Eve doğru gittim, manevi annem ile konuşmaya ...
Manevi annemden rica ettim.
"senin çevren geniştir. Hatırlı arkadaşlarını araya sokarsan belki annemi görmeye ceza evine gidebilirim."
Manevi annem bulacağına dair söz verdi bana , ben de çoktandır kız kardeşimi görmemiştim. Kız kardeşimin evine doğru yol aldım...
Evine gidip , kapıyı çaldım. Eniştem kapıyı açtı, tebessüm ederken, enişte nasılsın ? Sizi ziyarete geldim dediğimde , sert bir dil ile : "kız kardeşin evde yok , hava almaya gitti" dedi.
Ben ise enişte içeride bekleye bilir miyim ? Dedim.
Eniştem : bekle ama şu an gelebileceğini sanmıyorum, deyip kapıyı açık bırakıp, içeri buyurmadan dönüp gitti. içeri girmedim, eniştemin sert tepkisini görünce ...
Yaklaşık iki saat kapıda bekledim. Ne gelen vardı Ne de giden.
"Allahım ne oluyor ?"diye düşünmeye başladım.
"Suç bizde mi ? Yoksa bizim kaderimiz mi bu ? diye ağlamaya başladım."
Eniştem evden çıktı , beni gördü tek kelime etmeden gitti.
Arkasından bağırdım , Enişte neler oluyor ? Bir sorun mu var ? Konuşmak ister misin ? Diye sordum. "Sonra" deyip , çekip gitti. Bekledim , gelen yok, giden yok, ben de hastahaneye rahmetli ablamın bana bıraktığı yavrusunu görmeye gittim Yarin tekrar gelip neler olduğunu anlayacaktım. Bir tek o beni çok mutlu etti, ayrı da olsak en azından , sağlıklı olduğunu ve iyi şartlar altında yetişip büyüdüğünü biliyorum. Doktor ile konuştum Boyu , kilosu , gelişimi gayet normalmiş
Onu öptüğümde ,kulağına fısıldadım. Her ne kadar anlamasa da , yavrum yakında ev tutup seni yanıma alacağım. Hastahaneden çıktım , eve doğru yol almaya başladım , bu çektiğim acıların bedelini kim ödeyecekti ? Kendi kendime söyleniyordum.
Neyin bedeliydi bu yaşadıklarımız ?
Ailemi bulmak uğruna ne fedakarlıklar yaptım , hemen, hemen ömrümün yarısı gitti.
Eve varmıştım, manevi annem nihayet müjdeyi bana vermişti, bekliyordum ama bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim.
Manevi annem , araya hatırlı arkadaşlarını ayarlayıp , ceza evinden bir gardiyan ayarlamıış.
Gardiyan ile konuşmuş , gardiyan bir hafta sonra nöbetçiymiş.
Her şey tamam da, bir hafta daha beklemeliyim.
Kız kardeşim Denizin evinde olmamasını ve eniştemin yaptıklarını manevi anneme anlattım.
O ise : "sen hiç kafanı yorma , bu akşam çay içme bahanesi ile oraya gidip, ne olduğunu öğreniriz" dedi..
Mantıklıydı, nihayet akşam oldu ve oraya gittik .
Oraya gittiğimizde eniştem kapıyı açtı. İçeri girdik , oturduk , kız kardeşim yoktu ve eniştemin morali çok bozuktu.
Kız kardeşim Denizi sorduğumda , "komşuya gitti " dedi. Ben ise dönüp enişteme şöyle dedim : enişte , yeğenimin düzenli bir uyku saati var. Bu saatte kız kardeşim hiç bir yere gitmez ve komşularla samimi değil. Neler oluyor ? Söyle ki yol yakınken çaresini bulalım.
Eniştem bir şey yok dedi. Gecenin yarısı oldu kız kardeşim Deniz gelmedi , en son dayanamadım ve ayağa kalkıp eniştemin üstüne yürüdüm.
Ya olanları anlatırsın ya da polis çağırırım, kız kardeşime ne yaptın? dedim.
Eniştemden ses çıkmayınca polis yardım hattını aradım. yirmi dakika geçtikten sonra polisler geldi. Eniştem çelişkiliydi. Bize farklı polislere farklı şeyler söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Kız Kardeşin Acıları
Roman d'amourAilesini aramak için yola koyulan kızların gerçek hayatla yüzleşmesi. Henüz küçük olan kızlar ne yapacaklarını bilemezler gidecek bir evleri bile yoktur. karşılarına hiç bilmedikleri bir doktor çıkar ama ne doktor gelin hep beraber görelim ! Devamı...