente pentru cineva iar tu nu ai pentru mine.
Las inghetata pe noptiera si ma cuibaresc in bratele lui. El continua sa se joace cu suvita mea de par.
-Si daca as avea, ar fi degeaba.
Ma incrunt si ma uit in ochii lui, acum observ sa el statea si se uita la fața mea tot timpul.
-Ba nu, pentru mine ar fi foarte important. Cred ca ai fi prima persoana careia ii pasa.
-Si lui Carlos ii pasa.
-Carlos e fratele meu.
Da aprobator din cap.
Stam asa in liniste si ne uitam unul la altul cred ca un minut. Niciunul nu vrea sa rupa linistea asta dar ma macina ceva.
Imi iau privirea de la el si mi o mut la mainile mele care se jucau cu un fulg.
-Tu...ai simtit ceva azi cand ai sarutato pe Jessica?
-Nu.
Nici nu sta pe ganduri, imi raspunde direct.
-Si de ce ai mai sarutato?!
-Am vrut sa iti vad reactia. Spune zambind.
Raman cu gura cascata si ma uit la el socata.
-Si care a fost reactia mea?
-Ai fost geloasa.
-BA NUU!
-Ba daaaa, am vazut asta in privirea ta. Te uitai la tipa aia de parca voiai sa ii zmulgi capul.
-De parca? Chiar asta voiam. Spun razand.
-Hmmm, domnisoara Issabel, aveti ceva sa imi spuneti??!
-Nu...
-Minti! Spune si incepe sa ma gadile.
Rad si ma gadila pana nu mai pot sa respir. Cred ca cel mai bun moment in care sa ii spun ce simt este atunci cand nu se asteapta asa ca in timp ce ma gadila trag o gura de aer.
-Te plac, Javier!
Cand aude asta se opreste din gadilat iar eu regret total decizia asta asa ca imi pun perna pe cap. Sunt iara rosie la fața. De ce tot roșesc?!
-Ce ai spus?
-Nimic!
-Issa, uita te in ochii mei si spune iarasi.
Neg din cap dar el nu se lasa batut si imi smulge perna de pe fața.
-Spune!
Ma uit in ochii lui si simt ca imi ia foc fața de rusine. Daca tot am inceput, o fac pana la capat.
-Te plac, Javier, te plac de cand eram mici si mi ai dat cu mingea in cap si ai dormit cu mine ca sa stii ca sunt bine.
Este socat. Se uita in ochii mei si apoi la buzele mele. Cand il vad ca se uita asa la mine mi se face pielea de gaina.
Stam si ne uitam unul la altul si ne gandim la ce tocmai am spus.
Javier, intr un moment foarte neasteptat se apropie de mine si ma saruta. Ce Dumnezeu!!? JAVIER MA SARUTA! O VAI, O VAI!
Il sarut inapoi si prin acest sarut simt toata dragostea pe care nu am simtito de la toti baietii din lume. Simt dragostea de care aveam nevoie. Simt ca o piatra de pe suflet mi s a luat odata cu sarutul asta. Simt ca lumea mea a prins dinou culoare. Cand se desprinde din sarut se uita in ochii mei si zambeste.
-Astept sa fac asta de la 14 ani.
-Astept sa faci asta de cand te cunosc.
Rade incet si ma strange in brate. Stam asa si ne uitam la film impreuna. Am ras, ne am uitat unul la celalat fara motiv si ne am mai sarutat. Cand s a terminat filmul eu am adormit asa ca el s a ridicat si a plecat.
CITEȘTI
Mafia
عاطفيةIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...