Toti trei asteptam pe hol ca doctorul sa ne dea voie sa o vedem pe Issa. Alice a adormit pe scaun dar eu si Carlos nici nu putem sta intr un loc. Trebuie sa aflu ceva. Am nevoie sa stiu ca e bine chiar acum, nu mai pot rezista. Cand Carlos a ajuns aici a vorbit cu doctorii si a aflat ca e ceva mai complicat din cauza ca una din vene a fost grav ranita si trebuie sa facem un test de compatibilitate cu ea pentru a ii dona sange. Asta bineinteles, daca suntem de acord. Logic ca suntem de acord. Daca e nevoie pot sa ma sece de sange, sa ma scurga ca pe o punga. Orice ca ea sa fie bine.
Un doctor vine spre noi si ne indreptam privirile spre el.-Voi sunteti familia domnisoarei?
-Da, ce s a intamplat? Este bine?
-Nu va faceti griji. Operatia a fost terminata cu succes, dar, are nevoie de o cantitate destul de mare de sange pentru ca pierderea a fost mare.
-Suntem vreunul compatibil?
-Da, amundoi sunteti compatibili. Carlos si Javier, nu?
-Da. Noi suntem.
-Din cate vad amundoi sunteti la fel de comaptibili cu ea asa ca va voi lasa pe voi sa decideti cine ii v a dona sangele. Aveti timp la dispozitie o ora sau daca sunteti decisi deja va rog sa veniti in biroul meu pentru a semna consimțământul.
-Am inteles, lasati ne 10 minute va rog!
Domnul doctor da din cap si se retrage in bitoul sau.
-Eu ii v oi dona sangele.
-Nu, sunt fratele ei. Tu nu trebuie sa faci asta. O v oi face eu, pentru ca asta este responsabilitatea mea.
-Nu. Din vina mea s a intamplat tot. Nu vreau sa mai aud asta, clar?! Eu donez sangele si gata. Issa este responsabilitatea mea de cand am decis sa fim un cuplu.
Strange din dinti iritat de purul adevar si da din cap aprobator.
-Fa ce vrei.
Asta si fac. Merg in biroul doctorului, il platesc triplu pentru a asigura vindecarea, semnez, si incepem procedura. O doamna asistenta in varsta ma pune sa ma asez pe scaunul de langa ea asa ca ma asez si imi baga un ac cu un furtun in mana. Issa avea deja unul asa ca tot ce a facut a fost sa ii schimbe furtunul cu cel de la mana mea si am asteptat. M am asezat cu capul pe picioarele ei si am tinut o de mana pana la sfarsit. Cand totul e gata asistenta imi scoate acul si pleaca. Nu ma misc de acolo, aici v oi sta pana se v a trezi. Pe Carlos l am trimis acasa si cu greu m a si ascultat dar s a dus. Doar eu si ea. Mereu aici. O strang iarasi de mana si ii soptesc.
-Pentru totdeauna. Voi fi aici pentru tine, printeso.
Ma uit la ceas si vad ca este ora 5 dimineata asa ca ma culc pentru ca in 5 ore trebuie sa merg la firma. Am multe de rezolvat, de cand ea este asa eu trebuie sa am grija si de ea, si de firma mea, si de mafie, si de firma ei. Eu si Carlos ne impartim treburile la firma dar bineînțeles ca Mafia necesita atentie. Acolo nu pot lasa pe nimeni sa conduca, acolo eu trebuie sa conduc asa ca trebuie sa ma impart peste tot. Nu e o problema ca plec, Carlos si Alice vor sta cu Issa pana ma intorc. Dar totusi vreau sa fiu aici in caz de orice. Poate, am norocul si se v a trezii pana sa plec.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Un capitol mai scurt.
Ce credeti? Issa v a revenii in putere sau v a fi si mai slaba?
Sau poate...nu mai revine...?🤫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
Mafia
RomanceIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...