Odanın kapısını açtığımda beynimden vuruldum. Dilim tutuldu, konuşamadım . Meğer bu can bey diye bildiğimiz Başhekim , göründüğü gibi değilmiş. İnsanları ne kadar yanlış anlayıp , yanlış tanıyoruz. oysa biz sadece ailemizi bulmak için mücadele eden üç kardeşiz. Bu kadar bedel ödememiz mi gerekiyordu ? içeride bir kadın ve on dokuz yaşında genç bayan beni görünce yalvarırcasına yardım et der gibi baktılar.
Konuşmaya çalıştım, konuşmadılar. Sustum ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilmedim .
"Dondum kaldım" ...
Odanın camını açıp, içeri havalandırdım ,duşa soktum, yeni elbiseler giydirdim ,kardeşlerimin yardımıyla birazda olsa kendilerini toparlamaya çalıştılar.
Söyledikleri ilk kelime
"Siz kimsiniz evimde ne arıyorsunuz?" ikinci kelimeyse "kaçın kurtarın kendinizi"
Konuşmaya çalıştık ama 5 yıldır odada hapis hayatı yaşayan kız konuşamadı.
O'da berbat bir haldeydi . Temizlemeye başlarken delil aramaya çalıştım.
Çekmecelerde ant-i depresyon hapları, bıçak, uyuşturucu gibi bir çok madde vardı.
Aklım almıyordu korktuğum başımıza mı gelmişti ? o adam kardeşlerimin odasında her akşam 45 dakika kalıyordu , aynı şeyi kardeşlerime de mi yapıyordu? eşi ve kızının anlattığı kadar azılı bir katilden farkı yok. " ruh hastası bir sapıktı". Yıllarca karısına kızına öldü süsü veren bu adam onları bu odada bağlayıp, uyuşturucu haplarla uyutup, zorla tecavüz eden aşağılık bir adammış.
Yıllarca eşine kızına tecavüz eden bu adamın ,ruh sağlığının yerinde olmadığını anlamıştık.
Kardeşlerim şokta! akşam oldu can bey geldi, hiç bir şey anlamasın diye aynı sofrada oturmak zorundaydık. Gene her zaman ki gibi yemek bitti cappuccinolar geldi. Kardeşlerimi uyardım, Tabiki onlarda benim yaptığımı yaptılar, bu akşamki gelen cappuccinoları içmediler, içmiş gibi yaptılar. Odalara çekildik uyku numarasıyla, can bey'in eşini ve kızını da kurtaracaktım .
sanki kendi sıkıntılarımı bitirmiş bu cehennemden kurtulmuş gibi onlarıda kurtaracaktım bu bayanı ,genç kızı burada bırakamazdım gene sesler gelmeye başladı, biz odadayız karanlık koridordan ayak sesleri gelmeye başladı..
elimde sert, kalın bir demir içerinin kapısı açılmaya başladı can bey içeri girdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Kız Kardeşin Acıları
RomanceAilesini aramak için yola koyulan kızların gerçek hayatla yüzleşmesi. Henüz küçük olan kızlar ne yapacaklarını bilemezler gidecek bir evleri bile yoktur. karşılarına hiç bilmedikleri bir doktor çıkar ama ne doktor gelin hep beraber görelim ! Devamı...