🔞🔞🔞
Acum ca tata murit, viata mea e mult mai buna. Ma simt implinita. Simt ca o piatra mi s a luat de pe inima.
-Vreau sa sarbatorim. O sa chem cativa prieteni la noi maine pentru a da o petrecere. Sunteti de acord?
-Cum vrei tu printeso. Dar in seara asta esti a mea. Spune Javier
Eram in drum spre casa. In masina. In fata statea iubitul si fratele meu iar in spate stau eu. Fratele meu s a uitat pe telefon, ignorand discutia noastra asa ca l am bagat in seama.
-Si, Carlos, ti ai gasit si tu una novia ?
-Nu, nu am timp de iubite.
Ma uit la Javier si ne intelegem din priviri. Aveam o surpriza pentru el acasa.
-Am un cadou pentru tine, hermano!
-Serios? Ce cadou ai pentru mine, hermana?
Incepuse sa zambeasca vazand ca am inceput sa vorbesc spaniola cu el. Obisnuiam sa facem asta atunci cand traia mama. Iubea sa poceasca limbile.
-Si eu pot vorbii spaniola...
Cand eram copii, dupa cum v am spus, Javier statea destul de mult pe la noi din cauza ca parintii lui erau cam neglijenti fata de el. De aia nici nu prea vorbeste despre ei. Parintii lui sunt in Italia si el aici, cu mine. Mai vorbesc din cand in cand la telefon dar nu sunt prea entuziasmati. Asa ca mama, vazand ca Javier se simtea exclus cand ea pocea limbile si nu intelegea, a inceput sa il invete, usor usor, spaniola. Si a învățat repede.
-Ti amo, mia bellissima principessa. Spune zambind in coltul gurii.
-Nu e corect! Eu nu stiu Italiana. Ce ai spus?
-Ca esti o nesuferita.
Mi am dat ochii peste cap si i am dat una peste umar.
~•~
Eram emotionata de cadoul pe care il pregatisem pentru Carlos. Sper sa ii placa...Este singurul lucru pe care il pot oferii si cu siguranta nimeni nu ii mai poate da. Intram in casa, iar in casa mirosea a carne la cuptor. Tipic ea.
-Ce naiba? Ai angajat pe cineva sa faca de mancare? Spune Carlos.
-Taci si mergi in sufragerie, vin imediat cu surpriza ta.
El s a dus in sufragerie iar Javier l a urmat. Cand intru in bucatarie, o gasesc rezemata de blatul bucatariei invartind un vin in pahar si ascultand muzica la casti. Cum ma vede, sare la mine in brate.
-Issaaaaa!!! Scumpa mea, ce dor mi a fost de tine!
Am imbratisato si am zambit. Inca eram suparata pe ea ca a plecat fara sa anunte.
-Astept niste explicatii.
Ofteaza si se uita la mine. Se îndreaptă iar spre blat si mai ia o gura din vin.
-Stiu, imi pare rau! Intentia mea nu a fost sa va folosesc. Doar...aveam nevoie de o pauza si sa ma axez pe mine si ceea ce mi place sa fac. Asa ca am plecat...Acum sunt mai bine dar totusi..mi a fost dor de voi.
O înțeleg. As fi facut la fel in locul ei. Eu, in momentul ala eram in depresie. Doar ca nu realizam. Primele zile am fost atat de fericita ca sunt acasa incat nu am realizat prin ce treceam. Apoi am realizat si sincer, as fi vrut sa am increderea pe care ea a avut-o plecand singura in lume.
-Te iert decat daca il vei face pe fratele meu fericit si promiti ca vei avea grija de el ca de ochii din cap.
Este cel mai de pret lucru al meu si il iubesc mai mult decat pe mine. Daca aud ca pateste ceva, nu vrei sa aflii ce se v a intampla cu tine!
CITEȘTI
Mafia
RomansaIssa si Carlos. Doi frati care lupta impreuna indiferent cu cine trebuie sa lupte. Doi frati care se iubesc si care nu renunta unul la altul niciodata. Issa. O fata cu daune emotionale create de cineva din trecutul ei. E posibil sa treaca peste acel...