ACI GERÇEKLER...

88 14 0
                                    


Evet içeri girdik ama ortalıkta kimse görünmüyordu . Bu cani adam ne yaptı kardeşlerime ? 

Eşi, kızı nerede? çıldıracağım Yanımda ki şoför ; eşiniz çocuklarınız yok mu ?

Can bey, eşim çocuğumuzu aşısına götürdü diye cevap verdi . Şoför ; Maşallah küçük mü ?

Can bey bakmayın yaşıma,  kırkından sonra baba olmak daha güzel dedi .

İyi de bu adamın kızı yirmi  yaşında olması lazım . Ben ceza evine girerken on dokuz yaşındaydı.

6 ay ceza aldım , ya eşi ?  neler oluyor? anlamıyorum . 

Kafamda çözmeye başlıyorum çözemiyorum, bir süre sonra kapı çalındı ve kardeşlerim geldi.

Bahsi edilen eşi ve küçük bir yaşındaki çocukta kız kardeşimle ortak çocuklarıymış.

Kız kardeşim konuşmuyordu, ablam hamile Allah'ım bu neyin cezası bizim suçumuz ne diye ağlamamak için kendimi zor tuttum. Şoför anladı kendimi açıklayacağımı. can bey arabama kadar bakabilir miyiz  ? birde eşimin vitamin ilacı bitmişti ,alabilir miyiz? dedi Can bey, tabi çıkalım diye cevap verdi.

Çıktılar, önce evde birilerinin  olup ,olmadığını anlamam için biraz sessiz kaldım . Ses yok, kimse yok , ablam ve kardeşlerime...

 "Önce sakın o ruh hastası adam gelir , birden sakın belli etmeyin .  Beni o adamla evli ,sağır ve dilsiz olduğumu sanıyor anlamasın diye kılık değiştirdim" Şimdi buradayım, "ne oluyor anlatın" dedim.

Can bey yaralanırken kız kardeşlerimi tehdit etmiş, benim ruh hastası olduğumu ,can beye takıntılı can beyin , bize zararı olmadığını söylemezsek en iyi avukatı tutup benim ömrümün sonuna kadar hapiste kalmamı sağlayacakmış. Kardeşlerim de beni korumak için o şekilde ifade vermişler.  Bu pis sapık onları günlerce, önce uyutup, sonrada kardeşlerim durumu anlayınca bu sefer zorla şiddet uygulayarak tecavüz ederek sahip olmuş. Kardeşlerimin dayanacak gücü kalmayınca artık savaşmaktan vazgeçip kaderlerine razı olmuşlar. Ablam altı aylık hamile , kız kardeşimin bir yaşında çocuğu var. Aklım almıyor. can beyin evinde kaldığımız süre boyunca kız kardeşim deniz hamileymiş sürekli halsizlik vardı zaten anlamalıydım. hiç bir şey düşünemez haldeydim, aklımdan tek geçen şey kardeşlerimi kurtarmaktı .

Daha bir saniye bile kardeşlerimin bu sapık adamın elinde kalmasına asla müsade edemezdim. Hasret giderdik , ağladık, tamam giderken kardeşlerimi de alacaktım. Akşam oldu...

 Şoför can bey ile beraber geldi. Akşam yemeğimizi yedik ,bize oda verdiler dinlenin dediler.

Herkes uyumaya gitti. Biz sabaha kadar uyumadan plan kurduk, sabah oldu kahvaltı yaptık , kahvaltı bitince Şoför : can bey arabamı servisten alalım mı  ? Ben yolu izi bilmem, dedi .

Can bey kabul etti , çıktılar . Onlardan hemen sonra biz harekete geçtik. Evden apar topar çıktık Şoförle anlaştığımız gibi param da vardı. Bursa'nın çıkışında taksiden inip bekledik Şoför bu arada can beyle aracı alıp eve dönerken  can beyi kapıda indirip, ben biraz meyve alacağım .

eşim istemiş dedi ve bastı gaza. Yanımıza doğru geldi, bizi aldı.  Nihayet şimdilik kurtulduk ama bu aşşağalık adamın geride iki çocuğu var. Kolay bırakmaz. Yolda gördüğümüz ilk karakolda durup :  başından beri yaşananları izah edip, şikayette bulunduk ve koruma istedik. Açık adresi verdik koruma yollayacaklarını söylediler, cezasız kalmayacaklarını söylediler, biz yolumuza devam ettik...

 Can bey almış olduğu plakadan olsa gerek bizi buldu mola yerinde karşımıza çıktı ...

3 Kız Kardeşin AcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin