Issa
~~~~~
Ochii mi s au deschis si odata cu vederea luminii, intrebarile au inceput sa apara. Ma aflam intr un dormitor si incepusem sa imi fac sperante.Oare m au gasit baietii?Oare tata s a razgandit si a ales sa imi dea o a doua sansa? Oare cineva m a gasit?
Toate intrebarile au avut un raspuns si toate sperantele au fost spulberate atunci cand tata a intrat in camera. In mana avea niste haine dar nu am vazut mai exact ce. M am ridicat in capul oaselor si m am uitat la el curioasa.
-Buna dimineata Frumoasa Adormita! Ti am adus niste haine, imbraca te cu ele si fa te prezentabila, ai un musafir in 5 min.
M am ridicat si am luat hainele de pe pat. Problema era ca acele "haine" erau defapt niste camasi de noapte destul de transparente,scurte sau facute doar din dantela. Cum puteam astepta un musafir imbracata asa?
-Nu ma imbrac in asa ceva. Prefer hainele de pe mine decat sa astept pe cineva imbracata in asa ceva.
Rade draceste si se apropie de mine cu mainile in buzunar dar amenintator. Cand a ajuns destul de aproape de mine, isi infinge mana in gatul meu si ma strange de gat. Cu dintii inclestatii, imi spune.
-Vei face ce vreau eu si cum vreau eu altfel o patesti,papuso! Acest barbat v a venii aici iar tu il vei astepta cumintica in acel pat imbracata in aceste haine si i te vei supune, da?! Omul asta mi a dat o groaza de bani ca sa puna mana pe tine o data, si cu toate ca mi se pare ca e un imbecil, trebuie sa il rasplatesc.
Ma uit la el cu ochii plini de ura, atat de plini incat incep sa se verse in lacrimi. Tatal meu vrea sa devin o prostituata pentru el. Tatal meu m a vandut unui barbat pentru o noapte pe niste bani. Isi i a mana din gatul meu si se indeaprteaza spre usa. Cand ajunge aproape acolo se intoarce doar cu privirea spre mine si imi da ultimata.
-Pentru ca ai fost obraznica, dupa ce acest barabt v a termina cu tine, unul din oameni mei te vor aduce la mine ca sa iti primesti pedeapsa.
Abia dupa ce a inchis usa m am miscat din loc. Cand eram mica, tot primeam pedepse de la tata si acele pedespe constau in multa agresivitate. Tata nu are pic de mila si suflet dar totusi nu am sa ii fac pe plac si am sa stau inchisa in baie. Cand am intrat in baia din camera mea, am gasit o foarfeca in sertar.Un gand mi a trecut pin cap. Am luat foarfeca si m am dus in dormitor unde am taiat toate cele 3 camasi de noapte in bucatele mici si le am aruncat prin camera. Erau bucatele de material peste tot. Pe birou, pe pat, pe podea, pe noptiere. Mandra de reusita mea, am fugit in baie si am incuiat usa.
La un moment dat, un ciocanit usor s a auzit in usa dormitorului si apoi scartaitul usii deschizandu se.
-Pisicutoo, unde esti?!
Pasii se auzeau iar eu incepusem sa regret tot ce am facut. Pielea de gaina a inceput sa apara si starea de voma la fel.
-Ne jucam de a v ati ascunsealea?
Se aud alti pasi si fasaitul unor saci.
-Hmmm, esti....aici?!
Nu eram acolo.
-Pisi, am dat prea mult bani pe tine ca sa ne jucam. Am putin timp si timpul e pretios asa ca iesi acum! Vad ca ai fost o fata obraznica si ai facut mizerie. Ofofof....
Scartaitul usii s a auzit iar dar mai agresiv.
-Marioo!!!! Vino incoace si potoleste ti fata! Pentru banii pe care ti am dat, ma asteptam macar sa o gasesc in camera!
Mario era tatal meu. Imediat ce intra ma cauta cu disperare si atunci cand incearca usa la baie, era incuiata. S a impins in usa de 3 ori si usa sa deschis. Eu stateam pe jos, in fata usi cu mainile la urechi si speriata de ce ii poate pielea tatalui meu acum.
-Ti am zis sa stai locului! Ti am zis sa fi fata ascultatoare si sa faci ce iti cere! Unde sunt hainele tale?!
Imi da o palma.
-Am incercat sa fiu bun cu tine dar vad ca nu iti convine. Ai fi putut sa te supui de buna voie dar daca nu iti place asa incercam varianta B.
Scoate din buzunar o seringa si mi o baga in brat. Incercam sa ma zbat dar degeaba. Acul mi a strapuns pielea si o stare de moleseala ma cuprinde. Nu ma puteam misca dar eram inca constienta. Am picat din picioare dar totusi stiam tot ce se intampla.
-Ne scuzati domnule, o sa am grija ca data viitoare sa nu se mai intample.Puteti face ce vreti cu ea acum.
-Sper!
Tata pleaca iar eu raman jos pe gresia din baie. Nu ma puteam misa, nu puteam face nimic.
-Acum tarfulito, intr un final nu mi mai faci necazuri si imi pot sa mi folosesc achizitia.
Achizitie? Simt lacrimile pe obraji, simt mainile lui cum ma ridica si ma trage dupa el in dormitor, simt cum ma arunca in pat si apoi ma dezbraca, simt privirea lui pe corpul meu, ii simt atingerile, simt cum ma foloseste si cum face ceva ce eu nu i am dat voie sa faca, simt palma ce mi o da, simt ura din mine crescand,simt tot.Dar partea cea mai rea e ca nu pot face nimic.Isi cauta ceva in buzunarul pantalonilor de pe pat si scoate un cutit mic.
-Pentru ca nu ai fost cumine. ma anunta el.
Incepe sa se miste rapid dar, in acelasi, timp imi face o taietura pe burta. Ma uit in jos si vad o taietura de la buric in jos de vreo 10 cm. Ma taia incet si adanc, dureros.Simteam si asta.Din cauza a tot, starea de voma apare.
Imediat ce termina ma strange de gat si ma musca de buza.
-Sper ca data viitoare sa fi mai cuminte si mai constienta. Imi plac femeile care se pot misca de bunavoie.
Se ridica, se imbraca si pleaca trantind usa.
Ma doare tot corpul. Ii blestem zilele tatalui meu si ma rog la Dumnezeu ca asta sa se termine mai repde. Sper sa nu il mai vad in viata mea pe omul ala. Sper sa moara asa cum mi a omorat mie tata viata. El, si tatal meu. M am saturat sa fiu jucaria lor. Nu mai vreau asta. Vreau acasa in bratele fratelui meu in timp ce radem si mancam bezele. Vreau acasa, in bratele lui Javier...cu toate ca el, acum, cel mai probabil tine alta femeie in brate. Eu stau si zac, iar el e preocupat cu femeile lui. Daca nu era fratele meu pentru care sa lupt, mi as fi acceptat soarta si as fi preferat sa mor aici.
Usa se deschide iara iar eu stau in pat, inca dezbracata si taiata pe tot corpul.Nu ma mai interseaza cine ma vede goala, presimt ca o sa ma vada multa lume de acum inainte. Arunc o privire spre usa si il vad pe tatal meu intrand. Cand ma vede isi ridica privirea de la mine si ma acopera cu o patura.
-Esti o femeie frumoasa si mie imi place sa vad goale femile frumoase, dar totusi esti fiica mea. Am auzit ca Domnul de bani gata a fost cam dur dar nu ma asteptam sa te vad plina de sange. Cred ca daca mi ar pasa cu adevarat, as trece cu vederea pedeapsa ta.Pacat ca nu mi pasa!
Isi scoate cureaua si pielea de gaina mi se formeaza.Ce vrea sa faca?
-Stai linistita fata lui tati, nu ma ating de tine in sensul ala.
De parca asta m ar linistii. Incet, cu privirea atintita pe mine, isi pune cureaua cap la cap si ma loveste dur cu ea. Sunetul curelei rasuna in toata incaperea iar eu tresar.Drogul se duce din corpul meu iar durerea devine din ce in ce mai insuportabila,dar pe el nu il intereseasza.
Ma loveste. Iar si iar si iar si iar si iar si dinou. Dar se opreste. Se uita la mine. Ma uit la el. El are ura in privire, eu la fel. Eu plang, el sta curajos de asupra mea si se crede puternic. Pleaca. Plang, plang si plang iara.
CITEȘTI
Mafia
RomansaIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...